۷ سال پیش

آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور امسال برگزار نمی‌شود
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

عدم برگزاری آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


معاون مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش گفت: تعداد زیادی معلم داریم که در انتظار اعزام به خارج از کشور هستند و بر همین اساس امسال آزمونی برای اعزام به خارج نداریم.

به گزارش تسنیم، شاهین نوش‌آبادی اظهار داشت: تعداد زیادی معلم اعزامی به خارج از کشور داریم که در آزمون پذیرفته شدند اما تاکنون اعزام نشده‌اند.

وی درخصوص علت عدم‌اعزام این معلمان گفت:‌ این موضوع به آن دلیل است که سه سال پشت سر هم یعنی در سال‌های 89، 90 و 91 آزمون اعزام به خارج از کشور برگزار شد و تعداد زیادی معلم به‌صورت غیرکارشناسی پذیرفته شدند، البته منظورم از غیرکارشناسی این است که تعداد زیادی قبول شدند و هم‌اکنون بین زمان قبولی و اعزام آنها فاصله افتاده است.

معاون مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش گفت: تلاش می‌کنیم این معلمان را اعزام کنیم، البته باید مطابق نیازهایمان در مدارس خارج از کشور معلم اعزام کنیم که این میزان حداکثر 250 نفر در هر سال است که به‌همراه همسران معلمان که به‌تبعیت از آنها اعزام می‌شوند معادل 480 نفر می‌شود.

وی ادامه داد:‌ از سال 92 هیچ آزمونی را برگزار نکردیم تا آنهایی که در نوبت هستند، اعزام شوند. امسال هم احتمالاً آزمونی برگزار نمی‌شود و از همین معلمان استفاده می‌کنیم، همچنین حدود دو سال است که حقوق معلمان خارج از کشور بدون هیچ مشکلی پرداخت می‌شود و مشکلی در این زمینه نداریم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=594548
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد