۷ سال پیش

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای اشتغال زنان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتباری افزون بر 50 میلیارد ریال برای اشتغال زنان استان اختصاص یافته است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ غلام محمد زارعی در نشست فعالان حوزه زنان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد افزود: این میزان اعتبار از سوی دولت یازدهم در اختیار صندوق کارآفرینی امید کشور و استان قرار گرفته است.
وی بیان کرد: تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد برای اشتغالز ایی و کارآفرینی بانوان این استان گام های مهمی برداشته شده است اما ناکافی به نظر می رسد.
زارعی با اشاره به نقش چشمگیر زنان در جامعه، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب و دیگر مسئولان اجرایی کشور توجه خاصی به حوزه زنان دارند.
وی عنوان کرد: باید برای آینده بانوان کهگیلویه و بویراحمد و اشتغال و حضور گسترده تر آنان در پست های مدیریتی اقدام و تلاش بیشتری شود زیرا قابلیت های خود را در این عرصه ها اثبات کرده اند.
زارعی ابراز داشت: زنان کهگیلویه و بویراحمد باید با جدیت بیشتری پیگیر رفع مسائل و مشکلات خود باشند.
وی افزود: به طور مستمر اجتماع های هدفمند زنان در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شود تا بتوان از تجارب ارزنده و سودمند آنان برای کمک به حوزه بانوان استفاده بهینه تری کرد.
زارعی خواستار برگزاری نشست های منظم در کهگیلویه و بویراحمد برای پیگیری مطالبات به حق زنان این استان شد.
حدود نیمی از جمعیت بیش از 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد را بانوان تشکیل می دهند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=644682
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد