۷ سال پیش

آموزش و پرورش شهرستان بهار مشکل نیروی انسانی ندارد
اطلاعات بیشتر

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی در مدارس نیز آغاز شده است، گفت: امسال در این شهرستان مشکل نیروی انسانی وجود ندارد.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیک نمایید


به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، یوسف سعیدی صبح امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان بهار  اجرای دقیق پروژه مهر را از اولویت‌های آموزش و پرورش شهرستان بهار برشمرد و اظهار کرد: استفاده از همه ظرفیت‌ها در قالب پروژه مهر برای آماده شدن و شروع سال تحصیلی جدید یکی از برنامه‌های اولویت‌دار آموزش و پرورش شهرستان بهار است که در قالب تشکیل شورای پروژه مهر 95 اجرایی خواهد شد.
وی گفت: این شورا به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی تمام فعالیت‌ها و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس بر اساس پروژه مهر بر اساس پنج محور سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تایید صلاحیت و نظارت و ارزیابی تشکیل شده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار ادامه داد: شهرستان بهار در زمینه اجرای پروژه مهر گام‌های اساسی برداشته تا شاهد آغازی مطلوب در مهر ماه در سطح شهرستان باشیم.
وی تصریح کرد: هدف از پروژه مهر برنامه‌ریزی به منظور تمهید مقدمات و کارهای لازم برای بازگشایی باشکوه‌تر مدارس و ایجاد تعمیق و تثبیت فرآیند یاددهی و یادگیری است.
سعیدی ادامه داد: اولین گام در پروژه مهر ثبت نام از دانش‌آموزان است که تاکنون 86.76 درصد دانش‌آموزان معادل 10 هزار و 152 نفر ثبت نام شده‌اند و این ثبت نام تا 10 شهریورماه ادامه دارد.
وی افزود: ساماندهی نیروی انسانی در مدارس نیز آغاز شده و امسال در شهرستان بهار مشکل نیروی انسانی وجود ندارد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار بیان کرد: 6 هزار و 654  دوره کتاب در مقطع ابتدایی و 308 دوره کتاب برای پیش‌دانشگاهی تهیه شده که مراکز فروش از 15 شهریورماه مجاز به توزیع کتاب‌ها هستند.
وی اظهار داشت: با توجه به اولین سال استقرار پایه دهم و ارائه کتب جدیدالتالیف، دوره‌های آموزشی برای به روزرسانی اطلاعات دبیران به صورت موظفی برگزار می‌شود.
سعیدی تعمیر و تجهیز مدارس را مورد اشاره قرار داد و گفت: تعمیر و تجهیز مدارس در راستای اجرای پروژه مهر در حال انجام است و همچنین از محل سه درصد قیر یارانه ای در اختیار شهرستان ها حیاط مدرسه والفجر و ایزوگام مدارس معین صالح آباد، ریحانه، قدس و حضرت زهرا(س) انجام شده و هفت مدرسه به سیستم گرمایشی پکیج مجهز شده است.
وی به وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان شهرستان بهار در خرداد 95 اشاره کرد و گفت: وضعیت تحصیلی دانش آموزان در خرداد 95 بسیار مطلوب بوده و در دوره ابتدایی با 98.33 درصد قبولی، در دوره متوسطه اول با 97.69 درصد قبولی و در دوره متوسطه دوم با 93.37 درصد قبولی شاهد رشد رتبه شهرستان بوده‌ایم و در بین مناطق 19گانه رتبه سوم را کسب کرده‎ایم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=655524
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد