۷ سال پیش

آبادانی روستاها موجب اشتغال زایی در این مناطق می شود
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: آبادانی روستاها موجب اشتغال زایی در این مناطق می شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، "ایوب عزیزی"  در بازدید معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از اجرای طرح هادی در روستاهای گندملاعیسی و اسلاملو، تصریح کرد: همکاری اهالی و مسئولین با این نهاد در خصوص تهیه واجرای طرح های عمرانی، بویژه طرح هادی که با هدف هدایت فیزیکی بصورت اصولی در روستاها اجرا می شود، مثال زدنی است.
وی ادامه داد: در صورت مساعدت مسئولین و توجه بیش از پیش دولت به روستاها هر روز شاهد آبادانی روستاها خواهیم بود، که این امر موجب خواهد شد اشتغال در روستاها رونق بگیرد و  حاشیه نیشنی در شهرها نیزکمتر گردد.
"اسعد خضری"فرماندار شهرستان اشنویه، از اجرای طرحهای عمرانی باکیفیت در زمان کوتاه توسط بنیاد مسکن قدردانی نمود و خواستار ادامه و تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام شد.
"محمدرضا شاملو" معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی از اجرای چنین طرح های در مناطق دور افتاده و محروم، اظهارداشت: با تهیه و اجرای چنین طرح های، ماندگاری و رونق اقتصادی روستاها، تقویت می یابند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=646922
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد