اطلاعات بیشتر

استخدام بانک پاسارگاد

برای اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

ایران استخدام گام به گام تا زمان شروع به کار شما همراهتان خواهد بود

دریافت آگهی های استخدامی مهم در گوشی و ایمیل شما به محض انتشار، اینجا کلیک نمایید

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما عزیزان،به اطلاع می رسانیم که تمامی اخبار مرتبط با استخدام بانک پاسارگاد در طی هر سال در همین صفحه به اطلاع شما خواهد رسید.


pasargadجهت مشاهده تجربیات گزینش استخدامی بانک پاسارگاد در سال ۱۳۹۵ اینجا کلیک نمایید


استخدام بانک پاسارگاد- بروز شده در تاریخ ۵ آبان ۹۶ 

بانک پاسارگاد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز شعبه های خود از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت های مورد نیاز، دعوت به مصاحبه می نماید.
شرایط ثبت نام
۱) سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک.
۲) نداشتن سوء پیشینه کیفری.
۳) بومی و ساکن شهر مورد تقاضا.
۴) داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی  (برای متقاضیان مرد).
۵) داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی گذرانده شده (گواهی فراغت از تحصیل، ریزنمرات و یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست).
۶) داشتن مدرک ICDL (برای متقاضیان شغل مسئول دفتر).
یادآوری:
۱- کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در “سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری ” ثبت نمایند.
۲- ثبت نام فقط از طریق وب سایت بانک پاسارگاد بوده، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند.
۳- هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
۴ -دریافت کد رهگیری هیچ گونه تعهدی برای بانک جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد.
۵ – چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند.
بازنشسته نظام بانکی و دارا بودن سابقه فعالیت در یکی از واحدهای ارزی ( ستاد، سرپرستی، شعبه) و یا بین الملل

>> شرایط و ضوابط شغل کارشناس انفورماتیک

خانم ها متولد ۱۳۶۸-۰۱-۰۱ به بعد ، آقایان متولد ۱۳۶۶-۰۱-۰۱ به بعد
برای شغل کارشناس انفورماتیک حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس انفورماتیک
۱- مهندسی کامپیوتر  (گرایش : کلیه گرایش ها)
۲- مهندسی IT (فناوری اطلاعات)  (گرایش : کلیه گرایش ها)
۳- علوم کامپیوتر  (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس انفورماتیک
۱- سمنان (شهرهای : سمنان )
۲- تهران (شهرهای : تهران )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
– فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
– فایل اسکن شده کارت ملی
– فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
– فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
– فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
– حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت ثبت نام شغل کارشناس انفورماتیک اینجا کلیک نمایید

>> شرایط و ضوابط شغل منشی

خانم ها متولد ۱۳۷۰-۰۱-۰۱ به بعد ، آقایان متولد ۱۳۶۸-۰۱-۰۱ به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
برای شغل منشی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل منشی
۱- زبان انگلیسی  (گرایش : کلیه گرایش ها)
۲- زبان و ادبیات فارسی  (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل منشی
۱- تهران (شهرهای : تهران )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
– فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
– فایل اسکن شده کارت ملی
– فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
– فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
– فایل اسکن شده مدرک ICDL
– فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
– حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.

جهت ثبت نام شغل مسئول دفتر اینجا کلیک نمایید

>> شرایط و ضوابط شغل کارشناس امور ارزی

بازنشسته نظام بانکی و دارا بودن سابقه فعالیت در یکی از واحدهای ارزی ( ستاد، سرپرستی، شعبه) و یا بین الملل
برای شغل کارشناس امور ارزی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک دیپلم می باشد.
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور ارزی
۱- مازندران (شهرهای : آمل )
۲- اصفهان (شهرهای : اصفهان )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
– فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
– فایل اسکن شده کارت ملی
– فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
– فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک دیپلم الزامی است
– فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
– فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی
– حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت ثبت نام شغل کارشناس امور ارزی اینجا کلیک نمایید

>> شرایط و ضوابط شغل بانکدار

خانم ها متولد ۱۳۷۰-۰۱-۰۱ به بعد ، آقایان متولد ۱۳۶۸-۰۱-۰۱ به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
برای شغل بانکدار حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل بانکدار
۱- حسابداری  (گرایش : کلیه گرایش ها)
۲- اقتصاد  (گرایش : کلیه گرایش ها)
۳- مهندسی صنایع  (گرایش : کلیه گرایش ها)
۴- مدیریت  (گرایش : صنعتی, بازرگانی, دولتی, بیمه, امور بانکی (بانکداری), مالی, IT (فناوری اطلاعات))
۵- آمار  (گرایش : کلیه گرایش ها)
۶- ریاضی  (گرایش : کلیه گرایش ها)
۷- حقوق
۸- مهندسی کامپیوتر  (گرایش : سخت افزار, نرم افزار)
۹- مهندسی IT (فناوری اطلاعات)  (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل بانکدار
۱- تهران (شهرهای : تهران , اسلامشهر , لواسانات , فشم )
۲- اصفهان (شهرهای : اصفهان )
۳- خوزستان (شهرهای : اهواز )
۴- آذربایجان شرقی (شهرهای : تبریز , مرند )
۵- مرکزی (شهرهای : اراک )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
– فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
– فایل اسکن شده کارت ملی
– فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
– فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
– فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
– حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت ثبت نام شغل بانکدار اینجا کلیک نمایید

>>شرایط و ضوابط شغل کارشناس امور حقوقی

خانم ها متولد ۱۳۶۹-۰۱-۰۱ به بعد ، آقایان متولد ۱۳۶۷-۰۱-۰۱ به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
در خصوص متقاضیان دارای پرونده وکالت، شرایط سنی با دو سال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است.
برای شغل کارشناس امور حقوقی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس امور حقوقی
۱- حقوق  (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور حقوقی
۱- اردبیل (شهرهای : اردبیل )
۲- سمنان (شهرهای : سمنان , شاهرود )
۳- هرمزگان (شهرهای : بندرعباس )
۴- مازندران (شهرهای : تنکابن )
۵- اصفهان (شهرهای : اصفهان )
۶- خوزستان (شهرهای : اهواز , دزفول )
۷- آذربایجان شرقی (شهرهای : تبریز )
۸- مرکزی (شهرهای : اراک )
۹- فارس (شهرهای : شیراز )
۱۰- گلستان (شهرهای : گرگان )
۱۱- گیلان (شهرهای : رشت )
۱۲- کرمان (شهرهای : کرمان )
۱۳- قم (شهرهای : قم )
۱۴- خراسان (شهرهای : مشهد )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
۱- فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
۲- فایل اسکن شده کارت ملی
۳- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
۴- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
۵- فایل اسکن شده پروانه وکالت
۶- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
۷- حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.

جهت ثبت نام شغل کارشناس امور حقوقی اینجا کلیک نمایید

سوالات متداول ویــرایش بازیـابی کد رهگیری پیگیری وضعیت ثبت نام
با آرزوی موفقیت برای یکایک شما – سایت ایران استخدام



اگر دیدگاهی در باره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خودتون رو در سایت درج کنید.


لطفا کمی صبر کنید...

  • براي اطلاع فوری از جديدترين و آخرين اخبار استخدامی ميتوانيد در کانال تلگرام سايت ايران استخدام عضو شويد: جهت عضویت اینجا کلیک نمایید
  • نویسنده : حامد

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۰۰:۲۵

    کد دیدگاه : 1458148

    سلام ، من یک ماه میشه ثبت نام کردم ولی تا الان چیزی برام ایمیل نکردن. اطلاع ندارین مصاحبش کی هست؟؟؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : مهشید

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۱۷:۱۶

    کد دیدگاه : 1444470

    سلام دوستان از اصفهان کسی هست برای مصاحبه رفته باشه ؟ مصاحبش تهران بوده یا اصفهان ؟ تروخدا جواب بدین

    پاسخ دهید
  • نویسنده : پژمان

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۲۳:۴۵

    کد دیدگاه : 1443688

    باسلام من به مصاحبه رفتم و گفتند بهت زنگ میزنیم اما ۲ماه میگذره هنوز زنگ نزدند

    پاسخ دهید
  • نویسنده : علی درویشی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۱۲:۳۱

    کد دیدگاه : 1436731

    من دوسال پیش ثبت نام کرده ام ولی کد پیگیری رو فراموش کردم.الان که میخوام مجدد کدپیگیری رو بازیابی کنم پیغام میده که اطلاعات شما در سیستم وارد نشده است بعد وقتی میخوام ثبت نامم کنم پیغام میده که اطلاعات شما قبلا در سیستم ثبت شده است.خواهشا راهنمایی کنید که ثبت نامم انجام بگیره.

    پاسخ دهید
  • نویسنده : علی درویشی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۱۱:۴۲

    کد دیدگاه : 1436647

    باسلام.من دوسال قبل ثبت نام انجام داده ام ولی شماره پیگیری رو فراموش کردم.الان که میخوام کدپیگیری رو مجدد بگیرم سیستم پیغام میده که اطلاعات شما در سیستم موجود نمیباشد.بعد وقتی میام ثبت نام انجام بدم سیستم پیغام میده کد ملی شما در سیستم ثبت شده است.خواهشا راهنمایی کنید.

    پاسخ دهید
    • نویسنده : محمد امیری

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : ۱۲:۳۶

      کد دیدگاه : 1436740

      با سلام دوست گرامی سوالتون و از طریق تماس با واحد منابع انسانی بانک پاسارگاد مطرح بفرمایید.

      پاسخ دهید
  • نویسنده : Mohammad

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۱۰:۴۴

    کد دیدگاه : 1435313

    ادمین جان سلام
    داخل اطلاعیه قسمت شغل بانکدار استان خراسان هست ولی وقتی میری داخل لینک ثبت نام واسه تکمیل اطلاعات استان خراسان رو نزده
    میشه دلیلش رو بگی؟؟؟

    پاسخ دهید
    • نویسنده : admin

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : ۱۲:۲۷

      کد دیدگاه : 1435409

      حتما تغییر پیدا کرده

      پاسخ دهید
    • نویسنده : سهیل

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : ۱۳:۲۸

      کد دیدگاه : 1436860

      چون استان خراسان دعوت به مصاحبش انجام و تکمیل نیرو شد. از سایتم حذف شد خراسان

      پاسخ دهید
  • نویسنده : Fatemeh

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۲۲:۱۸

    کد دیدگاه : 1428310

    سلام.
    می خواستم بدونم برای دانشجوها امکان ثبت نام وجود داره؟
    من دانشجوی ارشد مهندسی کامپیوتر هستم.
    ممنونم

    پاسخ دهید
  • نویسنده : پرستو

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۱۹:۵۵

    کد دیدگاه : 1425947

    سلام ببخشید شرط معدلم داره یا نه؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : محمد امیری

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۱۱:۰۳

    کد دیدگاه : 1424787

    فوری: ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی سال 96 شروع شد

    ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ ثبت نام آزمون استخدام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال 96 شروع شد.

    جهت مشاهده شرایط آزمون اینجا کلیک نمایید

    پاسخ دهید
  • نویسنده : محمد

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۱۸:۱۴

    کد دیدگاه : 1419091

    سلام
    از شرایط ثبت نام یکی از موارد بومی بودن هستش خواستم بدونم به عنوان مثال واسه شغل بانکدار که زده استان خراسان ، شهرهای استان خراسان رو هم شاملش میشه یا فقط خود مشهد؟؟
    ممنون میشم از ادمین یا سایر دوستانی که اطلاع دارن پاسخ بدن

    پاسخ دهید
    • نویسنده : admin

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : ۱۹:۱۵

      کد دیدگاه : 1419204

      دقیقا اشاره به بومی بودن و ساکن بودن در شهر مورد تقاضا شده است:
      ۳) بومی و ساکن شهر مورد تقاضا.

      پاسخ دهید
  • نویسنده : مرضیه

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۱۷:۳۳

    کد دیدگاه : 1416990

    سلام دوستان تا حالا کسی بوده که هر دو مرحلش قبول شه اگه شده بگه ممنون

    پاسخ دهید
  • نویسنده : باقری

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۰۳:۱۳

    کد دیدگاه : 1413989

    آخه چرا اینقدر سن را پایین اوردید. من لیسانس اقتصاد بازرگانی دارم ولی نمیتونم بانکداری شرکت کنم متولد 1370 میخوان.

    پاسخ دهید
    • نویسنده : کارگر

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : ۱۱:۵۲

      کد دیدگاه : 1427123

      اره متاسفانه همه کار ها همین طور
      🙁

      پاسخ دهید
  • نویسنده : ریحانه

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۲۱:۳۱

    کد دیدگاه : 1413600

    سلام ببخشید مهلت ثبت نام تا چه تاریخی هست ؟؟؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : نرگس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۱۶:۰۷

    کد دیدگاه : 1413017

    چرا انقد سن ها رو اورده پایین این دیگه چ مدلشه

    پاسخ دهید
  • نویسنده : زهرا

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۱۴:۱۹

    کد دیدگاه : 1412828

    سلام من متولد 69 هستم مدرک لیسانس اقتصاد دارم نمیشهپلی متاسفانه برای شغل بانکدار متولدین 70 رو میخواد،جایی برای تغییر شرایط سنی هست،من فرزند جانباز هم هستم حذف شرایط سنی شامل حالمون نمیشه،خواهش میکنم پیگیری کنید.

    پاسخ دهید

لطفا کمی صبر کنید...

از تاریخ:
تا تاریخ:

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...