۷ سال پیش

ارتقا جایگاه صنایع دستی ایران به سرمایه‌گذاری ویژه نیاز دارد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

صنایع دستی، عرصه‌ای است که به کمک آن می‌توان زمینه‌های مساعدی برای اشتغال‌زایی در جامعه به وجود آورد و باید در این زمینه سرمایه‌گذاری شود.

جهت مشاهده نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری مهر، کمال میرطیبی پیشکسوت منبت کاری در خصوص ظرفیت صنایع دستی برای اشتغال زایی گفت: ما هنرمندان خلاق و کارآفرین زیادی داریم که در صورت حمایت و توجه بیشتر به آنها می توانند زمینه های رونق اشتقال و اقتصاد را با هنرهای سنتی و صنایع دستی در کشور فراهم بیاورند. این عرصه قابلیت‌های منحصر بفردی دارد که نباید از آنها مغفول ماند.
وی در خصوص ارتقاء جایگاه صنایع دستی در کشور خاطرنشان کرد: برای اینکه صنایع دستی بتواند به موقعیت ممتاز گذشته برگردد باید در عمل اتفاقات بیشتری بیافتد و با اختصاص بودجه و هزینه کافی و با میدان دادن به جوان ها و حمایت از آنها زمینه های لازم برای استمرار این حرکت فرهنگی بوجود آید.
دارنده درجه یک هنری با تاکید بر اهمیت ارتباط مردم با صنایع دستی گفت: با تبلیغات و فرهنگ سازی می توان به راحتی ارتباط مردم را با صنایع دستی به بهتر و بهتر کرد. اگر اطلاع رسانی لازم صورت گیرد و هنرمندان فضای لازم برای ارائه آثارشان را داشته باشند این تعاملات پیوسته و مستحکم می‌شود.
این پیشکسوت هنرهای سنتی ادامه داد: بهترین نسل، نسل دانشجو در جامعه است. خوشبختانه در حال حاضر بیش از ۱۵ دانشکده هنر در کشور داریم که ظرفیت خوبی برای توسعه صنایع دستی و هنرهای سنتی بوجود آورده است، منتها باید تلاش کنیم تا این نسل دانشجو انگیزه خودش را برای ادامه راه حفظ کند.
میرطیبی برگزاری نمایشگاه‌های سراسری صنایع‌دستی را اقدامی موثر از سوی معاونت صنایع‌دستی دانست و افزود: برپایی نمایشگاه در سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی فعالیت سازنده‌ای برای توسعه و رشد این حوزه است. به نظرم اگر نشست هم‌اندیشی درباره کیفیت برگزاری این نمایشگاه ها با حضور هنرمندان جوان و پیشکسوت و مسئولین صنایع دستی برگذار شود به افزایش کیفیت کار کمک خواهد کرد.
وی در خصوص حضور هنرمندان ایرانی در رویدادهای بین المللی هم گفت: حضور هنرمند ایرانی در یک نمایشگاه یا رخداد جهانی اهمیت زیادی برای معرفی فرهنگ و هنر این سرزمین و به رخ کشیدن توانایی بالای آن دارد. و کشور ما برای این مهم باید هزینه کند و با سرمایه گذاری کافی، به طور ویژه ای به آن توجه نماید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=582498
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد