۷ سال پیش

اجرای طرح کارآفرینی بانوان استان تهران از شهریور ماه
اطلاعات بیشتر

 

سرپرست امور بانوان استانداری تهران از اجرای طرح کارآفرینی بانوان استان تهران خبر داد و گفت: این طرح از شهریورماه آغاز می شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


ثریا شارقی، سرپرست امور بانوان استانداری تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی شبستان از اجرای طرح کارآفرینی بانوان استان تهران خبر داد و گفت: این طرح در مرحله مقدماتی قرار دارد و از شهریورماه اجرایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه طرح کارآفرینی بانوان استان تهران یک طرح کلی است، بیان کرد: این طرح، با اولویت مشاغل خانگی با رویکرد اقتصاد مقاومتی  در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم افراد جویای کار را شناسایی کنیم،  در اجرای این طرح زنان اولویت بندی شده و بر اساس میزان آسیب پذیری شان تحت آموزش و حمایت قرار می گیرند.
شارقی با بیان اینکه در مرحله اول ۳۰۰ نفر از زنان زندانی که دوران محکومیت خود را سپری کرده و آزاد شده اند ولی با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می کنند تحت آموزش قرار می گیرند، تصریح کرد: بیشتر این آموزش ها ،شامل مشاغل خانگی است تا با درآمدزایی ای که برای آنها ایجاد می شود مشکلات شان تا حدودی مرتفع شود.
سرپرست امور بانوان استانداری تهران در ادامه اذعان کرد: گام بعدی شامل شناسایی بانوانی است که برای انجام طرح های اقتصادی در اواسط کار و ادامه طرح کارآفرینی با مشکل مواجه هستند. در اجرای این طرح مسایلی از قبیل فروش تولیدات و بازاریابی برای محصولات شان مطرح می شود.
وی با بیان اینکه این بانوان تا ۲ سال مورد حمایت و پشتیبانی قرار می گیرند تادر نهایت خودکفا شوند، اظهار کرد: در اجرای این طرح زنان به بخش های غیر دولتی سپرده می شوند،امور بانوان استانداری تهران فقط یک واسطه می باشد و زنانی را که علاقه مند به کارآفرینی هستند را به بخش غیردولتی ارتباط می دهند.
شارقی در ادامه افزود: این موسسات خدماتی مانند مشاوره ،مصادیق کارآفرینی و بازاریابی محصولات به زنان کارآفرین ارایه می دهد.
سرپرست امور بانوان استانداری تهران با بیان اینکه سعی ما بر این است با اعتبار و تسهیلات اندک این قشر از زنان را وارد چرخه تولید کنیم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هنوز در مرحله مقدماتی طرح قرار داریم، اعتبار تخصیص یافته به این طرح مشخص نیست هرچند برای اختصاص جا و مکان از امکانات دولتی استفاده می کنیم.
وی گفت: در صورت حصول نتیجه مثبت از اجرای  پایلوت طرح کارآفرینی بانوان استانداری تهران، این طرح با تخصیص اعتبار به سایر استان ها نیز تسری خواهد یافت.
شارقی اظهار کرد: برای اجرای طرح کارآفرینی بانوان استان تهران از تمام ظرفیت های دستگاه ها و ادارات بهره مند و با فرمانداران شهرستان های استان تهران در این زمینه همکاری های لازم را خواهیم داشت.
وی افزود: زنان سرپرست خانوار هم به عنوان مخاطبان  اصلی این طرح در اولویت هستند قطعا  در بین زنادان زندانی هم زن سرپرست خانوار وجود دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=655601
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد