• ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
  • 0k نظر «نمایش»

احتمال تحصیل سربازان حین خدمت در دانشگاه علمی کاربردی

احتمال تحصیل سربازان حین خدمت در دانشگاه علمی کاربردی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مذاکره برای تحصیل سربازان حین خدمت در دانشگاه علمی کاربردی

جهت ورود به صفحه اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک نمایید


خبر 24 اردیبهشت 96: احتمال تحصیل سربازان حین خدمت در دانشگاه علمی کاربردی (منبع: خبرگزاری فارس)

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مذاکراتی با مسئولان ذیربط برای تحصیل حین خدمت سربازان در دانشگاه علمی کاربردی انجام شده و در دست پیگیری است.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: استان کرمانشاه علیرغم ظرفیت‌های خوبی که در زمینه کشاورزی، گردشگری و صنایع دارد، همچنان یکی از استان‌های با نرخ بالای بیکاری است.
وی افزود: باتوجه به پتانسیل کشاورزی در استان کرمانشاه دانشگاه جامع علمی کاربردی می تواند در راه رفع مشکل بیکاری استان قدم‌های موثری بردارد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تأکید کرد: امسال سال دانشگاه جامع علمی کاربردی است و در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی نیز تدوین بسته اجرایی آموزش‌های مهارتی بر عهده این دانشگاه گذاشته شده است.
امید با اشاره به اینکه نزدیک به 70 درصد ظرفیت دانشگاه های مهارتی کشور مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است اظهار داشت: تربیت یک میلیون و دویست هزار دانشجو هدف برنامه ششم توسعه در سال 1400 است و این دانشجویان باید در زمینه های فنی، تخصصی و کارگاهی مهارت لازم را پیدا کنند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تصویب و حمایت از رشته‌های مهارتی بنابر نیاز منطقه و استان را نزدیک شدن به هدف و رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد و گفت: مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی ماموریت گرا هستند و دانش آموختگان این دانشگاه باید خلاق باشند.
امید از مذاکره این دانشگاه با سازمان صدا و سیما و نهادهای فرهنگی برای فرهنگ‌سازی در زمینه مهارت‌آموزی خبرداد و افزود: با عمل کردن به مأموریت‌های دانشگاه می‌توان به جامعه نشان داد نحوه آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی بسیار مناسب است.
وی از اختصاص 200 میلیارد تومان تسهیلات و تسهیلات ارزی در قانون بودجه سال 96 کشور به دانشگاه جامع علمی کاربردی خبرداد و تأکید کرد: پس از تصویب آیین نامه های مربوط، مراکز آموزش علمی کاربردی می توانند برای تجهیز خود از این تسهیلات ملی بهره مند شوند.
امید با اشاره به اصلاح سامانه‌های دانشگاه از پذیرش دانشجو در شهریور ماه هر سال خبر داد و گفت: مذاکراتی با مسئولان ذیربط برای تحصیل سربازان حین خدمت صورت گرفته است.
وی اجرای تک پودمان‌ها را روش مناسبی برای آموزش‌های کوتاه مدت و ضمن خدمت عنوان کرد و از مذاکره با سازمان اداری و استخدامی کشور در زمینه اجرای تک پودمان‌های آموزشی خبرداد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به مذاکره با نماینده وزیر علوم کشور عراق، کرمانشاه را مقصد مناسبی برای دانشجویان عراقی و اقلیم کردستان عراق اعلام کرد.
امید در پایان بر ظرفیت‌های استانی، جذب مدرسان خبره و کارآمد و اجرای صحیح واحدهای عملی همچون دروس کاربینی و کارورزی در این دانشگاه تأکید کرد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=777671
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد