اطلاعات بیشتر

آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران

جهت مشاهده صفحه استخدامی سازمان امور مالیاتی اینجا کلیک نمایید


اطلاعيه سازمان امور مالياتي كشور درباره‌ تاريخ پرينت كارت ، محل رفع نقص كارت و زمان‌ برگزاري آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۳۹۵

ضمن آرزوي موفقيت براي داوطلباني كه در آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۳۹۵ ثبت‌نام نموده‌اند، نظر اين داوطلبان را به موارد ذيل معطوف مي دارد:

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون

كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ كليه‌ داوطلبان‌ از روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۳/۵ براي مشاهده و پرينت بر روي پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا كليه‌ داوطلبان‌ متقاضي شركت‌ در آزمون‌، براي شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به پايگاه اطلاع رساني مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، كد ملي، سال تولد و …) از كارت شركت در آزمون خود يك نسخه پرينت تهيه و براساس آدرس و زمان تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط (دانشگاه صنعتي اميركبير) مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و همچنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.

ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ و ۷ (شامل نام خانوادگي، نام، جنس، تاريخ تولد، شماره شناسنامه، شماره ملي و عنوان رشته تحصيلي) كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور حداكثر تا تاريخ ۹۵/۳/۶ مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده مسوول رفع نقص مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه به شرح ذيل مراجعه نمايند.

۲ـ چنانچه عكس الصاقي به كارت ورودي داوطلب با چهره وي مغايرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عكس و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار براي اصلاح كارت، مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده مسوول رفع نقص مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمايند. در غير اين صورت فرد به عنوان متخلّف تلقي و برابر مقررات با وي رفتار خواهد شد.

۳- چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب فاقد عكس مي باشد و يا چنانچه عكس روي كارت وي داراي اشكالاتي از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، ۲ قطعه عكس ۴ ×۳ و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد.

ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود داوطلب تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.

تذكر: داوطلبان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي سايت قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون

نماينده مسوول رفع نقص در روز پنجشنبه ۹۵/۳/۶ صبح از ساعت ۸:۰۰ الي ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الي ۱۸:۰۰ در باجه‌ي رفع نقص (به شرح آدرس ذيل) مستقر خواهد شد. براي اطلاع آن دسته از داوطلباني كه براساس توضيحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماينده مسوول رفع نقص كارت مي‌گردند، آدرس و محل تشكيل باجه رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون به شرح ذيل مي‌باشد.

آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون :

تهران – خيابان انقلاب – نرسيده به ميدان فردوسي – كوچه شاهرود – دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره

د‍ ـ تذكرهاي‌ مهم‌ :

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.

۲- فرآيند برگزاري آزمون از ساعت‌ ۸:۳۰ (هشت و سي دقيقه‌) صبح روز جمعه ۹۵/۳/۷ آغاز مي‌گردد.

۳- در ورودي ِحوزه هاي امتحاني رأس‌ ساعت‌ ۸:۰۰ (هشت) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.

۴- هر داوطلب براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد.

۵- داوطلبان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، پيجر، ساعت هوشمند، تلفن همراه، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. بديهي است كه به همراه داشتن هر كدام از وسايل مندرج در اين بند به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با داوطلبان ذيربط براساس قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رفتار خواهد شد.

۶- مخدوش نمودن و پاره نمودن اوراق امتحاني، تعلل در ارائه مدارك امتحاني ماهيتاً از مصاديق تخلّف و تقلّب محسوب ميگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رسيدگي و برخورد خواهد شد.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

دانلود آئین نامه اخلاق و رفتار حرفه ای مشاوران رسمی مالیاتی ایران


به اطلاع متقاضیان آزمون ویژه عضویت جامعه مشاوران رسمی مالیاتی می‌رساند، این آزمون روز جمعه مورخ ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ در شهر تهران، خیابان حافظ، روبروی خیابان سمیه، دانشگاه امیر کبیر رأس ساعت ۸:۳۰ برگزار می گردد. متقاضیان می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از تاریخ ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

جهت مشاهده متن اطلاعیه در سایت رسمی سازمان امور مالیاتی اینجا کلیک نمایید



اگر دیدگاهی در باره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خودتون رو در سایت درج کنید.

لطفا کمی صبر کنید...

  • نویسنده : علی احمدی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۲۲:۳۶

    کد دیدگاه : 928056

    نتایج اولین دوره آزمون مشاوران رسمی مالیاتی با بیش از دو ماه تاخیر در تاریخ پنج شنبه مورخ 25 شهریور 95 اعلام شد. اگرچه طبق آگهی دعوت به آزمون ملاک قبولی در آزمون کسب نمره 60 مشروط بر آنکه 35 نمره آن از قانون مالیات ها باشد اعلام شده بود ولی به دلیل عدم دستیابی داوطلبان به نصاب مذکور با ارفاق هیات تشخیص حد نصاب به 50 مشروط بر اخذ 30 نمره از مالیاتها کاهش یافت. شنیده ها حاکی است بین 30 تا 50 نفر قبولی از بین حدود 2200 نفر متقاضی اعلام شده است. البته نفر اول آزمون از استان چهارمحال و بختیاری به نام پیک فلک با امتیاز بالای 64 درصد (6475) یک استثنا بوده که کارنامه اش در فضای مجازی دست به دست می شود.

    پاسخ دهید

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...