۷ سال پیش

استخدام در تیپ ۱۵۸تکاور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
اطلاعات بیشتر

 

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تکمیل کادر درجه دار و امدادگر رزم به صورت پیمانی از بین جوانان مؤمن و متعهد داوطلب پسر استخدام می نماید.

جهت مشاهده اخبار استخدام نیروی زمینی ارتش اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان : فرمانده تیپ 158 تکاور شهید کشاورزیان گفت : بخشی ازشرایط عمومی داوطلبان تدین به دین مبین اسلام ، تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران ، ایمان به انقلاب اسلامی و نظام ، عدم محکومیت ناشی از اقدام علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و نیز عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی است .
سرهنگ محمدغفاریتصریح کرد : شرایط اختصاصی داوطلبان درجه دار پیمانی را داشتن مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه در یکی از رشته های ریاضی فیزیک ، علوم تجربی ، علوم انسانی ، فنی حرفه ای وکار دانش در رشته های مورد نیاز با حداقل معدل کل 13 و به بالا ، حداقل سن 17 سال و حداکثر 21 سال تمام و مجرد بودن آنها تا اتمام دوره آموزش را از جمله شرایط اختصاصی داوطلبان اعلام کرد.
وی در مورد شرایط اختصاصی داوطلبان مقطع درجه دار پیمانی امدادگررزم هم افزود : داشتن مدرک تحصیلی فقط دیپلم متوسطه علوم تجربی با حداقل معدل کل 14 و معدل کتبی 10 به بالا، حداقل سن 17 سال و حداکثر 20 سال تمام و متاهل نبودن تا پایان دوره آموزش برخی از این شرایط است.
سرهنگ غفاری در مورد امتیازهای استخدام نیز گفت: داوطلبان استخدام در مقطع درجه دار پیمانی و امدادگر رزم پس از طی دوره های آموزشی برابر مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران به ترفیع درجه نائل می گردند .
وی ادامه داد: دوره آموزش شبانه روزی و کلیه هزینه ها از قبیل مسکن ، خوراک ، پوشاک ، بهداشت و درمان و وسایل کمک آموزشی به عهده ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و ماهیانه مبلغی به عنوان کمک هزینه تحصیلی به آنان پرداخت خواهد شد.
سرهنگ غفاری گفت: کارکنان استخدامی مطابق ضوابط و مقررات از امکانات حکمت کارت ، بیمه خدمات درمانی ، بیمه عمر و سایر تسهیلات رفاهی بهره مند خواهند گردید .
فرمانده تیپ تکاور 158 شهید کشاورزیان از داوطلبان خواست به صورت حضوری وبه همراه مدارک درخواستی به آدرس:شاهرود – میدان آزادی – جنب خدمات درمانی نیروهای مسلح – دفتر استخدام تیپ 158 شهید عباسعلی کشاورزیان مراجعه نمایند.
وی گفت: شماره تلفن 32229094- 023 برای پاسخ گویی به سووالات داوطلبان در نطر گرفته شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=637253
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد