۷ سال پیش

آموزش ۸۰۰۰ نفر برای کار در نیروگاه اتمی بوشهر
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

۸۰۰۰ نفر برای کار در نیروگاه اتمی بوشهر آموزش می‌بینند

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کلیک کنید


 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: هشت هزار نفر برای کار در نیروگاه اتمی بوشهر آموزش می‌بینند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرسول کازرونی ظهر سه‌شنبه در نشست مسئولان نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: در راستای ارائه آموزش‌های متناسب با فعالیت‌های صنعت هسته‌ای تفاهم‌نامه‌ای امضا شده است که نقش مهمی در تولید نیروی انسانی توانمند دارد.

وی از تولید نیروهای توانمند و مهارتی برای فعالیت در واحدهای جدید نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در همین راستا طی سال جاری ۷۵ دوره آموزشی در استان بوشهر برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از ارائه آموزش‌های کار در نیروگاه اتمی به هشت هزار نفر خبر داد و خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها در قالب ۱۹ حرفه به کارآموزان و حرفه‌آموزان ارائه می‌شود.

وی از برگزاری این دوره‌های آموزشی طی چهار سال خبر داد و بیان کرد: زمینه ارائه آموزش‌ها برای تامین نیروی کار ماهر و نیمه ماهر و تکنسین‌ها و مهندسان فراهم می شود.

کازرونی از برگزاری ۲۳۰ دوره آموزشی متناسب با صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در سال جاری خبر داد و افزود: ۱۰ هزار نفر طی سه سال برای اشتغال در صنایع پارس جنوبی آموزش می‌بینند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=580400
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه