• ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
  • 1k نظر «نمایش»

آغاز دوره‌های آموزشی استخدامی‌ها از ۲۰ فروردین ماه ۹۶

آغاز دوره‌های آموزشی استخدامی‌ها از ۲۰ فروردین ماه ۹۶

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 آغاز دوره‌های آموزشی استخدامی‌ها از ۲۰ فروردین ماه ۹۶

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


رئیس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: از ۲۰ فروردین ماه سال آینده کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی ۱۰ هزار نفری که از طریق آزمون استخدامی وارد آموزش و پرورش می‌شوند آغاز شده و تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.
اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص استخدام و ورود 10 هزار نفر به آموزش و پرورش اظهار داشت: مرحله نخست مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی به پایان رسیده است و تا پایان بهمن ماه نیز لیست تکمیلی در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

وی افزود: از 20 فروردین ماه سال آینده کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی این 10 هزار نفر آغاز می‌شود و تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

چهاربند در خصوص زمان ورود پذیرفته شدگان آزمون استخدامی به مدارس خاطرنشان کرد: پس از اتمام دوره‌های آموزشی این افراد در مرحله نخست آزمون پیش از ورود به مدارس شرکت می‌کنند و افرادی که در آزمون فوق قبول شوند می‌توانند از اول مهر ماه به کلاس‌های درس بروند که ضمن تدریس، کارورزی و کارآموزی خود را نیز طی کنند.

رئیس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که از چه زمانی احکام استخدامی این افراد صادر می‌شود، گفت: احکام آزمایشی پیمانی این 10 هزار نفر از اول مهر ماه صادر خواهد شد مشروط بر اینکه زیر نظر اساتید راهنمای خود در آزمون جامع و پایانی که تابستان 97 برگزار می‌شود شرکت و در صورت قبولی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای دریافت کنند و سپس رسما به عنوان معلم استخدام آموزش و پرورش می‌شوند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=735620
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k