۷ سال پیش

ابلاغ اعتبار ۵۷۳۰ میلیارد ریالی برای پرداخت تعهدات و مطالبات فرهنگیان
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

تخصیص 107 درصدی اعتبارات هزینه‌ای آموزش و پرورش در سال 94

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش ایران استخدام، به نقل از خبرگزاری ایسنا معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات اعتباری دولت در سال گذشته، از تخصیص107 درصدی اعتبارات هزینه‌ای آموزش و پرورش در سال 94 خبر داد.

به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، سیدمحمد بطحایی با بیان اینکه اعتبارات مصوب هزینه‌ای سال 94 به میزان 107 درصد تخصیص یافته است گفت: بخشی از هزینه‌های پرسنلی آموزش وپرورش به سال جاری انتقال یافت که این امر رویداد جدیدی در روند تخصیص اعتبارات نیست و در سالهای اخیر همواره بخشی از تعهدات به سال بعد منتقل می شده است، لیکن به منظور تأمین منابع و پرداخت تعهدات باقی مانده از سال گذشته، پیگیریهای لازم از نخستین روز کاری سال 1395 آغاز شده و مشکلات باقی مانده از سوی وزیر به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام شده است.

پرداخت مطالبات
وی از ابلاغ اعتبار 5730 میلیارد ریالی برای پرداخت تعهدات و مطالبات فرهنگیان به استانهای سراسر کشور خبر داد و افزود: این پرداخت ها شامل حق‌التدریس معلمان غیرموظف و آزاد، حق الزحمه امتحانات نهایی، حقوق سربازمعلمان و فوق العاده نوبت دوم مدیران و معاونان مدارس است.

طرح رتبه‌بندی معلمان
بطحایی ادامه داد: در ارتباط با اعتبار اجرای طرح رتبه بندی معلمان نیز در سال 1394 مبلغ 13 هزار و 500 میلیارد ریال برای مدت شش ماه تأمین و به اعتبارات آموزش و پرورش اضافه شد و برای سال 1395 نیز اعتبار مذکور به میزان دو برابر و برای مدت دوازده ماه در اعتبارات منظور شده، ضمن اینکه افزایش قانونی ناشی از اعمال ضریب هم در آن اعمال شده است.

فوق‌العاده بدی آب و هوا
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش درخصوص بند بدی آب و هوا در احکام فرهنگیان، خاطرنشان کرد: به موجب مصوبه‌های سال 74 دولت و مطابق بخشنامه ارسالی سال 89، بدی آب و هوا به تعدادی از فرهنگیان به افرادی تعلق می گیرد و برحسب دو عامل درجه بندی بدی و آب و هوای محل جغرافیایی خدمت و هم چنین نوع مدرک تحصیلی از 5 تا 10 درصد به حقوق ثابت و تفاوت تطبیق آنان اضافه می شود.

انتهای پیام

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=586626
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد