۷ سال پیش

آموزش و پرورش نقشی در نتایج استخدام ها ندارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آموزش و پرورش نقشی در نتایج استخدام ها ندارد

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


مدیرکل دفتر شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: کسانی که از نتایج آزمون استخدامی ناراضی اند به سازمان سنجش مراجعه کنند چرا که آموزش و پرورش هیچ نقشی در سنجش آن ها ندارد.

آموزش و پرورش نقشی در نتایج استخدام ها ندارد/ لزوم مراجعه افراد ناراضی به سازمان سنجشمحمد حسین کفراشی مدیرکل دفتر شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در خصوص سهمیه خانواده شاهد و همچنین ایثارگران در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: این سهمیه امسال برای خانواده شاهد و ایثارگران 3 هزار نفر است و همه افرادی که در آزمون شرکت کرده اند قبول نشدند.

وی افزود: افرادی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شده اند از رتبه های علمی بالاتری برخوردار هستند.

مدیرکل دفتر شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: در صورتی که فردی از نتایج آزمون خود ناراضی است، باید به سازمان سنجش مراجعه کند چرا که نحوه برگزاری و پذیرفته شدن در آزمون مذکور زیر نظر سازمان سنجش است و آموزش و پرورش دخالتی ندارد.

کفراشی در ادامه از برگزاری جشنواره بزرگ ایثار خبر داد و گفت: این جشنواره برای تشویق دانش آموزان و دانشجویان در بخش آموزشی و پرورش با همکاری آموزش و پرورش، بنیاد شهید، وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد در اسفند ماه برگزار می شود.

وی بیان داشت: در این جشنواره قرار است از دانش آموزان و دانشجویانی که فعالیت های ویژه ی علمی و پژوهشی دارند تجلیل شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=713785
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد