۷ سال پیش

استخدام حسابدار مالی در شرکت شیر پاستوریزه ارمغان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

شرکت شیر پاستوریزه ارمغان (سهامی خاص)  واقع در شیراز با عنوان تجاری مانی ماس در سال 1366 به منظور تامین بخشی از نیاز لبنی کشور در شهرستان فسا تاسیس گردید. این شرکت با هدف تولید محصولات متنوع لبنی با بهترین کیفیت توسط جدید ترین دستگاه ها و ماشین آلات با دانش فنی روز دنیا آغاز به کار نمومده است. دریافت گواهینامه های japanese five، iso 9001 ،iso14001 ،  iso 18001،  iso22000 و در مدیریت کیفیت و همچنین عرضه کلیه محصولات با گواهینامه حلال و پرئانه کاربرد علامت اساندارد موید کیفیت بالای محصولات این شرکت میباشد که در این راستا جهت تکمیل کادر حسابداری و انبار استخدام مینماید:

ردیف عنوان شغلی مدرک توانایی ها تجربه سن جنسیت تعداد توضیحات
1 حسابدار مالی کارشناس حسابداری مسلط به نرم افزار های مالی و اکسل 3 سال سابقه مفید حداقل 26 سال آقا و خانم 1 نفر محل خدمت مرکز پخش محصولات مانی ماس در شیراز
2 حسابدار مالی کارشناس حسابداری مسلط به نرم افزار های مالی و اکسل 3 سال سابقه مفید حداقل 26 سال آقا و خانم 1 نفر محل خدمت مرکز پخش محصولات مانی ماس در کیش (محل اقامت بر عهده خود نیرو میباشد)

آدرس: شیراز، خیابان ملا صدرا، کوچه 9، ساختمان 63 ، واحد 102 و 103

تلفن ثابت: 82 - 07132345780

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=719818
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد