۸ سال پیش

ابهام در پرداخت عیدی کارگران پیمانکاری مترو

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

با وجود تغییر پیمانکار هنوز ۴۰۰کارگران خدماتی مترو در انتظار دریافت مزایای اضافه کاری، عیدی و سنوات پایان سال خود هستند.

جهت مشاهده اخبار میزان عیدی کارگران و کارمندان دولت کلیک کنید


یکی از کارگران خدماتی مترو در گفتگو با ایلنا گفت: حدود ۴۰۰ کارگریم که از ابتدای شروع به کار خطوط ۲ و ۴ در بخش خدمات مترو مشغول به کار هستیم ، اما از زمان واگذاری به بخش خصوصی با مشکلاتی در بحث بیمه، مزایا، سنوات و عیدی روبرو هستیم.
وی افزود: پایان آبان ماه  قرارداد شرکت پیمانکاری پیششن با قطارشهری تهران به اتمام رسید، اما پرداخت معوقات کارگرانی که در این مدت تحت نظر شرکت زمان روب مشغول به کار بودند، همچنان نامشخص است.
این کارگر تصریح کرد: به علت معوقات مزدی بار‌ها درون مترو و یا مقابل دفترمرکزی مترو واقع در چهارراه کالج تجمع کردیم، اما نتیجه‌ای برایمان نداشته است.
وی اظهار کرد: تا قبل از اینکه مسئولیت ما به شرکت زمان روب سپرده شود با اینکه فرزندی نداشتم ،حدود یک میلیون و دویست هزارتومان مزد دریافت می‌کردم اما بعد از اینکه بخش خدمات مترو تحت نظر شرکت پیمانکاری قرار گرفت در حالی که دارای فرزند شده‌ام، میزان دریافتی دستمزدم به دلایل نامعلومی به مبلغ حدود یک میلیون تومان کاهش یافته است .
این کارگر بخش خدمات مترو گفت: در ماه‌های پایانی سال که تمام شاغلین کشور عیدی خود را دریافت می‌کنند ما کارگرانی که حدود ۹ ماه از سال را تحت نظر شرکت پیمانکار قبلی کارکرده‌ایم اما در نتیجه جابجایی پیمانکار،  وضعیت ۷ ماه اضافه کاری، ۱۴ ماه سنوات، دوماه بیمه و ۹ماه عیدی که مدیران پیمانکاری قبلی مسئول پرداخت آن بودند هنوز نامشخص است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=563903
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد