۷ سال پیش

اخذ مجوز جذب ۶۰۰ سرباز وظیفه برای یگان حفاظت از اراضی ملی
اطلاعات بیشتر

 

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن گفت: موفق به اخذ مجوز جذب 600 سرباز وظیفه شدیم که از تیر ماه به تدریج در یگان حفاظت به کار گرفته می‎شوند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علی عباس‎نژاد شامگاه دوشنبه در آیین افتتاح یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان اظهار داشت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در راستای ماده 233 قانون برنامه پنجم توسعه راه‎اندازی شد.
وی با اشاره به اینکه دستورالعمل تشکیل این یگان در دستگاه‎های اجرایی مصوب فرماندهی معظم کل قوا است، بیان داشت: بعد از پیگیری و مکاتبات زیاد از طریق وزارتخانه و این سازمان طی سال گذشته دستورالعمل یگان تنظیم و ابلاغ شد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد: در یک سازمان دولتی با کارکرد خاص تشکیل یگان حفاظتی کار دشواری است، اما با توجه به اینکه این کار از اهمیت ویژه‎ای برخوردار بود، توانستیم، موفق شویم.
وی افزود: طی تعاملی که با ناجا داشتیم، دوره آموزشی برای 200 نفر از نیروهای مجموعه اداره‎های کل در دانشگاه علوم انتظامی برگزار شد.
عباس‎نژاد عنوان کرد: علاوه بر این موفق به اخذ مجوز جذب 600 سرباز وظیفه شدیم که از تیر ماه به تدریج در یگان حفاظت به کار گرفته می‎شوند و از آنجا که این یگان هم مجوز حمل سلاح دارد و هم ضابط قضایی است، اجازه دستگیری متخلف تا اعزام او به دادسرا را دارد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: با این سیر تکاملی دیگر نباید شاهد تصرف اراضی در هیچ نقطه‎ای از کشور باشیم.
وی با اشاره به اینکه در سطح کشور سیستمی برای چگونگی حفاظت از اراضی نداشته و نداریم، گفت: 33 شهرستان کشور دارای اراضی ملی به وسعت یک میلیون و 562 هزار هکتار است که بخشی از آن در تصرف است.
عباس‎نژاد اضافه کرد: بر همین اساس با استفاده از کارشناسان خبره انتظامی و حقوقی و سازمان یک طرح جامع برای حفاظت از اراضی ملی تعریف شده و اکنون در حال هماهنگی با استان‎ها هستیم.
وی اظهار داشت: پس از انجام این مراحل یک سامانه به صورت آنلاین راه‎اندازی می‎شود که قابل مشاهده برای مسئولان سازمان و مدیران کل است تا در صورت تصرف اقدامات یگان را رصد کنند.
عباس‎نژاد خاطرنشان کرد: در 34 اداره کل راه و شهرسازی باید 34 افسر ارشد پلیس انتخاب شود و برای تأمین نیروی آن در هر اداره کل حدود سه تا چهار نفر نیروی پلیس حداقل تا دو سال آینده به کار گرفته می‎شوند.
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه اولویت کار ما پیشگیری از تصرف است، ادامه داد: در مرحله دوم احکام قضایی را که تاکنون به هر دلیل اجرایی نشده است با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضا اجرایی می‎کنیم.
به گزارش فارس، سیزدهمین یگان حفاظت اراضی دولتی کشور در جیرفت با حضور مسئولان قضایی، امنیتی و اطلاعاتی کشوری، استانی و منطقه‎ای راه‌اندازی شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=585087
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد