• ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

اختصاص نیمی از استخدامی های آموزش و پرورش به هنرستان ها

اختصاص نیمی از استخدامی های آموزش و پرورش به هنرستان ها

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 50 درصد استخدامی‌های جدید آموزش و پرورش به هنرستان‌ها اختصاص یافته است 

توجه: جهت بازگشت به صفحه اصلی اخبار لحظه به لحظه آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید مصطفی آذرکیش عصر امروز در گردهمایی معاونان آموزشی کارشناسان آموزش فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در اردبیل اظهار کرد: امسال تلاش‌های خوبی برای ساماندهی و بهسازی نیروی انسانی صورت گرفته که این مهم سبب استفاده مناسب از منابع موجود می‌شود به طوریکه بیش از 50 درصد استخدام 5 هزار نفری در سال‌جاری به هنرستان‌ها اختصاص می‌یابد.

وی تصریح کرد: افزایش و توسعه همه‌جانبه مشارکت‌ها که یکی از سیاست‌های پنجگانه وزیر بوده در حوزه آموزش‌های کار و دانش با کیفیت‌بخشی و توسعه آموزش‌های مهارتی خارج از مدرسه و نیز انجام و عملیاتی کردن تفاهم‌نامه‌های همکاری با سایر دستگاه‌ها، نمود عینی پیدا کرده که امیدواریم با توسعه این مشارکت‌ها گام‌های بسیار خوبی در جهت نیل به اهداف آموزش‌های کار و دانش برداشته شود.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه دوره دوم کار و دانش وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای نظام آراستگی 5S در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش استان اردبیل سبب جذابیت بیشتر محیط‌های هنرستان‌ها، افزایش بهره‌وری و همچنین استفاده بهینه از تجهیزات کارگاهی موجود شده که این مهم باید الگوی سایر استان‌های کشور قرار گیرد.

آذرکیش با قدردانی از عوامل هنرستانی و اداری برای کیفیت‌بخشی آموزش‌های مهارتی افزود: مدیران هنرستان‌ها باید رهبران آموزشی باشند تا بتوانند مجموعه تحت مدیریت خود را برای رسیدن به اهداف آموزش و پرورش یاری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل دفتر آموزش متوسطه دوره دوم کار و دانش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امسال در بحث تخصیص اعتبارات تجهیزات هنرستان‌ها رشد 40 درصدی پیش‌بینی شده است، خواستار آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی برای همگامی با نیازهای مهارتی جامعه شد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=358371
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد