۸ سال پیش

آغاز ثبت نام مجدد آزمون سراسری از امروز

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

فرصت ویرایش و ثبت نام برای افرادی که در موعد مقرر در آزمون سراسری سال ۹۵ ثبت نام نکرده‌اند، از امروز ۱۷ اسفندماه آغاز می‌شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تحصیلی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که در کنکور ۹۵ ثبت نام کرده اند از امروز دوشنبه ۱۷ تا پنجشنبه ۲۰ اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند در روزهای اعلام شده نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.
بر اساس این گزارش، تعداد ۸۲۳ هزار و ۵۴۲ نفر تاکنون در کنکور سراسری ۹۵ ثبت نام کرده‌اند. همچنین به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در موعد مقرر در کنکور ثبت نام نکرده‌اند، این امکان فراهم شده است که پس از مطالعه دفترچه ثبت نام و در صورت واجد شرایط بودن، تسبت به ثبت نام در کنکور ۹۵ اقدام کنند.
گفتنی است، تمامی داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده‌اند و یا افرادی که مایل به ثبت نام هستند، باید برای ویرایش اطلاعات و ثبت نام جدید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.
لازم به ذکر است، آزمون سراسری ۹۵ در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ تیرماه ۹۵ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می‌شود و کارنامه در دهه دوم مردادماه منتشر می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=563828
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد