• ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

آغاز دوره آموزشی استخدام آموزش و پرورش از اردیبهشت ۹۶

آغاز دوره آموزشی استخدام آموزش و پرورش از اردیبهشت ۹۶

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آغاز دوره آموزشی استخدام آموزش و پرورش از اردیبهشت 96

جهت ورود به صفحه اصلی استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

جهت ورود به صفحه اخبار استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

جهت ورود به صفحه اخبار دوره آموزشی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید


خبر 26 فروردین 96: آغاز فعالیت پذیرفته شدگان استخدامی آموزش و پرورش از مهر 96 (منبع: خبرگزاری فارس)

سرپرست دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با فارس خبر داد: حقوق ۱۰ هزار استخدامی جدید مهرماه ۹۶ برقرار می‌شود/ آغاز دوره آموزشی از اردیبهشت ۹۶/ برگزاری آزمون صلاحیت حرفه‌ای در تابستان ۹۷

سرپرست دانشگاه فرهنگیان در خصوص آخرین وضعیت ۱۰ هزار استخدامی جدید آموزش و پرورش، گفت: حقوق و ابلاغ این افراد از مهر ماه ۹۶ برقرار شده و دوره‌های آموزشی این افراد، اردیبهشت ماه سال آینده آغاز می‌شود.
محمود مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «کلاس و دوره‌های آموزشیی 10 هزار نیروی جدیدی که از طریق آزمون استخدامی وارد آموزش و پرورش شدند، از چه زمانی آغاز می‌شود؟»، اظهار داشت: درباره شروع کلاس‌ها بنا داشتیم که از 20 فروردین ماه 96 کلاس‌ها آغاز شود اما چون اعلام اسامی، انجام مصاحبه و گزینش به طول انجامید، آخرین برآورد نشان می‌دهد از آغاز اردیبهشت ماه سال آینده دوره آموزشی را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: در مهر ماه مطابق توافقی که با آموزش و پرورش شده است این دسته از پذیرفته شدگان وارد مدارس خواهند شد اما به شکلی که یکسال کماکان تحت نظر و تحت پوشش دانشگاه فرهنگیان باقی خواهند ماند و با هدایت و برنامه‌های دانشگاه فرهنگیان، کار تدریس را انجام می‌دهند.

مهر محمدی با بیان اینکه در پایان یکسال کاری تدریس، آزمون صلاحیت حرفه‌ای برگزار می‌شود و اگر در این آزمون موفقیت کسب کند، استخدام آنها در آموزش و پرورش قطعیت پیدا می‌کند، گفت: آزمون سنجش صلاحیت حرفه‌ای این دسته از پذیرفته شدگان بر اساس توافق‌ها در تابستان سال 1397 برگزار خواهد شد. ابلاغ این افراد از مهر 1396 آماده و حقوق آنها از مهر سال آینده برقرار می‌شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: پذیرفته شدگان از مهر 96 وارد کلاس‌های درس می‌شوند و تحت نظر برنامه‌های هدایتی و حمایتی دانشگاه باقی خواهند ماند و کار و پروژه‌های خاصی را باید طبق برنامه دانشگاه انجام دهند؛ در پایان یکسال فعالیت در مدارس، در آزمون جامع صلاحیت حرفه‌ای شرکت و تکلیف آنها برای ادامه خدمت و کار یا احیانا عدم فعالیت مشخص خواهد شد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=767468
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد