۸ سال پیش

آزمون استخدامی آموزش و پرورش بدون خطا برگزار خواهد شد
اطلاعات بیشتر

احتمال خطا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش صفر است

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش احتمال بروز خطا یا اعمال نظر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را نزدیک به صفر خواند.
محمد فاضل در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این مطلب که سال آینده اولین فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان وارد آموزش و پرورش می شوند، گفت: این دانش آموختگان مهارت های لازم را برای تدریس کسب کرده اند و جذب آنها و استخدام پنج هزار نیروی جدید که شهریور امسال قرار است آزمون بدهند، هیچ تداخلی با هم نخواهد داشت.

مشاور وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: آزمون استخدامی برای جذب پنج هزار نیروی جدید بر مبنای ظرفیت سنجی و نیازهای آموزش و پرورش طراحی و تدوین شده و برگزیدگان آزمون یکسال بر اساس برنامه ریزی دانشگاه فرهنگیان آموزش لازم را برای کسب مهارت های آموزشی می بینند و سپس جذب آموزش و پرورش می شوند.

وی با اشاره به چهار محور اصلی جذب نیرو در آزمون استخدامی اخیر گفت: آموزش و پرورش بر مبنای چهار محور رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی، جنسیت و جغرافیا جدولی را طراحی کرده است که آن را در اختیار استان ها قرار داده و ظرفیت ها و نیازها بر این مبنا مشخص شده اند.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش افزود: در این جدول بر جذب نیروهای بومی و به اصطلاح از بوم برای بوم تاکید شده است.

فاضل با اشاره به این مطلب که انتخاب افراد واجد شرایط از سوی سازمان سنجش صورت می گیرد، گفت: برگزاری آزمون و انتخاب افراد واجد شرایط از طریق سازمان سنجش و بر مبنای ملاک های علمی و کارشناسی شده ای است که این سازمان اعلام خواهد کرد، لذا هر گونه شائبه دخالت و اعمال نظری منتفی است.

وی ادامه داد: به بیان دیگر برگزاری آزمون شبیه همان سیستم کنکور برای جذب دانشجو است و شرایط و ضوابط علمی آزمون به زودی از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد و این سازمان تنها نتیجه را به ما اعلام می کند.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مشارکت دانشگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش گفت: قطعا وزارت آموزش و پرورش ملاک ها و ضوابط خود را دارد و اعلام خواهد کرد و این مشارکت در حوزه علمی و منابع خواهد بود، اما در مصادیق همه چیز با سازمان سنجش است و این سازمان دفترچه سوالات را در زمان تعیین شده توزیع کرده و گزینش علمی را انجام می دهد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در پایان با بیان این مطلب که ۱۳۰۰ فرزند شاهد و ایثارگر نیز در این آزمون استخدام خواهند شد، گفت: بر مبنای دستورالعمل استخدام نیرو در وزارتخانه‌ها، سهمیه ای برای فرزندان شاهد و ایثارگر در نظر گرفته شده که همه دستگاه ها موظف به رعایت این قانون هستند و ما نیز در آزمون آتی که شهریور ماه برگزار می شود، این تعداد سهمیه را برای آنان در نظر گرفته ایم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=380920
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد