۸ سال پیش

آیا مربیان پیش‌دبستانی و نیروهای شرکتی استخدام می‌شوند؟
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران گفت:‌تخصیص کدپرسنلی به مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی به معنای استخدام آنها نیست بلکه برای واریز حقوق و بیمه نیاز به تخصیص کدپرسنلی بود.

جهت مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان پیش دبستانی کلیک کنید


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ براساس مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی مبنی بر به کارگیری مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی به صورت حق‌التدریس بخشنامه‌ای از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر شده است که در این بخشنامه به اعطای کدپرسنلی مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی و ورود اطلاعات آنها به سامانه تا تاریخ 4 آذر اشاره شده است.

اما آیا تخصیص کدپرسنلی به مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی ارتباطی به مسئله استخدام آنها دارد؟

محسن بهارلو معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه به خبرنگار تسنیم گفت: تبصره 10 ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی به ما اختیار داد تا نیروهای مورد نیاز خود را به صورت حق‌التدریس با توجه به رشته تحصیلی، مقطع،‌ جنسیت، نیاز منطقه و سنوات همکاری از میان نیروهای پیش دبستانی که قبلاً در مراکز پیش دبستانی دولتی یا ضمیمه مدارس دولتی فعالیت کردند، تأمین کنیم.

وی افزود:‌ مصوبه مجلس همچنین این اختیار را به ما داد تا بخشی از کمبودها را از میان نیروهای خرید خدمات آموزشی تامین کنیم.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در تبصره 10 ماده 17 قانون تعیین تکلیف معلمان حق التدریسی آمده است که به کارگیری نیروها الزامی برای استخدام رسمی نیست بلکه این روش راهکاری برای جبران کمبود نیروی انسانی است.

بهارلو با اشاره به اینکه یک هزار و 549 نفر از مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی واجد شرایط بودند اما با توجه به بحث جنسیت،‌رشته و منطقه توانستیم 800 نفر را به کار بگیریم، عنوان کرد:‌ سال آینده ممکن است تغییراتی در وضعیت نیروی انسانی ایجاد شود چرا که تعدادی نیرو بازنشسته می‌شوند و از سوی دیگر فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان را خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: استفاده حق‌التدریسی از مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی راهکاری برای جبران کمبود نیرو است و تخصیص کدپرسنلی به منزله استخدام آنها نیست بلکه پرداخت حقوق و بیمه این افراد منوط به تخصیص کدپرسنلی است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=565933
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد