۸ سال پیش

آموزش و پرورش با افزایش سنوات مبنای حقوق بازنشستگی موافق نیست
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

وزارت آموزش و پرورش با افزایش سنوات مبنای حقوق بازنشستگی از میانگین دو سال به 5 سال موافق نبوده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در پی انتشار گفت‌وگویی در این خبرگزاری با ابراهیم سحرخیز مشاور کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تحت عنوان «تغییر مبنای محاسبه حقوق بازنشستگی موجب کاهش انگیزه معلمان می‌شود» در تاریخ 19 دی ماه سال جاری، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: دفتر هیأت دولت طی نامه شماره 8.50700121871 مورخ 16 آذر ماه 94، پیشنهاد اصلاح فصل سیزدهم قانون مدیریت خدمات کشوری را برای نظرخواهی به تمام دستگاه‌های اجرایی ارسال کرده بود.
وزارت مذکور به منظور جلوگیری از کاهش حقوق بازنشستگی کارکنان، نظرات کارشناسی را اعلام و با افزایش سنوات مبنای حقوق بازنشستگی از میانگین دو سال به 5 سال موافق نبوده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=559443
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد