۷ سال پیش

ارائه وام اشتغال به جوانان جویای کار در کرمانشاه
اطلاعات بیشتر

 

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شده با کمک دولت به جوانان نیازمند کار در کرمانشاه وام اشتغال تعلق گیرد.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، فرهاد تجری نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی درحاشیه دیدار سید پرویز فتاح از مناطق محروم استان کرمانشاه، گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه رایزنی هایی با دفترمناطق محروم این نهاد صورت گرفت.
وی افزود: مقرر شد درحوزه اعطای تسهیلات برای ساخت مسکن ویژه نیازمندان اقداماتی صورت گرفته و لازم است هر چه سریعتر برای نهایی شدن این وعده اقدام شود.
نماینده مردم قصر شیرین درمجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم ایجاد اشتغال برای نیازمندان اظهار کرد: یکی از اصلی ترین مشکلات مردم کرمانشاه درحوزه اشتغال بوده و جوانان زیادی هستند که در این استان جویای کار هستند و بایدبرای آنها اشتغال ایجاد شود.
تجری در خصوص قول مساعد داده شده در حوزه ایجاد اشتغال نیازمندان بیان کرد: خوشبختانه این قول داده شده که در حوزه اشتغال جونان اقداماتی در دستور کار صورت گیرد و مسئولان دولت پذیرفته اند که در این راستا به تعاونی ها وام ارائه دهند.
رئیس کمیته امداد از ساخت مسکن برای محرومان خبر داد.
فتاح در ادامه سفرهای استانی به کرمانشاه رفت.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=641661
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد