• ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام سازمان اداری و استخدامی

استخدام سازمان اداری و استخدامی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۰۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام سازمان اداری و استخدامی کشور

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

فراخوان جذب نخبگان

آگهی 30 دی 1402: انتشار دفترچه راهنمای استخدام نخبگان در دستگاه های اجرایی
فراخوان بنیاد ملی نخبگان به منظور تامین نیروی مورد نیاز دستگاه های اجرایی کشور منتشر شد.

مشاهده آگهی

فراخوان جذب سرباز امریه

آگهی 3 دی 1402: فراخوان پذیرش مشمول وظیفه در قالب " طرح سرباز دولت یار" در سازمان اداری و استخدامی كشور
سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور بهره‌مندی از ظرفیت و توان علمی جوانان تحصیلکرده در پیشبرد اهداف سازمانی خود از دانش‌آموختگان دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی به صورت امریه در سال 1402 "اعزام 1402/12/01" جهت بکارگیری در این سازمان و دستگاه‌های تابعه (سازمان ملی بهره‌وری ایران و مرکز آموزش مدیریت دولتی) با داشتن شرایط ذیل دعوت به همکاری می‌نماید.

شرایط عمومی و اختصاصی
1-1 دارا بودن مدرک تحصیلی دکتری و فوق­لیسانس در رشته های تحصیلی مرتبط با وظایف و ماموریت های سازمان اداری و استخدامی کشور.
1-2 فارغ­التحصیل دانشگاه­های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
1-3 داشتن حداقل معدل کل 16 برای رشته های تحصیلی (فنی و مهندسی) و 17 برای سایر رشته ها (موارد استثناء با تایید کمیته سرمایه انسانی سازمان).
1-4 کسب حدنصاب امتیاز در مصاحبه کمیته مربوطه­ی سازمان اداری و استخدامی.
1-5 تایید گزینش و حراست.
تبصره 1: اولویت پذیرش با خانواده محترم ایثارگران (درجه 1) ، افراد بومی(تهران)، و دانشجویان ممتاز می­باشد.
تبصره 2: انتخاب افراد مطابق با ضوابط دفتر سیاستگذاری و نظارت راهبری حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح با داشتن یکی از شرایط ذیل انجام می­پذیرد:
1- تأهل 2- معاف از رزم 3- خانواده محترم ایثارگران(شهدا، مفقودالاثر، جانبازان، آزادگان، رزمندگان با حداقل 6 ماه سابقه جبهه) 4- افراد تحت پوشش کمیته امداد و یا بهزیستی  5- حداقل 6 ماه سابقه عضویت در پایگاه مقاومت بسیج   
6- نخبگان و استعدادهای برتر و دانشجویان ممتاز 7- ایتام  8- حافظان قرآن و قاریان برتر9- موفقیت در مصاحبه مربوطه و همچنین تایید صلاحیت از هسته مرکزی گزینش و حراست.
تبصره 3: عدم وابستگی سببی و نسبی با افراد شاغل در دستگاه اجرایی مورد تقاضای مشمولین وظیفه.
رشته های تحصیلی مورد نیاز

ردیف

مقطع تحصیلی

رشته تحصیلی

تعداد

1

دکتری

مدیریت (کلیه گرایش ها)، مهندسی صنایع ‏(کلیه گرایش­ها) ، حقوق (کلیه گرایش­ها) ، مهندسی نرم افزار،مهندسی فناوری اطلاعات(کلیه گرایش­ها)،مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش­ها)، برنامه­ریزی آموزشی، اقتصاد/اقتصاد محیط زیست، اقتصاد نظری، زبان انگلیسی، علوم ارتباطات،گرافیک، برنامه ریزی درسی،تکنولوژی آموزشی،آینده پژوهی (کلیه گرایش ها)، آموزش­عالی (کلیه گرایش­ها) علوم کامپیوتر (کلیه گرایش ها) ریاضی کاربردی (کلیه گرایش ها) مهندسی کامپیوتر – هوش مصنوعی (کلیه گرایش ها) آمار (کلیه گرایش ها)مدیریت فناوری اطلاعات (کلیه گرایش ها) الگوریتم و محاسبات (کلیه گرایش ها)

20

 

 

2

کارشناسی ارشد

مدیریت (کلیه گرایش ها)، مهندسی صنایع(کلیه گرایش­ها) ، حقوق(کلیه گرایش­ها)، مالی و حسابداری(کلیه گرایش­ها)، اقتصاد/اقتصاد محیط زیست، اقتصاد نظری، زبان انگلیسی، علوم ارتباطات،گرافیک، تحقیقات آموزشی،آموزش و بهسازی منابع انسانی، تکنولوژی آموزشی، برنامه­ریزی آموزشی،آموزش بزرگسالان،برنامه ریزی درسی،مهندسی نرم افزار،مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش­ها) علوم کامپیوتر (کلیه گرایش ها)ریاضی کاربردی (کلیه گرایش ها)مهندسی کامپیوتر – هوش مصنوعی (کلیه گرایش ها) آمار (کلیه گرایش ها)

مراحل مورد نیاز برای ثبت نام
برای تکمیل فرم درخواست گذراندن دوره ضرورت وظیفه در سازمان اداری و استخدامی کشور و مراکز تابعه بر روی دکمه تکمیل فرم کلیک نمایید. و ضمن تکمیل اطلاعات درخواست شده، تصویر اصل مدارک مورد نیاز به شرح ذیل را بارگذاری و ارسال فرمایید.
مدارک مورد نیاز برای بارگذاری
- خلاصه سوابق تحصیلی، مطالعاتی و تجربی( در یک صفحه).
- تصویر گواهی ایثارگری(ویژه متقاضیان خانواده محترم ایثارگران).
- تصویر گواهی عضویت در بسیج (ویژه بسیجیان).
تبصره 4: کلیه نفرات در محل ساختمان­های ستاد سازمان اداری و استخدامی کشور و دستگاه های تابعه بکارگیری خواهند شد.
نکات قابل توجه
4-1 ثبت نام در اینترنت به منزله پذیرش متقاضی به منظور بهره‌مندی از طرح امریه سربازی سازمان اداری و استخدامی کشور نمی­باشد.
4-2 پس از ثبت نام، متقاضیان پذیرفته شده برای شرکت در مصاحبه کمیته­ی مربوطه دعوت می­گردند. در این مرحله ارایه اصل مدارک شناسایی و تحصیلی الزامی می­باشد.
4-3 ارائه هرگونه اطلاعات اشتباه، کتمان حقیقت یا نقص مدارک موجب ابطال درخواست متقاضی خواهد شد.
4-4 میزان حقوق پرداختی به مشمولین امریه سربازی سازمان اداری و استخدامی کشور هم­تراز با سایر نظامیان هم­رتبه خواهد بود.
4-5 متقاضیانی که ثبت نام می­نمایند باید فاقد غیبت از نظام وظیفه بوده و هچنین دوره آموزش نظامی را نگذرانده باشند.
4-6 در صورت ناقص بودن مدارک(تایید گزینش، برگه اعزام و ...) متقاضی در لیست اعزام قرار نخواهد گرفت.
4-7متقاضیانی که دارای کسر خدمت داشته باشد، تقاضای ایشان مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.
4-8متقاضیان پس از تایید نهایی اقدام به اخذ برگه اعزام به خدمت نموده و می­بایست برگه اعزام خود را به واحد امور طرح و برنامه و تعالی منابع انسانی اداره و استخدامی کشور تحویل نمایند.
تبصره 5: با توجه به اعلام سازمان نظام وظیفه در خصوص "عدم امکان تمدید تاریخ اعزام مشمولین" از سوی سازمان مذکور، متقاضیان می­بایست نسبت به تهیه برگه اعزام مربوط به آن دوره اقدام نمایند.

هشتمین آزمون استخدام دستگاه های اجرایی - 20 شهریور 99

آگهی 20 شهریور 99: آگهی هشتمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی
با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی كشور و در اجرای ماده (44 (قانون مدیریت خدمات كشوری و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی منضم به بخشنامه های شماره 9757/93/200 مورخ 1393/07/19 و اصلاحیه آن به شماره 1172660 مورخ 1396/02/26 سازمان مذكور و بهمنظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاههای اجرایی كشور، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی برای استخدام در هشتمین امتحان مشترك فراگیر دستگاههای اجرایی كشور به شرح زیر اعلام میگردد:
مهلت ثبت نام تا 29 شهریور ماه می باشد.

شرایط عمومی (مشاهده)
1 .داشتن تابعیت ایران؛
2 .اعتقاد به دین مبین اسلام یا یكی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
3 .التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
4 .انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان؛
5 .داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام كاری كه استخدام میشوند؛
6 .عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛
7 .نداشتن سابقه محكومیت جزایی موثر؛
8 .عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح؛
9 .داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی و همچنین بازنشسته باشند؛
10 .به استناد ماده (94) قانون مدیریت خدمات كشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یك شغل و پست سازمانی، كاركنانی كه تصدی یكی از پستهای سازمانی در هر یك از دستگاههای اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا میباشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترك فراگیر در زمان استخدام، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاههای اجرایی باشند. تبصره: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی و یا صدور حكم كارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفتهشده آزمون میباشد.
11 .داشتن حداقل بیست (20) سال تمام و حداكثر بیست و پنج (25) سال برای دارندگان مدارك تحصیلی دیپلم، حداكثر سی سال (30) برای دارندگان مدارك تحصیلی فوق دیپلم، حداكثر سی و پنج (35) سال برای دارندگان مدارك تحصیلی لیسانس، حداكثر چهل (40 (سال برای دارندگان مدارك تحصیلی فوق لیسانس و حداكثر چهل پنج (45) سال برای دارندگان مدارك تحصیلی دكتری
تبصره 1: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یك سال اسارت و بالاتر، از شرط حداكثر سن معاف می باشند.
تبصره 2: موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداكثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
- پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛ - داوطلبانی كه در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نمودهاند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشكی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛
- میزان مدت خدمت ضرورت؛
- داوطلبانی كه به صورت غیررسمی و تماموقت در وزارتخانه ها و موسسات و شركتهای دولتی، بانكها و شركتهای تحت پوشش آنها، شركتهای بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شركتهای دولتی كه شمول قانون بر آنها مستلزم ذكر نام است، موسسات و شركتهای ملی و مصادره شده كه به نحوی از بودجه و كمك دولت استفاده میكنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شركتهای تحت پوشش آنها از تاریخ 1357/11/22 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.
تذكر: ملاك عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه، و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت، كارت پایان خدمت) و همچنین در خصوص معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور كارت معافیت دائم)، آخرین روز ثبت نام امتحان مشترك فراگیر (29/ 06/ 1399) میباشد؛ ملاك عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام امتحان مشترك فراگیر (20/ 06/ 1399) میباشد
مواد آزمون (مشاهده)
الف- آزمون عمومی
مواد آزمون عمومی عبارتند از:
1 .فنّاوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه L.D.C.I)؛
2 .ریاضی و آمار مقدماتی؛
3 .زبان و ادبیات فارسی؛
4 .معارف اسلامی*
5 .زبان انگلیسی ـ عمومی؛
6 .اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی؛
7 .هوش و توانمندی های عمومی؛ تبصره: اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مكتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
ب- آزمون تخصصی: 
مواد آزمون تخصصی برای هر یك از مشاغل در جدول شماره 1 مشخص شده است.
تذكر: كلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینهای با ضریب یك (1 (می باشند. ضمناً به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یك سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

+ مشاهده متن کامل آگهی هشتمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی
+ دانلود دفترچه آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی
+ دانلود جدول مواد امتحانی آزمون استخدام فراگیر 
+ دانلود جدول کد و نام رشته و شهرستان
+ مشاهده شغل محل های سازمان اداری و استخدامی
+ دانلود جدول انطباق رشته یا گرایش های تحصیلی (اصلاحیه)
+  دانلود جدول انطباق رشته یا گرایش های تحصیلی

چهارمین آزمون استخدام دستگاه های اجرایی کشور - 29 خرداد 96

آگهی 29 خرداد 96: چهارمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی
به حول و قوه الهی و به منظور تامین سرمایه انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز و فراهم نمودن شرایط مناسب و متناسب براي داوطلبان استخدام و در راستاي بهینه سازي فرآیند استخدام دستگاه های اجرایی کشور، شرایط و ضبواط چهارمین آزمون استخدامی فراگیر (شهریور ماه 1396) به شرح زیر اعلام میگردد.
شرایط عمومی (مشاهده)

– داﺷﺘﻦ ﺗﺎﺑﻌﯿﺖ اﯾﺮان
– اﻋﺘﻘﺎد ﺑﻪ دﯾﻦ ﻣﺒﯿﻦ اﺳﻼم ﯾﺎ ﯾﮑﯽ از ادﯾﺎن ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪه در ﻗﺎﻧﻮن اﺳﺎﺳﯽ ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان
– اﻟﺘﺰام ﺑﻪ ﻗﺎﻧﻮن اﺳﺎﺳﯽ ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان
– اﻧﺠﺎم ﺧﺪﻣﺖ دوره ﺿﺮورت ﯾﺎ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ (برای آقایان)
تذکر: ﻣﻼک ﻋﻤﻞ ﺑﺮای اراﺋﻪ ﮐﺎرت ﭘﺎﯾﺎن ﺧﺪﻣﺖ و ﯾﺎ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ داﺋﻢ، زﻣﺎن ﺑﺮﮔﺰاری آزﻣﻮن (96/6/3) می‌باشد.
– داﺷﺘﻦ ﺳﻼﻣﺖ ﺟﺴﻤﺎﻧﯽ و رواﻧﯽ و ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﺑﺮای اﻧﺠﺎم ﮐﺎری ﮐﻪ اﺳﺘﺨﺪام ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ.
تذکر: در ﺻﻮرت ﻋﺪم ﺗﺎﯾﯿﺪ ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ داوﻃﻠﺒﺎن اﺳﺘﺨﺪام ﺗﻮﺳﻂ دﺳﺘﮕﺎه ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ در ﻣﺮﺣﻠﻪ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ و ﯾﺎ ﻣﻌﺎﯾﻨﻪ ﭘﺰﺷﮑﯽ، ﻣﺮﺟﻊ رﺳﯿﺪﮔﯽ ﺑﻪ اﻋﺘﺮاض داوﻃﻠﺒﺎن، ﺷﻮرای ﭘﺰﺷﮑﯽ ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﮑﯽ اﺳﺘﺎن ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ (ﻣﺤﻞ ﺧﺪﻣﺖ) ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ.
– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
– نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
– ﻋﺪم وﺟﻮد ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ ﻣﻤﻨﻮﻋﯿﺖ اﺳﺘﺨﺪام در دﺳﺘﮕﺎهﻫﺎی اﺟﺮاﯾﯽ ﺗﻮﺳﻂ آراء ﻣﺮاﺟﻊ ﻗﻀﺎﯾﯽ و ذﯾﺼﻼح
– ﻋﺪم وﺟﻮد ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ راﺑﻄﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ رﺳﻤﯽ، ﺛﺎﺑﺖ و ﯾﺎ ﭘﯿﻤﺎﻧﯽ ﺑﺎ دﺳﺘﮕﺎهﻫﺎی اﺟﺮاﯾﯽ در زﻣﺎن ﺛﺒﺖﻧﺎم
تذکر: داوﻃﻠﺒﺎن اﺳﺘﺨﺪام، ﻧﺒﺎﯾﺴﺘﯽ ﺟﺰو ﻧﯿﺮوﻫﺎی ﺑﺎزﺧﺮﯾﺪ ﺧﺪﻣﺖ و ﯾﺎ ﺑﺎزﻧﺸﺴﺘﻪ دﺳﺘﮕﺎهﻫﺎی اﺟﺮاﯾﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ.
– داﺷﺘﻦ ﻣﺪرک (رﺷﺘﻪ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ و ﮔﺮاﯾﺶ) ﺑﺎ ﻣﻘﻄﻊ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ اﻋﻼم ﺷﺪه در دﻓﺘﺮﭼﻪ راﻫﻨﻤﺎی ﺛﺒﺖﻧﺎم
تذکر ۱: داوﻃﻠﺒﺎن ﺻﺮﻓﺎً در ﺻﻮرﺗﯽ ﻣﯽﺗﻮاﻧﻨﺪ در اﯾﻦ آزﻣﻮن ﺛﺒﺖﻧﺎم ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ ﮐﻪ رﺷﺘﻪ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ، ﮔﺮاﯾﺶ و ﻣﻘﻄﻊ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ آﻧﺎن ﺑﺎ ﻋﻨﻮان رﺷﺘﻪ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ، ﮔﺮاﯾﺶ و ﻣﻘﻄﻊ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﻣﻨﺪرج در ﺷﺮاﯾﻂ اﺣﺮاز ﻣﺸﺎﻏﻞ اﯾﻦ دﻓﺘﺮﭼﻪ راﻫﻨﻤﺎی ﺛﺒﺖﻧﺎم ﻣﻄﺎﺑﻘﺖ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ. و ﻋﻨﻮان رﺷﺘﻪ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ و ﮔﺮاﯾﺶ ﺑﺎﯾﺪ در ﻣﺘﻦ ﮔﻮاﻫﯿﻨﺎﻣﻪ ﻣﻮﻗﺖ ﯾﺎ داﻧﺸﻨﺎﻣﻪ درج ﺷﺪه ﺑﺎﺷﺪ. در ﻏﯿﺮ اﯾﻨﺼﻮرت ﺣﺬف ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺷﺪ.
تذکر ۲: ﻣﻼک ﻋﻤﻞ ﺑﺮای ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﺗﺎرﯾﺦ ﮔﻮاﻫﯽ ﻓﺮاﻏﺖ از ﺗﺤﺼﯿﻞ و ﮐﺎرت ﭘﺎﯾﺎن ﺧﺪﻣﺖ زﻣﺎن ﺑﺮﮔﺰاری آزﻣﻮن (96/6/3) می‌باشد. ﻣﻼک ﻓﺮاﻏﺖ از ﺗﺤﺼﯿﻞ ﺗﺎرﯾﺦ ﻣﻨﺪرج در ﮔﻮاﻫﯿﻨﺎﻣﻪ ﻣﻮﻗﺖ ﯾﺎ داﻧﺸﻨﺎﻣﻪ ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ.
– داشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر سن (۳۰) سال تمام برای مدارک تحصیلی دیپلم (از 66/3/29 به بعد) و حداکثر سی و پنج (۳۵) سال تمام برای مدارک فوق دیپلم و لیسانس (از 61/3/29 به بعد) و حداکثر چهل (۴۰) سال تمام برای مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری (از 56/3/29 به بعد).
تذکر: ملاک ﻋﻤﻞ ﺑﺮای ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﺳﻦ اﻓﺮاد، اوﻟﯿﻦ روز ﺛﺒﺖ ﻧﺎم (96/3/29) می‌باشد.
تبصره: ﻣﻮارد ذﯾﻞ ﺑﻪ ﺷﺮط اراﺋﻪ ﺗﺄﯾﯿﺪﯾﻪﻫﺎی ﻣﻌﺘﺒﺮ، ﺑﻪ ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﺳﻦ ﻣﻘﺮر اﺿﺎﻓﻪ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ:
– ﺟﺎﻧﺒﺎزان، آزادﮔﺎن، ﻓﺮزﻧﺪان و ﻫﻤﺴﺮان ﺷﻬﺪا، ﻓﺮزﻧﺪان و ﻫﻤﺴﺮان ﺟﺎﻧﺒﺎزان ۲۵ درﺻﺪ ﺑﻪ ﺑﺎﻻ و ﻓﺮزﻧﺪان و ﻫﻤﺴﺮ آزادﮔﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺣﺪاﻗﻞ ﯾﮏ ﺳﺎل و ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺳﺎﺑﻘﻪ اﺳﺎرت دارﻧﺪ، و رزﻣﻨﺪﮔﺎن ﺑﺎ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﺣﺪاﻗﻞ ﺷﺶ ﻣﺎه ﺣﻀﻮر داوﻃﻠﺒﺎﻧﻪ اﺧﺘﯿﺎری در ﺟﺒﻬﻪ از ﺷﺮط ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﺳﻦ ﻣﻌﺎف ﻣﯽﺑﺎﺷﻨﺪ.
– اﻓﺮاد ﺧﺎﻧﻮاده ﻣﻌﻈﻢ ﺷﻬﺪا (ﺷﺎﻣﻞ ﭘﺪر، ﻣﺎدر، ﺧﻮاﻫﺮ و ﺑﺮادر) ﺗﺎ ﻣﯿﺰان ۵ سال.
– رزﻣﻨﺪﮔﺎن ﮐﻤﺘﺮ از ﺷﺶ ﻣﺎه ﺳﺎﺑﻘﻪ ﺣﻀﻮر داوﻃﻠﺒﺎﻧﻪ در ﺟﺒﻬﻪ، ﺑﻪ ﻣﯿﺰان ﻣﺪت ﺣﻀﻮر داوﻃﻠﺒﺎﻧﻪ در ﺟﺒﻬﻪ .
– داوﻃﻠﺒﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻏﯿﺮ رﺳﻤﯽ و ﺗﻤﺎم وﻗﺖ در وزارﺗﺨﺎﻧﻪﻫﺎ و ﻣﻮﺳﺴﺎت و ﺷﺮﮐﺖﻫﺎی دوﻟﺘﯽ، ﺑﺎﻧﮏﻫﺎ و ﺷﺮﮐﺖﻫﺎی ﺗﺤﺖ ﭘﻮﺷﺶ آنﻫﺎ، ﺷﺮﮐﺖﻫﺎی ﺑﯿﻤﻪﻫﺎی دوﻟﺘﯽ، ﺷﻬﺮداریﻫﺎ و ﻣﻮﺳﺴﺎت و ﺷﺮﮐﺖﻫﺎی دوﻟﺘﯽ ﮐﻪ ﺷﻤﻮل ﻗﺎﻧﻮن ﺑﺮ آنﻫﺎ ﻣﺴﺘﻠﺰم ذﮐﺮ ﻧﺎم اﺳﺖ، ﻣﻮﺳﺴﺎت و ﺷﺮﮐﺖﻫﺎی ﻣﻠﯽ و ﻣﺼﺎدره ﺷﺪه ﮐﻪ ﺑﻪ ﻧﺤﻮی از ﺑﻮدﺟﻪ و ﮐﻤﮏ دوﻟﺖ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ، ﻧﻬﺎدﻫﺎی اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ و ﺷﺮﮐﺖﻫﺎی ﺗﺤﺖ ﭘﻮﺷﺶ آنﻫﺎ از ﺗﺎریخ 57/11/22 ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺖ اﺷﺘﻐﺎل داﺷﺘﻪاﻧﺪ، ﺑﻪ ﻣﯿﺰان ﻣﺪت ﺧﺪﻣﺖ ﻏﯿﺮ رﺳﻤﯽ آﻧﻬﺎ.
– ﻣﺪت ﺧﺪﻣﺖ ﺿﺮورت ﺑﻪ ﺷﺮط ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﺳﻦ ﻣﻘﺮر در آﮔﻬﯽ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ اﺿﺎﻓﻪ ﻣﯽﺷﻮد.

+جهت دانلود فایل pdf شرایط اختصاصی استخدام سازمان اداری و استخدامی اینجا کلیک نمایید
+جهت دانلود جدول شماره 1 کد و عناوین شغلی و مواد آزمون هر یک از آنها اینجا کلیک نمایید
+جهت دانلود جدول شماره 2 کد و نام استان نام و کد شهرستان اینجا کلیک نمایید
+جهت دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههاي اجرایی کشور اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=644143
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k