۸ سال پیش

آزمون فنی و حرفه‌ای در زندان نقده برگزار شد


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

به منظور اهداف و برنامه‌های سازمان زندان‌ها مبنی بر آموزش و فراگیری زندانیان و شرکت آنان در کلاس‌های آموزش فنی و حرفه ای آزمونی در این راستا برگزار شد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کلیک کنید


به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از  روابط عمومی زندان نقده، در راستای اهداف و برنامه های سازمان زندان ها مبنی بر آموزش و فراگیری زندانیان وشرکت آنان درکلاس های آموزش فنی وحرفه ای، طبق هماهنگی با مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نقده، کلاس آموزش تعمیر وسایل گاز سوز خانگی از سه ماه پیش با شرکت ۲۰ نفر از مدد جویان زندان نقده در محل کارگاه زندان با حمایت تاروردی زاده رئیس زندان نقده و پیگیری های مجدانه مسئول واحد فرهنگی زندان با تدریس احدی از مهندسین سازمان فنی و حرفه ای آغاز شد.
به گفته حیدری مسئول فرهنگی و اشتغال و حرفه آموزی زندان نقده، هدف از برگزاری این کلاس ها اولاً پر کردن اوقات فراغت زندانیان ثانیاً آموزش مددجویان و آشنایی آنان با حرفه های مختلف است که انشاا… پس از آزادی آنان از ندامتگاه بتوانند علاوه بر بازگشت سعادتمندانه در صورت نیاز به حرفه یاد شده بپردازند.
وی افزود: از آنجایی که مدیر کل محترم زندان های استان دائماً به قضیه ی اشتغال و حرفه آموزی مدد جویان تاکید دارند و در این راستا حمایت های زیادی را از این قبیل فعالیت ها داشته اند، زندان نقده نیز با درایت و یاری رئیس زندان به این مسئله همیشه اهتمام داشته و خواهد داشت.
لازم به ذکر است بعد از اتمام دوره یاد شده آزمون پایان دوره با حضور ناظر سازمان فنی و حرفه ای، مسئول فرهنگی و اشتغال با حضور ۱۸ نفر از مدد جویان به صورت منظم وبرنامه ریزی قبلی برگزار شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=559132
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه