۷ سال پیش

اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت رشته‌های دارای شرایط خاص منتشر شد
اطلاعات بیشتر

 

سازمان سنجش اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های دارای شرایط خاص آزمون سراسری سال ۹۵ را اعلام کرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تحصیلی اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، اسامی معرفی‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت‌ رشته‌های ‌مختلف ‌تحصیلی دارای ‌شرایط ‌خاص آزمون سراسری سال 95 به همراه برنامه زمان و مکان مراحل مصاحبه، معاینه و گزینش این رشته‌ها بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
در آزمون ‌سراسری ‌سال 1395داوطلبانی که در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون، علاقمندی خود را به رشته یا رشته‌های شرایط خاص اعلام کرده‌اند و فهرست اسامی آنان جزء معرفی شدگان رشته یا رشته‌های مذکور نیست، مردود علمی در مرحله معرفی چندبرابر ظرفیت بوده و مجاز به انتخاب رشته یا رشته‌های تحصیلی مربوط نیستند.
انتخاب رشته‌های تحصیلی به صورت اینترنتی در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌پذیرد، لذا آن دسته از داوطلبان معرفی شده چند برابرظرفیت باید از 23 تا 28 مردادماه با رعایت ضوابط و شرایط اعلام شده نسبت به انتخاب رشته‌های تحصیلی خود به صورت اینترنتی در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.
معرفی داوطلبان به عنوان چند برابر ظرفیت، به منزله قبولی در موسسات آموزش عالی مربوط نیست و تمام معرفی شدگان باید برای انجام مصاحبه، معاینه و آزمون علمی یا مراحل مختلف گزینش در تاریخ‌های مقرر به نشانی تعیین شده از طرف مؤسسات مراجعه کنند.
بدیهی است عدم مراجعه داوطلبان برای انجام این مراحل به منزله انصراف قطعی از گزینش در رشته یا رشته‌های ذیربط تلقی می‌شود و این فرصت قابل تمدید یا تکرار نبوده و برگزاری آن نیز به صورت انفرادی برای هیچ داوطلبی و تحت هیچ شرایطی میسر نیست.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=650399
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد