دانلود نمونه سوالات استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی

اطلاعات بیشتر

استخدام دانشکده علوم پزشکی البرز

ایران استخدام گام به گام تا زمان شروع به کار شما همراهتان خواهد بود

دریافت آگهی های استخدامی مهم در گوشی و ایمیل شما به محض انتشار، اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده صفحه اصلی استخدام دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید


 استخدام دانشگاه علوم پزشکی البرز- ۲۵ آبان ۹۶

با حمد و سپاس و درگاه ایزد منان، در راستای تامین سرمایه انسانی  متخصص و متعهد مورد نیاز و فراهم نمودن شرایط مناسب و متناسب برای داوطلبان استخدام، دانشگاهها/دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در نظر دارد برای تامین نیروهای مورد نیاز خود از محل مجوز شماره ۱۳۶۸۳۹۹ مورخ ۹۶/۰۶/۰۷ سازمان اداری استخدامی كشور، افراد واجد شرایط را از طریق امتحان كتبی (در حیطه های عمومی و تخصصی) و حسب مورد مصاحبه استخدامی برای رشته های شغلی مشخص شده و شرح شرایط و ضوابط زیر و صورت پیمانی استخدام نمایند.

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید
جهت سفارش پستی کتاب ۵۰۰ صفحه ای سوالات استخدامی برگزار شده توسط سنجش اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود بسته ویژه سوالات آزمون های استخدامی “برگزار شده توسط سنجش” اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات ۹۵)

شرايط پذيرش داوطلبان:

۲-۱ -شرايط عمومي استخدام

۱ .داشتن تابعیت ایران

۲ .تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۳ .التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴ .امنجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی (ویژه آقایان)

۵ .عدم اعتیاد و دخاموات و مواد مخدر و روانگردان

۶ .نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

۷ .داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی برای انجام كاری كه برای آن استخدام میشوند (طبق نظر كمیسیون پزشکی یا گروه طب كار دانشگاه و شركت های طب كار دارای مجوز قانونی)

تذكرات مهم در خصوص شرايط عمومي:

افرادي كه مجاز به شركت در این آزمون استخدامی نیستند عبارتند از:

۱ -مستخدمین رسمی، ثابت و رسمی دستگاههای اجرایی و یا بازنشسته و باز خریدخدمت آن ها

۲- انفصال شدگان از خدمت و یا اخراج شدگان توسط واحدهای تابعه دانشگاه/ دانشکده و سایر دستگاه ها و موسسات دولتی

۳- افرادی که به موجب آراء مراجع قضائی و ذی صلاح، از خدمت دولتی منع شده باشند.

۴- افرادی که تعهد خدمت به سایر سازمان ها، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آن ها مستلزم ذکر نام است دارند.

۵-  دارندگان مدرک تحصیلی معادل در رشته تحصیلی آگهی شده

۶- دانشجویان (چه در مقاطع تحصیلی اعلام شده و چه در مقاطع بالاتر از مقطع تحصیلی آگهی شده اعم از مرتبط یا غیرمرتبط با مدرک تحصیلی درج شده در شرایط احراز آگهی

تبصره: دانشجویانی که نسبت به انصراف قطعی از تحصیل اقدام نموده اند و کاربرگ مربوطه را در هنگام بررسی مدارک به دانشگاه مورد تقاضا برای استخدام تحویل دهند، از ممنوعیت این بند معاف می شوند.

۷- دارندگان مدرک تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مندرج در آگهی (مدرک مرتبط با شغل آگهی شده)

تبصره: در صورتی که داوطلب در بدو استخدام دارای مقطع تحصیلی بالاتر غیرمرتبط با مدرک تحصیلی مندرج در آگهی باشد حسب نظر دانشگاه مربوطه ملزم به ارائه تعهدنامه محصری مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی مربوطه پس از صدور جکم استخدامی خواهد بود .

لازم به ذکر است در صورت شرکت هر یک از مشمولین بندهای مذکور در هر یک از مراحل آزمون استخدامی که یکی از موراد  فوق محرز گردد از انجام مراحل بعدي محروم و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بالاثر میگردد.

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید
جهت سفارش پستی کتاب ۵۰۰ صفحه ای سوالات استخدامی برگزار شده توسط سنجش اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود بسته ویژه سوالات آزمون های استخدامی “برگزار شده توسط سنجش” اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات ۹۵)

۲-۲- شرايط اختصاصي استخدام
۱-۲-۲- شرايط سني داوطلبان

داشتن حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۲۶ سال سن تمام برای دارندگان دیپلم بهیاری (متولدین ۱۳۷۰/۰۸/۲۵ به بعد)، ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و کارشناسی (متولدین ۱۳۶۱/۰۸/۲۵ به بعد)، ۴۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد (متولدین ۱۳۵۶/۰۸/۲۵ به بعد) و ۴۵ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری و بالاتر (متولدین ۱۳۵۱/۰۸/۲۵ به بعد)

تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

الف) جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسر شهدا، فرزندان و همسر جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر، فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه (دارندگان گواهی از معاونت نیروی انسانی (برداشت ا یران ا ستخدام) سازمان بسیج مستضعفین یا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا معاونت توسعه مدیریت و مابع جهاد کشاورزی و یا ستاد مشترک نیروهای مسلح (در خصوص کارکنان پایور نیروهای مسلح و نیروهای وظیفه) از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

ب) افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان ۵ سال

پ) رزمندگان دارای کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور در جبهه

ت) سابقه خدمت کارمندان تمام وقت دولتی حداکثر به میزان ۵ سال

ث) سنوات قراردادی داوطلبان قراردادی شاغل در دانشگاه و یا سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (اعم از قراردادکار معین و پزشک خانواده و قرارداد مشاغل کارگری) حداکثر به میزان ۱۵ سال (طبق سابقه بیمه)

ج) سنوات شرکتی داوطلبان شرکتی شاغل بصورت غیرمستقیم و از طریق شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد با دانشگاه و یا سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به خدمت اشتغال دارند، حداکثر به میزان ۱۵ سال (طبق سابقه بیمه)

چ) سنوات قراردادی یا شرکتی داوطلبانی که بصورت قرارداد تمام وقت (اعم از قراردادکار معین و پزشک خانواده و قرارداد مشاغل کارگری) در دانشگاه و یا سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد آن ها به خدمت اشتغال داشته اند و در تاریخ آزمون با موسسه قطع همکاری نموده اند حداکثر به میزان ۵ سال (طبق سابقه بیمه)

ح) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسای موظف (اجباری یا اختیاری و یا در قالب تمدی  طرح) را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیزاپزشکان انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق

خ) مدت خدمت سربازی انجام شده

۲-۲-۲- ضوابط و مقررات پذيرش مشمولين قانون خدمت پزشكان و پيراپزشكان

الف) مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته های دارای طرح اجباری می بایست دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه باشند.

تبصره ۱: مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان رشته های اجباری که در حین انجام خدمت قانونی در واحدهای تابعه یک دانشگاه می باشند می توانند صرفا در آزمون های استخدامی همان دانشگاه شرکت نمایند.

تبصره ۲: در خصوص داوطلبانی که به اسناد بخشنامه شماره ۱۰۰/۸۵۴ مورخ ۹۳/۰۷/۱۶ وزارت متبوع، نسبت به تمدید طرح آن اقدام دشه است. همچنین داوطلبانی که به استناد بند ۱ بخشنامه شماره ۱۵۹۱/۲۰۹/د مورخ ۹۲/۰۵/۲۳ متقاضی انجام خدمات قانونی بدون احتساب ضریب منطقه خدمتی باشند در مدت باقیمانده تا سقف قانونی، نیازی به ارائه گواهی پایان طرح ندارند و گواهی اشتغال به طرح برای اینگونه افراد کفایت می نماید.  ضمناً مشمولین مذکور می توانند با ارائه گواهی مربوطه در آزمون سایر دانشگاه های علوم پزشکی نیز شرکت نمایند.

تبصره ۳: «مشمولین تهدات ضریب k» در صورتی که در مناطق محروم دارای ضریب ۳/۵ (سه پنجم) و ۳.۵/۵ (سه و نیم پنجم) مشغول به خدمت باشند می توانند در آزمون استخدامی همان دانشگاه (صرفا برای همان منطقه محل خدمت) شرکت نمایند. سایر مشمولین تعهدات ضریب k در صورتی مجاز به ثبت نام در آزمون (در هر رشته- محل) می باشند که از میزان تعهدات آنان حداکثر ۳ ماه باقی مانده باشد (ملاک عمل برای محاسبه حداکثر سه (۳) ماه از تاریخ آخرین روز ثبت نام می باشد).

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید
جهت سفارش پستی کتاب ۵۰۰ صفحه ای سوالات استخدامی برگزار شده توسط سنجش اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود بسته ویژه سوالات آزمون های استخدامی “برگزار شده توسط سنجش” اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات ۹۵)

۳-۲-۲- شرایط اختصاصی و ضوابط پذیرش رشته های شغلی حیطه فوریت های پزشکی:

در خصوص مشاغل «کارشناس فوریت های پزشکی»، »کاردان فوریت های پزشکی»، «کارشناس ارتباطات و عملیات (پزشکی)» و اپراتور ۱۱۵ علاوه بر شرایط فوق الذکر، داشتن شرایط ذیل نیز الزامی می باشد:

۱- داشتن سلامت جسمانی و عدم ابتلا به بیماری های مزمن، واگیر و صعب العلاج مانند دیابت، فشار خون، آسم، نارسایی کلیه، بیماری های پیشرفته قلبی و مانند این ها

۲- نداشتن صرع و هرگونه بیماری اعصاب و روان

۳- نداشتن تغییر شکل مادرزادی یا اکتسابی اسکلی بخصوص اندام ها (که مغایر با توان فیزیکی پرسنل در ارائه خدمت طبق شرح وطایف سازمانی باشد).

۴- داشتن قدرت تلکم طبیعی زبان (نداشتن لکنت زبان)

۵- داشتن قدرت بینایی و شنوایی کامل

در خصوص رشته های شغلی کارشناس فوریت های پزشکی و کاردان فوریت های پزشکی علاوه بر شرایط مندرج در بند قبلی برخورداری از شرایط ذیل نیز الزامی می باشد:

۱- دارای قد ۱۶۵ سانتی متر و بالاتر

۲- دارای شاخص توده بدنی BMI (index body mass) کمتر از ۳۰ و بیشتر از ۱۹

تبصره: افرادی که BMI آن ها در محدوده تعیین شده نبوده و نسبت به موضوع معترض باشند طبق دستورالعمل اجرایی مربوطه برای انجام تست بیوالکتریک امپدانس معرفی می شوند و تصمیم گیری نهایی در خصوص آن ها طبق جداول دستورالعمل صورت می گیرد.

تذکر: اندازه گیری قد و BMI اولین مرحله از مصاحبه می باشد و در صورتی که داوطلب هر یک از این شرایط را احراز نماید، از انجام سایر مراحل مصاحبه (تست آمادگی جسمانی، آزمایشات پاراکلینیک و …) باز می ماند.

۳- دارای گواهینامه رانندگی با آمبولانس (ب ۲) یا پایه دوم

تبصره: داوطلبان دارای گواهینامه (ب ۱) چنانچه فاقد گواهینامه مذکور باشند در صورت قبولی در آزمون بایستی تعهد محضری مبنی بر ارائه اصل گواهینامه (ب ۲) یا پایه دوم را تا پایان یک سال از زمان مصاحبه ارائه نمایند. بدیهی است در صورت عدم ارائه اصل گواهینامه در مدت تعیین شده استخدام فرد کان لم یکن خواهد شد.

۴- داشتن آمادگی جسمانی و مهارت های بدنی برای امدادرسای سریع و صحیح (بدین منظور از حداکثر (۳) سه برابر داوطلبان واجد شرایط به ترتیب نمره فضلی و پس از اعمال اولویت ها و امتیازات کسب شده در آزمون کتبی، آزمون آمادگی جسمانی به عمل خواهد آمد).

نکته: اولویت پذیرش در خصوص رشته های شغلی کارشناس فوریت های پزشکی و کاردان فوریت های پزشکی در شرایط برابر با فارغ التحصیلان رشته های فوریت های پزشکی است.

تاریخ و پرداخت وجه ثبت نام:

ثبت نام بصورت اینترنتی از روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۸/۲۵ لغایت چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۱ انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان واجد شرایط می بایست به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از پرداخت مبلغ ۳۳۵/۰۰۰ (سیصد و سی و پنج هزار) ریال بصورت الکترونیکی و یا کارت های بانکی متصل به شبکه های شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند که مبلغ ۵/۰۰۰ (پنج هزار) ریال از هزینه ثبت نام به خدمات پیامکی اختصاص دارد.

لازم به توضیح است مدت زمان تعیین شده تمدید نمی گردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.

به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

زمان برگزاری آزمون برای کلیه رشته های شغلی (بجز رشته های شغلی پزشک متخصص) در روز جمعه مورخ ۹۶/۱۰/۰۱ برگزار خواهد شد. کارت شرکت در آزمون برای این داوطلبان از روز سه شنبه مورخ ۹۶/۰۹/۲۸ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

تبصره : زمان برگزاري آزمون براي رشته‌هاي شغلي پزشك متخصص شامل كد رشته‌هاي شغلي (۲۵۵۳، ۳۰۱۵، ۲۵۵۴، ۳۰۲۲، ۲۵۵۵، ۳۰۱۲، ۲۵۵۶، ۳۰۱۸، ۳۳۸۸، ۲۵۵۸، ۳۰۰۷، ۲۵۶۳، ۳۳۸۳، ۲۵۶۵، ۳۳۸۷، ۳۰۰۶، ۳۰۰۸، ۳۰۱۴، ۳۰۱۷، ۳۳۸۶، ۳۰۲۰، ۳۰۲۱، ۳۰۲۳، ۳۳۸۲، ۳۳۵۶، ۳۳۶۵، ۳۳۷۴، ۳۳۹۱، ۳۳۷۶، ۳۳۸۴، ۳۳۸۵، ۳۳۸۹ و۳۳۹۰) در روز جمعه مورخ ۹۶/۱۰/۲۲ برگزار خواهد شد. کارت شرکت در آزمون برای این داوطلبان از روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۱۰/۲۰ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید
جهت سفارش پستی کتاب ۵۰۰ صفحه ای سوالات استخدامی برگزار شده توسط سنجش اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود بسته ویژه سوالات آزمون های استخدامی “برگزار شده توسط سنجش” اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات ۹۵)

تذکر بسیار مهم در خصوص تغییر اطلاعات ثبت نامی:

با توجه به اینکه اعلام نتیجه اولیه (معرفی افراد  برای بررسی مدارک) بر اساس اطلاعات ثبت نامی (خوداظهاری) داوطلبان و امتیازات و سهمیه های قانونی انتخاب شده توسط آنان صورت میگیرد و به دلیل اینکه در هنگام بررسی مدارک هرگونه تغییر در اطلاعات وارد شده به نحوی که منجر به بهره مندی داوطلب از اولویت یا امتیاز مربوطه گردد، کل فرآیند اعلام نتیجه را با اختلال موجه می سازد، لذا لازم است ورود اطلاعات مذکور (انتخاب اولویت بومی، وضعیت ایثارگری، سنوات خدمت قراردادی و شرکتی) در فرم تقاضانامه ثبت نام (به خصوص اگر در کافی نت وصرت می گیرد) با دقت و صداقت صورت گیرد چرا که با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، امکان اصلاح اطلاعات مذکور در هگام بررسی مدارک به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.  لازم به ذکر است آخرین فرصت ویرایش مشخصات ثبت نامی افراد (به جز شغل محل انتخابی) در زمان پرینت کارت ورود به جلسه خواهد بود.

مواد آزمون کتبی:

به هر یک از داوطلبان یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی داده خواهد شد.

کلیه دروس آزمون عمومی و اختصاصی بصورت چهار گزینه ای با ضریب یک (۱) برای سوالات حیطه عمومی و ضریب دو (۲) برای سوالات حیطه تخصصی طراحی خواهد شد. ضمناً  به ازای هر سه پاسخ غلط، یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد.

مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین می شود:

۱- فناوری اطلاعات (مهارت های هفت گانه ICDL)

۲- ریاضی و آمار مقدماتی

۳- زبان و ادبیات فارسی

۴- معارف اسلامی

۵- زبان انگلیسی- عمومی

۶- اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی

۷- هوش و توانمندی های عمومی

تبصره: اقلیت های دینی مصرح در قانونی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان بر اساس مجموع تراز شده سایر سوال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

مواد آزمون تخصصی:

سوال های حیطه های تخصصی آزمون با توجه به دانش و مهارت های تخصصی متناسب با رشته های شغلی، بر اساس مواد آزمون مندرج در جدول شماره ۱ صفحات ۱۷ تا ۲۲ مشخص خواهد شد.

توجه: شرایط قرار گرفته در بالا بخشی از شرایط اعلامی در دفترچه راهنمای آزمون می باشند، لطفا جهت مشاهده فایل PDF شرایط اعلامی بر روی دفترچه کلیک کنید:

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید
جهت سفارش پستی کتاب ۵۰۰ صفحه ای سوالات استخدامی برگزار شده توسط سنجش اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود بسته ویژه سوالات آزمون های استخدامی “برگزار شده توسط سنجش” اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات ۹۵)

جهت دانلود دفترچه راهنمای آزمون اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی عضو کانال تلگرامی ایران استخدام شوید


استخدام دانشکده داروسازی کارآفرین البرز – ۱۴ آبان ۹۶

دانشکده داروسازی کارآفرین البرز بمنظور تکمیل کادر اداری و آزمایشگاهی خود از متقاضیان واجد الشرایط عناوین شغلی زیر دعوت می نماید.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۱ شهریور ۹۶: اطلاعیه مهم ویژه تکمیل ظرفیت رشته شغلی پرستاری استخدام دانشگاه علوم پزشکی البرز 
به اطلاع  داوطلبین محترم رشته شغلی پرستار(افرادیکه اولویت دوم تا چهارم را دانشگاه البرز انتخاب نموده و دارای حدنصاب امتیاز می باشند ) مربوط به آزمون استخدام پیمانی  مورخ ۲۱/۸/۹۵  می رساند :در صورت تمایل  به منظور بررسی مدارک و طی مراحل استخدامی به این دانشگاه به آدرس  استان البرز، کرج، بلوار طالقانی شمالی، بالاتر از میدان طالقانی،شهرک اداری، دانشگاه علوم پزشکی البرز، طبقه سوم اداره کارگزینی  مراجعه نمایند.زمان تحویل مدارک روزهای شنبه تا چهاشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعدازظهر و زمان شروع مراجعه از تاریخ ۲۵/۶/۹۶ به مدت ۱۵ روز کاری می باشد.
*شایان ذکر است از افرادیکه پس از بررسی مدارک بعنوان نیروی پرستار پذیرفته می شوند تعهد خدمتی ۵ ساله اخذ می گردد و ملزم به خدمت در واحدی هستند که دانشگاه تعیین می نماید.
مدارک لازم در زمان ثبت نام :
–  دارا بودن گواهی  مقطع و رشته تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل ذکر شده در دفترچه راهنما
-کارنامه آزمون استخدامی
– کارت ملی
– شناسنامه
-۶ قطعه عکس ۴*۳
– کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم(ویژه برادران)
– پرینت از فرم ثبت نام اینترنتی
-گواهی پایان طرح
– گواهی اشتغال به طرح
-گواهی اشتغال به تعهدات
– گواهی انصراف از طرح
– سابقه قرارداد دولتی( در صورت دارا بودن شناسه قراردادی بعنوان سابقه قابل محاسبه می باشد)
– شناسه قراردادی
– مدارک دال بر ایثارگری (ویژه داوطلبان ایثارگر)
– مدارک دال بر معلولین عادی (ارائه گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی)
مدارک دال بر بومی بودن :
حسب مورد براساس هریک از موارد ذکر شده در بندهای ده گانه ذکر شده بند یک امتیازات و سهمیه های قانونی :

*  محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان/ شهرستان/ محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد .
*  همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح )اعم از شاغل و یا بازنشسته( که  محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با استان/ شهرستان/ محل مورد تقاضا  برای استخدام آنان یکی باشد.
*  داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی )ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان( را به صورت متوالی یا متناوب در استان/ شهرستان/ محل مورد تقاضا  برای استخدام طی کرده باشد .
*  داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان/ شهرستان/ محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.
*پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴)سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان/شهرستان/ محل مورد تقاضا  برای استخدام  داشته باشند


خبر ۸ شهریور ۹۶: زمان ثبت نام از پذیرفته شدگان دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی
اعلام زمان و مکان ثبت نام پذیرفته شدگان چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی دانشگاه علوم پزشکی البرز
ثبت نام از پذیرفته شدگان چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی دانشگاه علوم پزشکی البرز
با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و با عرض تبريك به پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی سال ۹۶ این دانشگاه، به اطلاع مي‌رساند ثبت نام و تحویل مدارک به صورت حضوری طبق برنامه اعلام می‌گردد.
ضروریست کلیه پذیرفته شدگان در تاریخ اعلام شده با در دست داشتن مدارک زیر به اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه مراجعه نمایند. بدیهی است عدم ثبت نام در موعد مقرر به منزله انصراف قطعی پذیرفته شده محسوب می گردد.
زمان دریافت و تکمیل فرم ها و انجام امور مربوط به تعهد محضری: از روز شنبه مورخ ۱۱/۰۶/۹۶ الی دوشنبه ۱۳/۶/۹۶ ( مراجعه به لینک ذیل جهت دریافت فرم ها، سپس مراجعه به دفتر حقوقی دانشگاه جهت دریافت فرم تعهد محضری و انجام مراحل قانونی)
برای دریافت و تکمیل فرم ها اینجا کلیک نمایید.
زمان ثبت نام و تحویل مدارک: روز سه شنبه مورخ ۱۴/۶/۹۶ ( مراجعه حضوری به  اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه)
مکان: کرج -میدان طالقانی -بلوار طالقانی شمالی -شهرک اداری -بالاتر از دادگستری- دانشگاه علوم پزشکی البرز
واحد امور آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه : طبقه دوم        تلفن: ۳۲۵۶۳۳۲۱-۰۲۶
اداره حقوقی دانشگاه : طبقه پنجم  تلفن ۲۴-۳۲۵۵۸۹۲۰-۰۲۶ داخلی ۵۱۴
تذکر۱:
با توجه به زمان بر بودن مراحل انجام تعهد محضری، کلیه پذیرفته شدگان می بایست از روز شنبه ۱۱/۶/۹۶ نسبت به تکمیل فرم ها و مراجعه به دفتر حقوقی دانشگاه اقدام نمایند. ازكسانيكه موفق به تكميل مدارك( فرم ها و انجام تعهد محضری) نشوند، مدارکی تحویل گرفته نخواهد شد. همچنین به گروه هاي آموزشي جهت شروع دوره معرفي نخواهند شد و عدم ثبت نام آنها نيز جهت معرفي جايگزين به وزارت متبوع اعلام خواهد شد.
شرايط مربوط به نحوه تنظيم سند تعهد و شرايط مربوط به ضامنين:
استفاده از فرم مربوطه باتوجه به سهميه داوطلب.
* متعهدين ملزم به معرفي ۲ ضامن كارمند شاغل رسمي در دستگاه دولتي با سابقه كار حداكثر ۲۰ سال مي باشند.
* چنانچه يكي از ضامنين معرفي شده كارمند رسمي دولتي باشد، پيماني بودن ضامن دوم بلا اشكال است.
* تضمين تعهد بوسيله كاركنان رسمي موسسات، نهادها و سازمانهاي عمومي غير دولتي بلا اشكال است.
* حسب مفاد ماده ۹۶ قانون اجراي احكام مدني تضمين تعهد توسط افراد بازنشسته ميسر نمي باشد).براساس بخش نامه شماره ۱۰۷/۲۹۱۳/د مورخ ۱۹/۰۷/۹۵(
* بر اساس بخش نامه شماره ۱۰۷/۲۶۴۷/د مورخ ۰۳/۰۷/۹۵ پذيرفته شدگان دستيار سهميه آزاد ميتوانند به جاي تعهد محضري وثيقه ملكي نيز ارائه نمايند.
* در خصوص پذيرفته شدگان سهميه بومي مي بايست در سند تعهد نام دانشگاه محل انجام تعهد خود را قيد نمايند.
* ضمناً كليه پذيرفته شدگان مي بايست با در دست داشتن فرم سند تعهد به دفتر اسناد رسمي مراجعه نموده و در سر برگهاي مربوطه تايپ نمايند حضور ضامنين با احكام كارگزيني به همراه فيش حقوقي نيز جهت امضاء سند در دفتر خانه  الزامی می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در واحد آموزش:
۱- فرم هاي ثبت نامي تکمیل شده به همراه سند تعهد محضری
۲-  ارائه گواهي مبني برفراغت ازتحصيل تا۳۱ شهريور ماه ۱۳۹۶(براي دانشجويان ترم آخر)
۳-  اصل و کپی شناسنامه (تمام صفحات)
۴- اصل و کپی كارت ملي
۵- عكس ۳*۴ ، پشت نویسی شده ۸ قطعه
۶- سند ازدواج از صفحات ۱ تا ۵ (در صورت تأهل)
۷- اصل شناسنامه همسر ( در صورت تأهل ) و یک سری کپی
۸- اصل کارت نظام پزشکی و یک سری کپی
۹-  ارائه نامه از محل استخدام مبني بر موافقت بدون قيدوشرط با ادامه تحصيل ازسوي بالاترين مقام سازمان مربوطه (لازم به ذكراست مستخدمين رسمي وپيماني ملزم به اسكن مدرك فوق مي باشند)
۱۰- تصوير كارت پايان يا معافيت ازخدمت نظام وظيفه براي آقايان به صورت كارت هوشمند يا گواهي تعويض از مراكز پليس + ۱۰
تبصره:پذيرفته شدگان مشمول معافيت تحصيلي موظفند تا دو ماه با در دست داشتن گواهي فراغت از تحصيل مقطع پزشكي عمومي (اعلام فراغت به سازمان وظيفه )جهت تمديد معافيت تحصيلي به آموزش کل دانشگاه مراجعه نمايند.
۱۱- تصوير پايان يا معافيت ويا ترخيص از طرح نيروي انساني
۱۲- تسويه صندوق رفاه (درصورت اخذ مدرك مذكور(
۱۳- رونوشت حكم مأموريت آموزشي يا مرخصي بدون حقوق براي پذيرفته شدگاني كه در استخدام رسمي، پيماني وزراتخانه ها، سازمانها و نهادها و … مي باشند(درصورت آماده نبودن درحين ارائه اصل مدارك تحويل گردد)
۱۴- تصوير پروانه دائم و یک سری کپی
۱۵-  تصوير كارت سهميه ايثارگران و یک سری کپی
۱۶- تصوير كارنامه قبولي با ذكر نمره و رتبه قبولي
۱۷- لوح فشرده حاوی اسکن کلیه مدارک فوق

مدارک مورد نیاز برای هسته تحقیق ونظردهی
·  کپی تمام صفحات شناسنامه ۱ سری
·  کپی  پشت و رو کارت ملی  ۱ سری
·  ۳ قطعه عکس پشت نویسی شده
·  تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت نظام وظیفه برای آقایان ۱ سری
·  کپی آخرین حکم کارگزینی ممهمور به مهرکارگزینی محل خدمت (در صورت استخدام اداری)
تذكر۲:  تحويل مدارك به هسته تحقيق و نظر دهي (گزينش) در روز ثبت نام الزامي بوده و مسئوليت عواقب عدم مراجعه به عهده داوطلب خواهد بود.

مدارک مورد نیاز برای هسته تحقیق ونظردهی
·  کپی تمام صفحات شناسنامه ۱ سری
·  کپی  پشت و رو کارت ملی  ۱ سری
·  ۳ قطعه عکس پشت نویسی شده
·  تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت نظام وظیفه برای آقایان ۱ سری
·  کپی آخرین حکم کارگزینی ممهمور به مهرکارگزینی محل خدمت (در صورت استخدام اداری)

آدرس:
دانشگاه علوم پزشکی البرز: کرج میدان طالقانی بلوار طالقانی شمالی شهرک اداری بالاتر از دادگستری دانشگاه علوم پزشکی البرز طبقه دوم   معاونت آموزشی واحد آموزش و تحصیلات تکمیلی   تلفن:      ۳۲۵۶۳۳۲۸-۰۲۶
دانشکده پزشکی: کرج بلوار باغستان بعد از پارک تختی خیابان گلستان یکم دانشکده پزشکی    ۳۴۳۳۶۰۰۷-۰۲۶   داخلی ۳۱۰
معاونت فرهنگی و امور دانشجویی: کرج ۴۵ متری گلشهر خیابان پونه شرقی پلاک ۴۴، ساختمان دارا طبقه ۱۰ دفتر معاونت
شماره تماس: ۳۴۵۳۰۰۶۸- ۰۲۶

مدیریت امور دانشجویی   شماره تماس : ۳۴۵۲۹۱۲۵ – ۰۲۶
مدیریت تعالی فرهنگی    شماره تماس : ۳۴۵۸۸۴۰۳- ۰۲۶
اداره مشاوره و راهنمایی دانشجویی    شماره تماس : ۳۴۵۸۸۴۱۴- ۰۲۶
اداره تربیت بدنی    شماره تماس :  ۳۲۸۰۲۸۴۳-۰۲۶

معاونت دانشجویی دانشگاه درقبال تخصیص خوابگاه به پذیرفته شدگان مقطع دستیاری هیچگونه تعهدی ندارد.


آگهی استخدام دانشگاه علوم پزشکی البرز – سال ۹۵:

جهت مشاهده آگهی استخدام دانشگاه علوم پزشکی البرز (سال ۹۵) اینجا کلیک نمایید



اگر دیدگاهی در باره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خودتون رو در سایت درج کنید.


لطفا کمی صبر کنید...

  • براي اطلاع فوری از جديدترين و آخرين اخبار استخدامی ميتوانيد در کانال تلگرام سايت ايران استخدام عضو شويد: جهت عضویت اینجا کلیک نمایید
  • نویسنده : ناشناس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۲۱:۵۷

    کد دیدگاه : 1466080

    ببخشید این فرم pdf چه طوری با word باز می کنید؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : زهرا

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۱۵:۲۲

    کد دیدگاه : 1464107

    باسلام…. توروخدااااا یکی منو راهنمایی کنه،من ایمیل فرستادم ،به همین آدرسی که اعلام شده ،،منتهی برام ایمیل اومده ک تحویل نمیده ایمیلم میگه مشکلی پیش آمده …چکار کنم ؟؟آدرس که درسته .

    پاسخ دهید
  • نویسنده : میلاد شیمی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۲۲:۰۶

    کد دیدگاه : 1462931

    سلام ادمین
    این پی دی اف رو میخوام با ورد بازکنم عربی میشه نمیدونید مشکلش چیه؟

    پاسخ دهید
    • نویسنده : admin

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : ۰۰:۲۵

      کد دیدگاه : 1463134

      مشکل از سیستمتون باید باشه

      پاسخ دهید
  • نویسنده : امیر

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۱۶:۰۶

    کد دیدگاه : 1458881

    سلام ببخشید فایلی که گذاشتند pdf هست، چطور تکمیلش کنیم بفرستیم؟

    پاسخ دهید
    • نویسنده : محمد امیری

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : ۱۶:۳۳

      کد دیدگاه : 1458908

      دوست گرامی توضیحات در این خصوص توسط همکاران در همین بخش نطرات داده شده است.

      پاسخ دهید
  • نویسنده : تهمینه

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۱۲:۵۳

    کد دیدگاه : 1458588

    اقای ادمین خداقوت به شما و تمام همکاراتون..
    لطفا به سوال بنده پاسخ بدید .این اگهی دعوت به همکاریه تا کی مهلت داره من که تاریخی ندیدم اگه میدونید بگید
    متشکرم

    پاسخ دهید
    • نویسنده : admin

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : ۱۳:۳۵

      کد دیدگاه : 1458661

      سلامت باشید
      کل اطلاعات در دست ما هم در حد اعلامی هست که در بالا خدمتتون نقل شده

      پاسخ دهید
  • نویسنده : زهرا

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۱۱:۲۰

    کد دیدگاه : 1458456

    بومی باید باشی اقای ادمین ؟؟؟

    پاسخ دهید
    • نویسنده : admin

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : ۱۱:۳۵

      کد دیدگاه : 1458481

      چیزی اعلام نشده است متاسفانه

      پاسخ دهید
  • نویسنده : عزیزه

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۱۱:۱۹

    کد دیدگاه : 1458451

    اقای ادمین سلام و خسته نباشید خدمت شما.
    یه سوال دارم ممنون میشم از پاسخگوییتون.من کارشناسی حسابداری
    هستم میتونم تو عنوان کارشناس مالی یا منشی اداری ثبت نام کنم اخه واسه اینا رشته خاصی ننوشته فقط نوشته خانم و اقا ،چون خود حسابداری که فقط اقا میخواد ؟

    پاسخ دهید
    • نویسنده : admin

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : ۱۲:۰۷

      کد دیدگاه : 1458518

      اگر برای تمام رشته ها آزاد اعلام شده باشه بله

      پاسخ دهید
  • نویسنده : هلما

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : ۰۹:۵۳

    کد دیدگاه : 1458346

    سلام اقای ادمین این اگهی معتبره ؟چون همه اطلاعات هویتیو میخواد و ازمون نداره واسه این
    میپرسم ؟لطفا بگید اقای ادمین

    پاسخ دهید
    • نویسنده : admin

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : ۱۰:۱۲

      کد دیدگاه : 1458366

      بله به آدرس ایمیل اعلامی دقت کنید: abzums.ac.ir

      پاسخ دهید
      • نویسنده : هلما

        تاریخ ارسال :

        ساعت ارسال : ۱۱:۱۲

        کد دیدگاه : 1458438

        ممنونم.اقای ادمین میشه گفت کل استخدامی هایی که سایت شما(ایران استخدام )میزاره معتبره ایا؟؟؟؟؟؟لطفا پاسخ بدید

        پاسخ دهید
        • نویسنده : admin

          تاریخ ارسال :

          ساعت ارسال : ۱۱:۴۸

          کد دیدگاه : 1458498

          تمام تلاش ما بر این هست که از منابع موثق و بر اساس تخصصی که در این زمینه داریم آگهی های معتبر رو تشخیص و قرار بدیم.
          هرچند که این یک مورد مطلق همیشگی نمیتونه باشه و کار دست هر بشری ممکن هست دارای خطا باشه. منتها 99 درصد آگهی ها تضمین رو از این بابت دارا هستند.

          پاسخ دهید

لطفا کمی صبر کنید...

از تاریخ:
تا تاریخ:

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...