۷ سال پیش

ارائه تسهیلات به طرح‌های اشتغالزای خلاقانه و مبتکرانه در خوزستان
اطلاعات بیشتر

 

رئیس صندوق کارآفرینی امید خوزستان از ارائه تسهیلات به طرح‌های اشتغال زایی خلاقانه و مبتکرانه در استان خبر داد.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، مهدی امرایی عصر امروز پنج شنبه در جلسه بررسی وضعیت اشتغال در آبادان در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری با اشاره به پیگیریها و رایزنی های انجام شده در جهت رفع مشکل دستفروشان اظهار کرد: وضعیت نابسامان شهری از نظر اجتماعی و مبلمان شهری که متاثر از دستفروشی به وجود آمده، به عنوان مهمترین دغدغه مسئولان برای ساماندهی از یک سو و کمک به کسب و کار این افراد از سوی دیگر تبدیل شده است.
وی افزود: با پیگیریهای انجام شده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید دستوری مبنی بر تهیه گزارشی جهت اظهار و پیگیری رفع مشکل صادر کرد تا از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت ما نیز بتوانیم گوشه کوچکی از کار را بر عهده بگیریم.
رئیس صندوق کارآفرینی امید خوزستان با بیان اینکه بار اصلی این کار بر دوش فرماندار و سایر دستگاه های مرتبط است، عنوان کرد: ما نیز در کنار آنها گوشه ای از کار را عهده دار می شویم، در برنامه ای که به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ارائه کردیم موضوع فازبندی کار به صورت تعیین مکان، مدت زمان ساخت مکان و سایر موارد مطرح شد تا بر اساس آن مدل پرداخت تسهیلات نیز تعیین شود.
امرایی تصریح کرد: تسهیلات قابل ارائه جهت فراهم سازی مکان و غرفه ها پیش بینی شده و بخشی نیز برای خرید اجناس مورد نیاز دستفروشان پرداخت می شود.
وی از پوشاک، مواد غذایی و لوازم بهداشتی و آرایشی به عنوان اولویتهای اصلی و گروه های شغلی قابل طرح از سوی اداره کار برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.
رئیس صندوق کارآفرینی امید خوزستان از صدور کارت دستفروشی به عنوان یکی از الزامات برای تفکیک افراد بومی از غیر بومی و غیر مرتبط عنوان کرد و گفت: این صندوق به دستفروشان متقاضی شرکت در طرح ساماندهی دستفروشان تسهیلات قرض الحسنه اعطا می کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=645475
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد