۷ سال پیش

آمار انتخاب رشته آزمون سراسری اعلام شد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: 497 هزار و 326 داوطلب در رشته‌های با آزمون و 49 هزار و 510 داوطلب در دوره‌های بدون آزمون انتخاب رشته کردند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تحصیلی اینجا کلیک کنید


حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به آمار انتخاب رشته آزمون سراسری گفت: 860 هزار و 437 داوطلب در آزمون سراسری ثبت‌نام کردند که تعداد 772 هزار و 982 داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند و تعداد 87 هزار و 455 نفر در جلسه شرکت نکردند.
وی افزود: بر اساس ضوابط و با توجه به ظرفیت پذیرش آزمون سراسری از تعداد داوطلبان حاضر یعنی تعداد 772 هزار و 982 داوطلب، تعداد 539 هزار و 906 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که در انتخاب رشته بر اساس آمار اولیه گزارش شده 497 هزار و 326 داوطلب در رشته‌های با آزمون و 49 هزار و 510 داوطلب در رشته‌های بدون آزمون انتخاب رشته کردند.
به گفته توکلی نتایج نهایی پذیرفته شدگان رشته‌های متمرکز آزمون سراسری 31 شهریور ماه اعلام می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=656298
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد