۸ سال پیش

احتمال افزایش حقوق بازنشستگان تا ۱.۵ میلیون تومان
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

افزایش حقوق کارکنان دولت ۱۲ درصد تعیین شده اما برای بازنشستگان این افزایش حقوق تا ۲۰ درصد خواهد بود یعنی از ۷۵۰ تا ۱.۵ میلیون تومان متغیر است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


محمد کردبچه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص افزایش میزان حقوق کارمندان در سال ۹۵ اظهار داشت: بر اساس قانون افزایش حقوق کارمندان متناسب با تورم محاسبه می شود و با توجه به نرخ تورم ۱۱.۳ درصدی که برای سال آینده پیش بینی شده است میزان دستمزدها نیز رشد خواهد داشت.
وی تصریح کرد: افزایش حقوق کارکنان دولت ۱۲ درصد تعیین شده اما برای بازنشستگان این افزایش حقوق تا ۲۰ درصد خواهد بود یعنی از ۷۵۰ تا ۱.۵ میلیون تومان متغیر است.
این اقتصاددان ارشد پیش بینی کرد: با کاهش نرخ تورم و رشد ۱۲ درصدی دستمزدها قدرت خرید مردم نیز افزایش خواهد یافت.
کرد بچه ادامه داد: تنها راهکاری که علاوه بر ایجاد قدرت خرید برای مردم بار تورمی را از بین می برد و درآمدی پایدار برای مردم ایجاد خواهد کرد ایجاد اشتغال و درآمد برای مردم است. در غیر این صورت ارایه یارانه و پول نقد و دادن کارت اعتباری راه به جایی نخواهد برد.
وی افزود: زمانی که تولید افزایش یابد رقابت در بازار بوجود می آید و پولی که بابت حقوق و دستمزد از سوی کارفرمایان به کارگران داده می شود قدرت خرید را افزایش خواهد داد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=563369
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد