نمایش:
  • اخبار استخدامی
  • اخبار کارمندان
  • اخبار کارگران
  • اخبار بازنشستگان

اخبار استخدامی

اعلام نتایج آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش تا پایان فروردین

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش تا پایان فروردین توسط سازمان سنجش خبر داد.

30 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

انتشار اصلاحیه دوم دفترچه آزمون استخدام ویژه معلولان 1403

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، اصلاحیه دوم دفترچه راهنمای آزمون استخدام معلولان منتشر شده است، داوطلبان متقاضی می توانند جهت مشاهده اصلاحیه از طریق لینک زیر اقدام نمایند.

30 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

صدور 32 هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اخذ مجوز استخدام 32 هزار نیروی جدید در بنیادشهید و امور ایثارگران خبر داد.

30 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال استخدام می شوند

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، وزیر آموزش و پرورش گفت: از مهرماه امسال نخبگان قرآنی به عنوان دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان استخدام خواهند شد.

30 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

ثبت نام 600 هزار داوطلب در کنکور تربیت معلم

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر آموزش و پرورش گفت: در کنکور تربیت معلم 600 هزار داوطلب ثبت نام کرده اند.

30 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام معلولان 1403

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، مهلت ثبت نام در اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان تمدید شد، داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده بودند، می توانند جهت ثبت نام از طریق لینک زیر ا...

29 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

انتشار اطلاعیه شماره 9 آزمون استخدام شرکت پیشگامان فولاد شرق

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت دانشگاه بزرگمهر قائنات، اطلاعیه شماره نه در خصوص نحوه درخواست ویرایش اطلاعات ثبت نامی و یا دریافت کد رهگیری ثبت نام آزمون استخدام شرکت صنعتی و معدنی پیشگامان فولاد شرق من...

29 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

زمان آزمون وکالت 1403 فردا تعیین می شود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری اختبار، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: در جلسه فردای شورای اجرایی اسکودا، زمان آزمون وکالت سال 1403 تعیین خواهد شد.

29 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید 1403

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید تمدید شده است،...

29 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام بانک توسعه صادرات ایران 1403

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات‌ تمدید شده است، داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده بودند می توانند از طریق لینک زیر اقدام نمایند...

29 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

استخدام 26 هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از استخدام 26 هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت خبر داد.

29 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

نحوه اطلاع رسانی به پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی پتروشیمی کرمانشاه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت پتروشیمی کرمانشاه، اطلاعیه شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه درخصوص نحوه اطلاع رسانی به پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی منتشر شد.

29 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدام آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری پانا، مدیرکل هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌ و‌ پرورش به تشریح جزئیات در خصوص نحوه اطلاع از نتیجه آزمون استخدامی ویژه آموزگاری وزارت آموزش و پرورش در سال 1403 و حضور در...

29 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

استخدام 9 هزار معلم جدید در آموزش و پرورش خراسان رضوی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: از طریق آزمون استخدامی 9 هزار معلم جدید در آموزش و پرورش استخدام خواهند شد.

28 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

اطلاعیه ثبت نام کارآموزی پذیرفته‌ شدگان آزمون سردفتری 1401

به گزارش ایران استخدام و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت منابع انسانی، اطلاعیه ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال 1401 منتشر گردید.

28 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

خبر استخدام 25 هزار نیروی جدید کادر درمان در سال 1403

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس سازمان برنامه و بودجه از استخدام 25 هزار نفر در حوزه سلامت در سال 1403 و 1800 عضو جدید هیئت علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد.

28 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

انتشار کارت آزمون استخدام تامین اجتماعی 1403

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی منتشر شد، داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند می توانند از طریق لینک زیر جهت دریافت...

28 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

زمان انتشار کارت آزمون استخدام تامین اجتماعی اعلام شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، اطلاعیه کارت ورود به جلسه و باجه رفع نقص آزمون استخدام تامین اجتماعی منتشر شد، داوطلبان ثبت نام کننده جهت مشاهده اطلاعیه از طریق لینک زیر اقدام...

28 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

اعلام سهمیه استان چهارمحال و بختیاری در آزمون استخدام آموزش و پرورش

به گزارش ایران استخدام و به نق از سایت اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از سهمیه 777 نفری استان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد.

28 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

عدم اعمال نظر شخصی در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایمنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در مصاحبه های پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش نظر شخصی اعمال نشود.

28 فروردین 1403 جزئیات بیشتر