۷ سال پیش

اتمام حجت کمالی با سربازان متخلف فوتبالیست

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه هیچ گذشتی در قبال سربازان متخلف فوتبالیست نخواهیم داشت گفت: این افراد باید خدمت سربازی خود را در تیم‌های نظامی پشت سر بگذارند و به هیچ وجه اجازه حضور آن‌ها را در تیم ملی نخواهیم داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی» ایسنا، درباره آخرین وضعیت سربازان ملی‌پوش اظهار کرد:‌ مواضع ستاد کل نیروهای مسلح در قبال ورزشکارانی که با تخلف کارت پایان خدمت خود را دریافت کرده بودند، به هیچ وجه تغییر نمی‌کند. همین که یک بار به آن‌ها اجازه دادیم تیم ملی فوتبال را در رقابت‌های جام جهانی همراهی کنند، کافی است.
جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستادکل نیروهای مسلح افزود: افکار عمومی و عموم مردم این مساعدت را تبعیض‌آمیز می‌دانند و می‌گویند چرا باید تفاوت بین افراد عادی و مشهور قائل شد، بنابراین تاکید می‌کنم این افراد نمی‌توانند تا پایان خدمت سربازی تیم ملی فوتبال ایران را همراهی کنند.
وی خاطرنشان کرد: افرادی که تا قبل از 22 بهمن سال 93 به خدمت اعزام شده‌اند، مشمول بخشش اضافه خدمت که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد، می‌شوند و اضافه خدمتی تحمل نخواهند کرد اما اگر پس از این تاریخ به خدمت اعزام شده باشند، علاوه بر 21 ماه زمان قانونی خدمت سربازی باید سه تا 6 ماه هم اضافه خدمت سربازی را پشت سر بگذارند.
کمالی در این رابطه با تاکید بر اینکه در این باره هیچ توجهی به جوسازی برخی مسئولان ورزشی و رسانه‌ها نمی‌شود، گفت: اینکه بخواهند شرط و شروط بگذارند که ما قانون را نادیده بگیریم، به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست. سربازانی هم که در باشگاه‌های فوتبال مانند نیروی زمینی و تراکتورسازی و... که جزو تیم‌های نظامی محسوب می‌شوند، بازی می‌کنند به آن علت که این تیم‌ها محل خدمت آن‌ها محسوب می‌شود، می‌توانند تیم‌های خود را در همه مسابقه‌ها همراهی کنند البته به این بازیکنان نیز اعلام کردیم بعد از گذشت 6 ماه می‌توانند تیم‌های خود را همراهی کنند که این گونه هم عمل شد.
جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستادکل نیروهای مسلح درباره آخرین وضعیت مهرداد پولادی نیز گفت: پولادی نمی‌تواند از هیچ تسهیلاتی برخوردار شود. او حتی با پرداخت جریمه هم نمی‌تواند از خدمت سربازی معاف شود. پولادی باید 27 ماه خدمت سربازی را پشت سر بگذارد و می‌تواند دوران سربازی خود را در تیم‌های نظامی مانند ملوان، تراکتور و یا نیروی زمینی طی کند.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌شود شرایط را طوری فراهم کرد که این بازیکنان با توجه به نیاز تیم ملی بتوانند با پیراهن ایران در رقابت‌های پیش رو شرکت کنند، گفت: همان طور که اعلام کرده‌ام درباره حضور آن‌ها در تیم ملی به هیچ وجه مساعدتی صورت نخواهد گرفت چرا که معتقدیم این افراد مشهور هستند و در جایگاه خود از قانون سوء استفاده کرده‌اند و مرتکب تخلف شده‌اند. این ختم کلام است و تاکید می‌کنم هیچ فرد حقیقی یا حقوقی دیگر این موضوع را پیگیری نکند و حتی جوسازی‌ برخی رسانه‌ها نیز باعث تجدید نظر ما در تصمیم‌مان نخواهد شد که بخواهند فکر کنند ستاد کل نیروهای مسلح تحت تاثیر جوسازی‌ها قرار می‌گیرد و تصمیم خود را تغییر می‌دهد.
کمالی با بیان اینکه بسیاری از اشخاص حقیقی و حقوقی برای حضور این بازیکنان در تیم ملی فوتبال پیش قدم شده‌اند گفت: جواب ما به همه این افراد "نه" بوده و این موضوع را قاطعانه به آن‌ها اعلام کرده‌ایم.
جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه جرم این افراد از سه حیث قابل بررسی است افزود: یکی این است که آن‌ها کارت شناسایی جعلی تهیه کرده‌اند و به دنبال آن از تیم ملی محروم و به سربازی رفته‌اند. یک حیث ورزشی است که متاسفانه باید بگویم هیچ اقدامی در قبال این افراد از سوی مسئولان ورزشی صورت نگرفت در حالی که این انتظار ما بوده و هست با افرادی که نسبت به قانون بی اعتنایی کرده‌اند و مرتکب تخلف شده‌اند مورد مجازات قرار گیرند. مسئولان ورزشی همان طور که با بازیکنی که در زمین بازی مرتکب تخلف می‌شود سریعا جلسه می‌گذارند و او را جریمه می‌کنند ما هم این انتظار را از مسئولان ورزشی داشتیم تا با این افراد برخورد قانونی انجام دهند که متاسفانه تا این لحظه این امر صورت نگرفته است.
وی افزود: بعد سوم نیز بحث جرم این افراد است؛ بعضا در نظرات مردم هم می‌بینیم که آن‌ها خواستار محکومیت این بازیکنان شده‌اند، البته این در اختیار ستاد کل نیروهای مسلح نیست و مراجع قضایی در این باره تصمیم‌گیری می‌کنند. پرونده تخلف این بازیکنان به مراجع قضایی فرستاده شده و همچنان مفتوح است. مطمئنا مراجع قضایی نیز به آن رسیدگی خواهند کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=586006
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد