• ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
  • 0k نظر «نمایش»

آغاز ثبت‌نام خرید خدمت سربازی از اواخر اردیبهشت ماه

آغاز ثبت‌نام خرید خدمت سربازی از اواخر اردیبهشت ماه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستادکل نیروهای مسلح خبری را که روز گذشته درباره تغییر و تحول در خدمت سربازی، در رسانه‌ها منتشر شد، تکذیب کرد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم از اواخر اردیبشهت ماه ثبت‌نام متقاضیان خرید خدمت غیبت سربازی آغاز شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص انتشار خبری درباره تغییر و تحول در خدمت سربازی و ایجاد طرح‌های متحول‌کننده در آن که روز گذشته از قول معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح در برخی سایت‌ها و رسانه‌ها منتشر شد، توضیح داد: پس از انتشار این خبر با امیر سرتیپ باقری صحبت کرده و صحت آن را جویا شدم که متاسفانه مشخص شد چنین خبری صحت نداشته و ایشان نیز اعلام کردند که در چند ماه اخیر صحبت یا مصاحبه‌ای در این زمینه نداشتند.
وی با بیان اینکه ستادکل نیروهای مسلح در حال پیگیری علت انتشار این خبر و منبع اولیه منتشرکننده آن است، اضافه کرد: خبری که تحت عنوان تغییر و تحول در خدمت سربازی منتشر شده بود تکذیب می‌شود.
جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: همان‌طور که بارها اعلام شده خبرهای مربوط به سربازی تنها از سوی ستادکل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی اعلام شده و از رسانه‌ها درخواست می‌شود که به اخباری که از منابع و افراد ناشناس منتشر می‌شود، توجه نکنند.
سردار کمالی درباره آخرین وضعیت خرید خدمت غایبان سربازی در سال 95 عنوان کرد: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی خرید غیبت خدمت سربازی همان 8 سال تصویب شد و ما منتظر ابلاغ این مصوبه از سوی دولت هستیم تا جزییات ثبت‌نام برای متقاضیان را اعلام کنیم.
وی تاکید کرد: پیش‌بینی می‌کنیم از اواخر اردیبشهت ماه ثبت‌نام متقاضیان خرید خدمت غیبت سربازی آغاز شود.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=584591
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد