۷ سال پیش

آخرین وضعیت اعلام نتایج آزمون قضاوت ویژه داوطلبان مناطق محروم
اطلاعات بیشتر

 

عاملی گفت: در 27 فروردین ماه آزمون قضاوت در مناطق محروم با حضور 2600 نفر در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، بوشهر و هرمزگان برگزار و اوراق در حال تصحیح است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام قوه قضائیه اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین سید توحید عاملی قائم مقام مرکز آموزش قوه قضائیه در مراسم تحلیف 225 کارآموز قضایی که صبح امروز در ساختمان مرکزی قوه قضاییه برگزار شد، اظهارکرد: از این تعداد کارآموز قضایی، 103 نفر داوطلبان حوزوی و الباقی جزو داوطلبان دانشگاهی محسوب می شوند و تعداد 131 نفر از طریق جذب اختصاصی وارد دوره کارآموزی شده اند.
وی ادامه داد: سیاست های جذب دستگاه قضا از اواخر سال 90 شروع شد و برنامه ریزی ها به گونه ای انجام شد که توانستیم از تمام ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کنیم که با لطف الهی و تلاش همکاران تا پایان سال 94 ، تعداد 3700 نفر از افراد آغاز به کارشدند.
حجت الاسلام عاملی اضافه کرد: در سال 95، 1100 نفر از کارآموزان فارغ التحصیل خواهند شد و از این طریق 4800 نفر وارد دستگاه قضایی خواهند شد.
وی با اشاره به شاخص های کیفی جذب بیان کرد: حسب تدبیر معاون منابع انسانی قوه قضاییه از همان ابتدا کارگروه استانداردسازی آزمون ها تشریح شد و مرکب از اساتید و قضات عالی رتبه و کارشناسان سازمان سنجش و هیئت علمی بود که  آزمون های مختلف ورودی قضاوت را در مراحل مختلف رصد و گزارش هایی را اخذ می کردند.
قائم مقام مرکز آموزش قوه قضائیه اضافه کرد: در سال 92 آزمون تشریحی که یکی از قدرتمندترین  ابزارهای سنجش علمی افراد بود در مجموعه آزمون های ورودی اضافه کردیم و در بحث استاندارد سازی سوالات آزمون را این کارگروه بررسی می کردند و در خصوص سطح سوالات به جمع بندی می رسیدند و در حال حاضر می توان ادعا کرد که حسب اذعان کارشناسان سازمان سنجش سوالات این آزمون جزو استاندارد ترین آزمون درسطح کشور است.
وی همچنین گفت: کارگروه دیگری که در جهت شاخصهای کیفی فعال بود کارگروه برنامه ریزی سنجش شخصیت است که به نتایج خوبی دست یافته است و برای اولین بار در کشور شاخص های شخصیتی تعریف شده است و حسب اذعان انجمن روانشاسی ایران برای اولین بار این شاخص تعریف شده است.
حجت الاسلام عاملی با اشاره به بحث دوره آزمایشی داوطلبان بیان کرد: حسب تصیمیات انجام شده بنا داریم در دوره آزمایشی هم برنامه های متعدد آموزشی اجرا شود.
قائم مقام مرکز آموزش قوه قضائیه افزود: برای اولین بار محل خدمت داوطلبان در بدو ورود و در مرحله آزمون ورودی تعیین می شود که در سال 94 برهمین اساس عمل شد  و براساس اولویت هایی که داوطلبان پرکرده بودند و امتیازات علمی که کسب کرده محل خدمتشان تعیین و کارنامه آزمون با قید استان محل خدمت صادر شده است و امیدواریم درسال 96 هم معضل کمبود نیروی انسانی در مناطق محروم هم رفع شود.
وی تصریح کرد: در 27 فروردین ماه آزمون قضاوت در مناطق محروم با حضور 2600 نفر در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، بوشهر و هرمزگان برگزار کردیم و اوراق در حال تصحیح است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=586039
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه