۷ سال پیش

ارائه ۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان پارس‌آبادی
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: امسال بیش از ۴ میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار برای ایجاد اشتغال و خودکفایی به مددجویان شهرستان پارس‌آباد پرداخت شده است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد٬ ارشد سعادتی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال بیش از ۴ میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار برای ایجاد اشتغال و خودکفایی به مددجویان پرداخت شده و تاکنون توانسته‌ایم با پرداخت تسهیلات اشتغال ۸۷ فرصت شغلی برای مددجویان فراهم آوریم.
وی افزود: کمیته امداد استان اردبیل اهتمام ویژه‌ای در زمینه‌های مختلفی از طریق استعدادسنجی، مهارت‌آموزی، ارائه تسهیلات اشتغال و نظارت بر طرح‌های ایجاد شده دارد و امیدواریم بتوانیم با انجام این کارها در زمینه اشتغال و خودکفایی نتایج مطلوبی به دست آوریم.
مدیر کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: کمیته امداد شهرستان در نظر دارد که خانواده‌های تحت حمایت را به سمت خوداتکایی و استقلال اقتصادی سوق دهد و برای این امر نیازمند همکاری و پشتیبانی مسئولان است تا در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.
سعادتی تصریح کرد: در چهار ماهه نخست سال گذشته به ۷۶ نفر از مددجویان بیش از ۳ میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی پرداخت شده بود که مددجویان با دریافت این وام تا حد زیادی در زمینه اشتغال پیشرفت کردند و امیدواریم در سال‌های آتی اعتبارات تخصیص داده شده برای وام افزایش یابد تا بتوانیم کمک بیشتری در زمینه اشتغال برای مددجویان فراهم آوریم.
وی بیان کرد:کمیته امداد استان اردبیل در نظر دارد تا با به‌کارگیری روش‌های درست و کارآمد از خانواده‌های بیشتری حمایت کند و به رشد و توسعه آن‌ها بپردازد و راه رسیدن به توانمندی را به آن‌ها نشان دهد تا مددجویان بتوانند به اهداف خود نائل آیند.
مدیر کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: با شرایط کنونی در منطقه و با وجود زنانی که سرپرست خانوار هستند در نظر داریم اولویت اشتغال را به زنان بدهیم و در همین راستا امسال ۵۵ درصد شغل‌های ایجاد شده مربوط به زنان سرپرست خانوار است و آنان با دریافت تسهیلات خودکفایی، طرح‌های اشتغال خیاطی، قالیبافی و صنایع دستی به امرار معاش خانواده و خود می‌پردازند.
وی تصریح کرد: کمیته امداد نقش مهمی در بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند داشته و سعی دارد در آینده اقدامات خود را در این راستا افزایش داده و تا حد امکان به مددجویان کمک‌رسانی کند.
مدیر کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد گفت:  بعضی از مددجویان با آموزش در رشته‌های مختلف در مراکز فنی و حرفه‌ای وارد بازار کار شده و به کاریابی‌ها معرفی می‌شوند تا بتوانند برای خود فرصت شغلی مناسبی ایجاد کنند و در این راستا با  آمار فعلی ۲۷ مددجو هم از طریق مراکز کاریابی، شرکت‌های خدماتی و ارتباط مستقیم با کارفرمایان مشغول به کار شد‌ه‌‌ و مهارت‌های لازم را به دست آورده‌اند.
سعادتی اظهار کرد: تاکنون سه کارگاه آموزشی در زمینه‌های دامپروری، کشاورزی، قالیبافی، خیاطی و جوشکاری برای مددجویان برگزار شده است که در آن هم ۳۵۰ مددجو شرکت کرده و آموزش‌های لازم را دیده‌اند.
وی بیان کرد: یکی از اهدافی که در کمیته امداد دنبال می‌شود توانمندی و خوداتکایی خانواده‌های تحت حمایت و جلوگیری از بازگشت آنان به چرخه حمایتی است و می‌توان گفت که حرفه‌آموزی مددجویان و فرزندان خانواده‌های تحت حمایت تاثیرات بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار دارد چرا که این کارگاه‌های آموزشی بر اساس استعداد و علاقه آنان برگزار می‌شود.
مدیر کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد افزود: شهرستان پارس‌آباد با داشتن شرایط مستعد آب و هوایی در زمینه‌های کشاورزی و دامپروری ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار مناسبی دارد که از این ظرفیت‌ها می‌توان برای توسعه اشتغال مددجویان در زمینه کشاورزی و دامپروری استفاده کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=655645
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد