۷ سال پیش

آیین‌نامه جذب و استخدام قهرمانان ابلاغ شد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

ابلاغ آیین‌نامه جذب و استخدام قهرمانان

جهت مشاهده اخبار استخدام وزارت ورزش و جوانان اینجا کلیک کنید


اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی جذب و استخدام قهرمانان مشمول قانون سرباز قهرمان را که به تصویب هیئت وزیران رسیده برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس این آیین نامه، قهرمانان بازی های المپیک شامل نفرات اول تا سوم و قهرمانان اول و دوم مسابقات قهرمانی جهان و نفرات اول، دوم و سوم بازی های آسیایی و مسابقات جهانی در رشته های ورزشی تحت پوشش کمیته بین المللی المپیک (IOC) حسب مورد در رشته های فردی و گروهی و مقام اول تا سوم مسابقات جام جهانی فوتبال، بسکتبال و والیبال و همچنین یکی از فرزندان قهرمانان بازی های پارالمپیک شامل نفر اول در رشته های فردی و کلیه نفرات در رشته های گروهی می توانند با رعایت شرایطی، از سوی دستگاه های اجرایی بدون برگزاری آزمون و خارج از نشر آگهی به صورت پیمانی جذب و استخدام شوند.

متن کامل این آیین نامه به شرح زیر است:

آیین نامه اجرایی جذب و استخدام قهرمانان مشمول قانون سرباز قهرمان

ماده 1- در این آیین نامه اصطلاحات زیر در معانی مشروح مربوط به کار می روند:
الف- قانون: قانون سرباز قهرمان - مصوب 1376- و اصلاحات بعدی آن.
ب- بازی های المپیک: بازی های تابستانی و زمستانی که در رده های سنی جوانان و بزرگسالان هر چهار سال یکبار به طور متمرکز به میزبانی یکی از کشورهای جهان با حضور کشورهایی که موفق به کسب سهمیه شده اند، در رشته های ورزشی تحت پوشش کمیته بین المللی المپیک (IOC) برگزار می شود.
پ- بازی های پارالمپیک: بازی های تابستانی و زمستانی که برای ورزشکاران معلول در رده های سنی جوانان و بزرگسالان هر چهار سال یکبار به طور متمرکز به میزبانی یکی از کشورهای جهان با حضور کشورهایی که موفق به کسب سهمیه شده‏اند، در رشته های ورزشی تحت پوشش کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) برگزار می شود.
ت- بازی های آسیایی: بازی های تابستانی و زمستانی که در رده های سنی جوانان و بزرگسالان با حضور کلیه کشورهای آسیایی هر چهار سال یکبار در رشته های ورزشی تحت پوشش شورای المپیک آسیا (OCA) و به صورت متمرکز برگزار می‏شود.
ث- مسابقات جهانی و قهرمانی جهان: مسابقاتی که در رشته های ورزشی تحت پوشش کمیته بین المللی المپیک (IOC) به صورت سالیانه یا هر دو سال یکبار با حضور کشورهایی که حائز شرایط گردیده اند، برگزار می شود.
ج- مسابقات جام جهانی: مسابقاتی که در رشته های فوتبال، والیبال و بسکتبال با حضور کشورهایی که موفق به کسب سهمیه شده‏اند، برگزار می شود.
چ- مشمولین: قهرمانان بازی های المپیک شامل نفرات اول تا سوم و قهرمانان اول و دوم مسابقات قهرمانی جهان و نفرات اول، دوم و سوم بازی های آسیایی و مسابقات جهانی در رشته های ورزشی تحت پوشش کمیته بین المللی المپیک (IOC) حسب مورد در رشته های فردی و گروهی و مقام اول تا سوم مسابقات جام جهانی فوتبال، بسکتبال و والیبال و همچنین یکی از فرزندان قهرمانان بازی های پارالمپیک شامل نفر اول در رشته های فردی و کلیه نفرات در رشته های گروهی.
ماده 2- دستگاه های اجرایی موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری می توانند مشمولین این آیین نامه را با رعایت شرایط زیر بدون برگزاری آزمون و خارج از نشر آگهی به صورت پیمانی جذب و استخدام نمایند:
1- وجود پست سازمانی بلاتصدی.
2- داشتن شرایط احراز مشاغل دستگاه اجرایی.
3- داشتن شرایط عمومی استخدام و تأیید گزینش.
ماده 3– تایید مقام قهرمانان ورزشی مشمولین و معرفی به دستگاه های اجرایی بر عهده وزارت ورزش و جوانان است.
اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، این مصوبه را برای اجرا به وزارت ورزش و جوانان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=641994
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد