۱۰ سال پیش

آیا استخدامی های اخیر جزء طرح مهر آفرین دولت می باشند؟
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

با سلام

طبق قول قبلی مسئولان سایت ایران استخدام به بازدیدکنندگان محترم صفحات استخدامی "استخدام امور مالیاتی" و "استخدام بانک کشاورزی" و "استخدام بانک مسکن"  بررسی هایی در این زمینه به صورت پیگیری تلفنی از طریق مسئولین نهاد های مختلف انجام گرفته شده است که به شرح زیر می باشد:

از تماس های گرفته شده در رابطه با استخدام سازمان امور مالیااتی چنین پاسخ گرفته شده است که استخدام این سازمان جزء طرح مهر آفرین دولت نمی باشد و روند استخدام این سازمان در حال اجرا می باشد.

از تماس های گرفته شده با مسئول مربوطه ی بانک کشاورزی چنین پاسخ گرفته شده است که استخدام این بانک گویا جزء طرح مهر آفرین بوده است و یا حداقل اعلام نتایج این بانک تحت تأثیر خبر مذکور قرار گرفته است. بنابراین آخرین خبر منتشر شده در رابطه با استخدام این بانک مبنی بر اعلام نتایج بانک کشاورزی در هفته ی مذکور، در حال حاضر معلق می باشد.

از تماس های گرفته شده با مسئول مربوطه ی بانک مسکن چنین پاسخ گرفته شده است که استخدام این بانک جزو طرح مهر آفرین نبوده است و روند استخدام این بانک در حال اجرا می باشد.

به صورت کلی باید خاطر نشان شد که طی گفته های یک مقام مسئول دولت در ماه های گذشته، در آزمون طرح استخدامی مهر آفرین از مباحث دروس زبان انگلیسی و فناوری اطلاعات سوال طراحی نخواهد شد و به گفته ی وی در آزمون های طرح استخدامی مهر آفرین اجرای تمامی مراحل استخدام مانند طراحی سوالات و انجام مصاحبه و... بر عهده ی استانداری های هر استان بوده است.

جهت مشاهده ی متن کامل نقل قول یاد شده اینجا کلیک نمایید

با جمع بندی تمام موارد ذکر شده در بالا، چنین نتیجه گرفته میشود که مسئولان مربوطه با قطعیت در رابطه به جزو طرح بودن و یا نبودن آزمون اهای ستخدامی برگزار شده نمیتوانند ابراز نظر کنند و مشخص شدن این موارد به صورت قطعی نیاز به گذشت زمان و بررسی بیشتری دارد.

با آرزوی موفقیت، گروه مدیریتی ایران استخدام

منبع: ایران استخدام

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=17102
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه