۷ سال پیش

آزمون کاردانی نظام جدید جمعه برگزار می شود

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: آزمون کاردانی نظام جدید و آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته روز جمعه برگزار می شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تحصیلی اینجا کلیک کنید


حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: آزمون کاردانی نظام جدید رشته های با آزمون در روز جمعه 22 مرداد برگزار می شود.
وی افزود: 171 هزار و 491 داوطلب برای حضور در این آزمون اقدام کرده اند.
مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از تعداد مراجعه کنندگان به سایت سازمان سنجش جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خاطر نشان کرد: تا ساعت 7:30 دقیقه صبح امروز 103 هزار داوطلب نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام کرده که این تعداد 60 درصد داوطلبان را شامل می شود.
وی ادامه داد: توصیه ما به داوطلبان شرکت کننده در این آزمون این است که تا ساعت 24 روز پنجشنبه 21 مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت پرینت کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام کنند.
توکلی برپایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته را از دیگر آزمونهای در پیش سازمان سنجش کشور دانست و گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 نیز صبح جمعه 22مرداد برگزار خواهد شد و 89 هزار و 581 داوطلب برای شرکت در این آزمون اعلام آمادگی کرده اند.
مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از تعداد دریافت کنندگان کارت ورود به آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 اظهار کرد: تا ساعت 7:30 صبح امروز 20 مرداد 55 هزار داوطلب کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کرده و سایر افراد نیز باید تا روز قبل از آزمون نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=649048
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد