۷ سال پیش

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای بانوان کارآفرین مازندران
اطلاعات بیشتر

۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای بانوان کارآفرین مازندران اختصاص یافت

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: امسال ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب وام به بانوان کارآفرین مازندران پرداخت خواهد شد.
مریم جمشیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اهمیت کارآفرینی به ویژه برای زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست امسال ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات وام کارآفرینی برای اشتغالزایی این افراد در نظر گرفته شده است که این تسهیلات در قالب طرح های کار آفرینی پرداخت خواهد شد.
وی تصریح کرد: زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند و نقش موثری در توسعه فرهنگی و اقتصادی دارند از این رو دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به حوزه اشتغال بانوان دارد.
جمشیدی همچنین از اجرای طرح آموزشی توانمندسازی زنان و تحکیم خانواده و ارتقای وضعیت بهداشت روانی و جسمانی زنان و خانواده ها در مازندران خبر داد و افزود: توان افزایی و مهارت آموزی در حوزه زنان علاوه بر افزایش کارامدی بانون ، به تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب ها و مشکلات آنان کمک می کند.
وی گفت: در این راستا امسال با جذب اعتبارات لازم، برنامه آموزشی تحت کارگاه های آموزشی در زمینه های مختلف توان افزایی برگزار خواهد شد که بیش از پنج هزار زن را زیر پوشش قرار خواهد داد.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهار داشت: در حال حاضر با برگزاری کارگاهها و کلاس های آموزشی به ویژه برای زوج هایی که در پنج سال نخست زندگی قرار دارند بدنبال کاهش و کنترل طلاق در مازندران هستیم.
جمشیدی تصریح کرد: بیشترین طلاق ها در بین سنین ۲۰ تا ۳۰ سال رخ می دهد و این تعداد در روستا و شهرها به صورت متوازن است.
وی خاطرنشان کرد: امسال تنها در هفته زن چهار هزار و ۲۵۰ برنامه به صورت کارگاه های آموزشی، جشنواره ها، نشست های تخصصی، برپایی نمایشگاه ها ی خدمات رفاهی و تفریحی در سطح استان برگزار شد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران افزود: این اداره بدون منابع اعتباری برنامه‌های ویژه امور زنان را در سطح مازندران اجرا می‌کند و در ۲ سال گذشته نیز بیش از ۹۲۰ کارگاه آموزشی ویژه بانوان در نقاط شهری و روستایی در زمینه توان افزایی بر پا شد.
بیش از نیمی از جمعیت سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری مازندران را بانوان تشکیل می دهند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=594421
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد