۷ سال پیش

آغاز ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته
اطلاعات بیشتر

آغاز ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از ۱۱ خرداد

ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از روز سه شنبه ۱۱ خرداد آغاز می‌شود و در روز سه شنبه ۱۸ خرداد پایان می‌یابد.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون تاریخ ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1395 بر روی سایت این سازمان به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار گرفت.
ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از روز سه شنبه 11 خرداد آغاز می‌شود و در روز سه شنبه 18 خرداد پایان می‌یابد و متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی مراجعه کنند.
ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون در یک مرحله انجام می‌شود و داوطلبان باید همزمان با ثبت نام برای درج رشته محل‌های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته‌های اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام کنند.
با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مذکور و پرداخت مبلغ دویست و سی هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام و داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ چهل و شش هزار ریال دیگر نیز برای اعلام علاقه مندی به شرکت در گزینش رشته‌های موسسات مذکور اقدام کنند.
دفترچه راهنما نیز همزمان با ثبت‌نام در روز سه‌شنبه 11 خرداد بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد و اطلاعیه تکمیلی برای ثبت‌نام در روز دوشنبه 10 خرداد در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و نشریه پیک سنجش درج می‌شود.
پذیرش در برخی از رشته‌های این آزمون صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) صورت می‌پذیرد که اطلاعات کامل آن در دفترچه راهنمای ثبت نام درج شده است.
آزمون آن دسته از رشته هایی که پذیرش در آنها با آزمون است، در بعدازظهر روز جمعه 22 مردادماه برگزار می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=602172
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد