۸ سال پیش

ارائه برنامه‎ منسجم برای اشتغال روستاییان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

 معاون عمرانی فرماندار همدان اقتصاد کشاورزی را جزء اولویت‌های اصلی در سال جاری دانست و گفت: برنامه‌های منسجمی برای اشتغال روستاییان داریم.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین افشاری ظهر امروز در ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی شهرستان همدان با بیان اینکه سال گذشته در موارد مرتبط با اقتصاد کشاورزی کار‌های قابل قبولی انجام شده است،‌ اظهار کرد: پایان سال گذشته در تأمین محصولات و مایحتاج مربوط به کشاورزی مشکلی نداشتیم و عمدتاً محصولات ارائه شده تولیدات داخلی، مرغوب و مناسب بودند.
وی به ارائه خدمات خوب توسط دستگاه‌ها در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز مشکل قطعی برق نداشتیم و در حوزه منابع طبیعی نیز اکیپ جلوگیری از دست‌اندازی و تخریب منابع طبیعی فعالیت داشتند.
معاون عمرانی فرماندار همدان افزود: شرکت غله نیز در توزیع و کشیک نانوایی شهرستان بازرسی‌های مناسبی داشت و با توجه به عدم ورود مسافران پیش‌بینی شده، حتی انباشت نان نیز داشتیم.
وی اقتصاد کشاورزی را جزء اولویت اصلی در سال جاری دانست و بیان کرد: رکن اقتصاد مقاومتی، تولید است که در شهرستان همدان به تولیدات در بخش کشاورزی توجه می‌شود و در توزیع اعتبار نیز نگاه ویژه به این بخش خواهد شد.
افشاری کیفیت را دلیل تفاوت قیمت خرید تضمینی گندم برشمرد و ادامه داد: برنامه‌هایی برای خرید و تحویل پول به گندم‌کاران داریم.
این مسئول در خصوص ترویج کشت گلخانه‌ای نیز تصریح کرد: در کشت گلخانه‌ای نیاز به زمین و آب کم بوده و در عین کاهش آفت‌زدگی، میزان تولید آن ۱۰ برابر فضای باز است.
معاون عمرانی فرماندار همدان با بیان اینکه مبارزه با سن مادر با توجه به استراتژیک بودن بحث گندم حائز اهمیت است، افزود: در روستا‌ها توزیع به موقع کود را شاهد هستیم.
وی به افزایش ذخیره مخزن سد اکباتان با توجه به بارندگی‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش ۲۵ درصدی بارندگی‌ها، تا روز گذشته ذخیره آب مخزن سد اکباتان به ۱۹ میلیون متر مکعب افزایش یافت.
افشاری با بیان اینکه در اشتغال روستاییان نیز برنامه‌های منسجمی داریم،‌ اظهار کرد: در حل معضل اشتغال اولویت اول توجه به کارگاه‌های متوسط و کوچک مشاغل خانگی است.
وی در پایان با اشاره به انسجام بین دستگاه‌های شهرستانی خاطرنشان کرد: انسجام بین دستگاه‌های شهرستانی مرتبط با دولت و مرتبط با مردم در شهرستان همدان زبانزد است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=578561
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد