۷ سال پیش

ارائه طرح افزایش حقوق اعضای هیأت‌علمی دانشگاه‌ها به مجلس
اطلاعات بیشتر

 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ارائه طرح افزایش حقوق اعضای هیأت‌علمی در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در حال حاضر 38 پارک علم و فناوری در کشور فعالیت دارند.

جهت مشاهده اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد فرهادی عصر امروز در جلسه‌ای با دانشگاهیان استان در دانشگاه سمنان اظهار کرد: در حال حاضر 38 پارک علم و فناوری در کشور فعالیت دارد که البته تعداد آنها رو به افزایش است.
وی با بیان اینکه از سال 78 تا به حال بودجه‌ای برای تجهیزات دانشگاه‌ها اختصاص نیافته است، افزود: به همین منظور در برنامه ششم توسعه، سهم اعتبارات تأمین تجهیزات دانشگاه‌ها به سه تا چهار درصد می‌رسد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به طرح آمایش آموزش عالی اشاره کرد و گفت: در این زمینه ساماندهی و اصلاحاتی صورت می‌گیرد و مراکز مورد نیاز تأسیس و برخی مراکز نیز با یکدیگر ادغام می‌شوند.
این مسئول همچنین با اشاره به مشکلات اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها افزود: در حال حاضر اعضای هیأت‌علمی دانشگاه‌ها به ویژه اعضای استخدام شده از سال 1384 به قبل مشکلات بسیار زیادی دارند که باید تدابیری برای رفع این مشکلات اندیشیده شود.
ی بیان کرد: میزان حقوق پایه اعضای هیأت‌علمی دانشگاه‌ها باید اصلاح شود که البته تاکنون این اقدام دو بار انجام‌ شده است و اقدامات بعدی نیز انجام می‌شود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: در سال جاری باید اقداماتی برای اصلاح حقوق پایه اعضای هیأت‌علمی دانشگاه‌ها انجام شود که البته کار مطالعاتی آن انجام شده است و طرح علمی برای ارائه به مجلس آماده می‌شود.
فرهادی از ارائه طرح افزایش حقوق اعضای هیأت‌علمی در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این طرح در زمان مناسب و پس از آماده‌سازی به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.
وی همچنین به مشکلات ثبت اختراع در کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، این اقدام را انجام می‌دهد و همچنین صندوق حمایت از مخترعان از این افراد حمایت می‌کند.
این مسئول تبیین کرد: قانون جامع صنعتی و فکری برای حمایت از مخترعان تدوین و به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.
فرهادی از اجرای طرح جذب نخبگان در کشور خبر داد و گفت: هر ساله 100 نفر از نخبگان کشوری دانش‌آموخته از دانشگاه‌های برتر دنیا می‌توانند جذب دانشگاه‌های کشور شوند و به مدت یک سال حقوق آن‌ها را بنیاد نخبگان پرداخت می‌کند تا روند جذب آن‌ها در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به انجام برسد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=581636
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد