امروز چهارشنبه ۹۵/۱۰/۲۹
همکاری در فروش فایل

استخدام سازمان امور مالیاتی (اطلاعیه جدید)

اخبار آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی
جهت دانلود نمونه سوالات مصاحبه حضوری اینجا کلیک نمایید (همراه با پاسخ)

ایران استخدام گام به گام تا زمان شروع به کارتان در کنار شما 


سوالات مصاحبه سازمان امور مالیاتیجهت مشاهده تجربیات مصاحبه و گزینش استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور در سال ۱۳۹۴ اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده تجربیات مصاحبه و گزینش استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور در سال ۱۳۹۲ اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده نمونه کارنامه های شرکت کنندگان آزمونهای اول و دومی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید

جهت بحث و تبادل نظر در خصوص سومین آزمون دستگاه های اجرایی از قسمت نظرات همین صفحه استفاده نمایید


خبر ۱۴ دی ۹۵: اطلاعیه جدید سازمان امور مالیاتی در خصوص زمان و مکان تحویل مدارک پذیرفته شدگان:

جهت مشاهده اطلاعیه جدید سازمان امورمالیاتی اینجا کلیک نمایید


خبر ۸ دی ۹۵: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور 
سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی مورخ ۹۵/۸/۲۱ اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش رسانه مالیاتی ایران، براساس اطلاعیه اداره کل منابع انسانی و رفاه سازمان امور مالیاتی کشور، نحوه اخذ مدارک، زمان و مکان مراجعه کلیه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور در تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ در سایت این سازمان به نشانی WWW.INTAMEDIA.IR قابل مشاهده خواهد بود.

جهت مشاهده اطلاعیه در سایت سازمان امور مالیاتی اینجا کلیک نمایید


خبر ۵ دی ۹۵: نتایج آزمون های استخدامی دستگاه های اجزایی و دانشگاههای علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش اعلام شد

ضمن آرزوی موفقیت وبسایت ایران استخدام برای یکیایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم که هم اکنون نتایج آزمون های استخدامی دستگاه های اجزایی و دانشگاههای علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۵ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش)

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشوردر تاریخ ۹۵/۸/۲۱ شرکت نموده‌اند می‌رساند که کارنامه نتایج اولیه داوطلبان در سایت سازمان‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا داوطلبان هریک از دستگاههای اجرایی (شامل دانشگاههای علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت دادگستری، سازمان دامپزشکی، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، سازمان قضائی نیروهای مسلح، مرکز ملی رقابت، موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت برنامه‌ریزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی) می‌بایست با توجه به نتیجه مندرج درکارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص اعلام اسامی اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


دانلود قسمتی از سوالات سومین آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی سال ۹۵: (ارسال شده توسط کاربران)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی، جهت دانلود سوالات عمومی و تخصصی سومین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۵ ( ارسالی کاربران ) بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

*سوالات تخصصی شامل: کارشناس حقوقی، امور مالیاتی میباشد


جهت دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۵ اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده پاسخنامه احتمالی آزمون دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۵ اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۱ مهر ۹۵: شروع ثبت نام آزمون استخدام سازمان امورمالیاتی کشور + اصلاحات مربوط به آزمون
رشته تحصیلی مهندسی صنایع گرایش مهندسی سیستم و بهره وری با کد ۳۱۲۴۰ و با مقطع تحصیلی فوق لیسانس به کد شرایط احراز ۵۲۸ برای عنوان شغلی «مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی)» در کد شغل محل های ذیل اضافه می‌گردد.

جهت مشاهده اصلاحات آزمون سازمان امور مالیاتی کشور اینجا کلیک نمایید

متن آگهی استخدام:

در راستای تجمیع و بهینهسازی فرآیند استخدام دستگاههای اجرایی کشور، به حول و قوه الهی، آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور تحت عنوان آزمون استخدامی شهریور ماه ۱۳۹۵ در تاریخ ۱۹ / ۶ / ۱۳۹۵ برگزار میشود. در ادامه، توضیحات مربوطه در دو بخش ارائه خواهد شد. بخش نخست شامل توضیحات و شرایط عمومی استخدام در دستگاه های اجرایی و بخش دوم نیز شامل شرایط اختصاصی دستگاههای اجرایی بوده و شغل محلهای معرفی شده توسط هر دستگاه آورده شده است.

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید

دانلود دفترچه راهنمای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

شرایط عمومی استخدام :
– داشتن تابعیت ایران
– تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
– انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی (ویژه آقایان)
– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
– نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
– داوطلبان نبایــد از جمله افــرادی باشند که به موجب آراء مراجع قضــائی و ذیصالح، از خدمات دولتی منع شده باشند.
– داشتن سالمت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند.
– داوطلبان استخدام نباید در زمان ثبت نام از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی دستگاههای اجرایی و یا بازخرید خدمت آنها باشند.
– گواهی (پایان طرح) و یا (معافیت) برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان رشته های (اجباری)
– گواهی(اشتغال به طرح) برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان که طرح خود را به استناد بخشنامه شماره ۱۰۰/۸۴۵ مورخ ۹۳/۷/۱۶ تمدید نموده اند.
– گواهی مبنی بر موافقت با (انصراف از طرح) برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته های (اختیاری)
که طرح خود را در سایر موسسات تابعه وزارت متبوع(غیر از محل جغرافیایی خدمت)میگذرانند.
تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان زمان
برگزاری آزمون ( ۱۹ / ۶ / ۱۳۹۵ ) و محاسبه سن آنها اولین روز ثبت نام) ۲۸ / ۴ / ۱۳۹۵ ) می باشد .

موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیههای معتبر، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف) جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسر شهدا، فرزندان و همسر جانبازان ۲۵ درصد به بالا و فرزندان و همسر آزادگان که حداقل
یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند، و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه از شرط حداکثر سن معاف می
باشند .
ب) افراد خانواده معظم شهدا )شامل پدر، مادر، خواهر و برادر( تا میزان ۵ سال .
ج) رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور در جبهه.
د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آن ها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آن ها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آن ها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشتهاند، به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.

شرایط اختصاصی:
۱ – داشتن حداقل ۲۰ سال و حداکثر ۳۲ سال سن برای کارشناسی و ۳۵ سال سن تمام برای دارندگان کارشناسی ارشد
۲ – استخدام در مشاغل مهندسی برق، مهندسی مکانیک، کارشناس سخت افزار رایانه و کارشناس شبکه در ستاد تهران فقط برای شیفت شب میباشد.

مراحل ثبت نام:
۱ – تکمیل فرم ثبتنام اینترنتی.
۲ – فایل عکس اسکن شده.
داوطلب میبایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه
ثبتنام اینترنتی آماده نماید:
– عکس ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمامرخ)
– عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد .
– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۲۰۰۳۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰۳۰۰ باشد .
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد .
– حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد .
– حاشیههای زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد .
– حتیالامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد .
تبصره ۱ : اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی )کارت ملی، شناسنامه و…( قابل قبول نمیباشد و داوطلبان لازم است از اصل
عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره ۲ : عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد .
تبصره ۳ : درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبتنام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد .
با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای
داوطلبانی که در کافینت ثبت نام می کنند رخ داده است، تاکید میگردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نتها انجام میدهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبتنامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف داوطلب، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد

پرداخت وجه ثبت نام:
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ ۱۱ / ۷ / ۱۳۹۵ لغایت روز شنبه مورخ ۱۷ / ۷ / ۱۳۹۵ انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان واجد شرایط میبایست به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت مبلغ ۰۰۰ / ۲۹۰ریال به صورت الکترونیکی و با کارتهای بانکی متصل به شبکه ی شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
– لازم به توضیح است مدت زمان تعیین شده تمدید نمیگردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند .
– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.

– به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچوجه مسترد نمیگردد . صرفاً داوطلبانی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که در زمان ثبت نام دارای مدارک ذیل باشند:

– دارا بودن مدرک لازم در مقطع و رشته تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل ذکر شده در دفترچه راهنما.
– کارت ملی.
– شناسنامه عکسدار.
– کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه برادران).
– مدارک دال بر ایثارگری (ویژه داوطلبان ایثارگر) .
– مدارک دال بر معلولین عادی (ارائه گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی)
– مدارک دال بر بومی بودن(حسب مورد براساس هریک از موارد مشخص در بندهای ده گانه ذکر شده در بند یک امتیازات و سهمیه های قانونی)

– گواهی (پایان طرح) و یا )معافیت) برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان رشته های (اجباری)
– گواهی(اشتغال به طرح) برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان که طرح خود را به استناد بخشنامه شماره ۱۰۰/۸۵۴ مورخ ۹۳/۷/۱۶ تمدید نموده اند.

– گواهی مبنی بر موافقت با (انصراف از طرح) برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته های (اختیاری) که طرح خود را در سایر موسسات تابعه وزارت متبوع (غیر از محل جغرافیایی خدمت) میگذرانند.

تذکر مهم: با توجه به اینکه مدارک متقاضیان، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی توسط دستگاه استخدام کننده بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان )به ویژه مدارک ایثارگری، بومی، گواهی اشتغال به کار بدون شماره شناسه و معلولین عادی( مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبتنامی باشد، هیچگونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی و حتی درصورت پذیرش نهایی، داوطلب از سایر فرایند جذب و استخدام حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت

نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام

۱ -در ردیفهای۱ ،۲ و۳ ،داوطلب باید در محل مورد نظر نام خانوادگی (فامیلی)، نام و نام پدر خود را مطابق با شناسنامه بطورکامل وارد نماید. (ازبکار بردن مد، تشدید، الف محذوف یا همزه خودداری شود).
۲ -در ردیف ۴ ،داوطلب باید کد ملی خود را که ده رقم می باشد از چپ به راست درمحل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید. ضمناً داوطلبانی که تاکنون موفق به اخذ کارت ملی نشده اند برای اطلاع از شماره کد ملی خود با شماره تلفن گویای ۶۶۷۲۹۵۹۳ تماس حاصل نمایند.
۳-در ردیف ۵ ،داوطلب باید برحسب اینکه زن یا مرد میباشد منحصراً مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
۴ -درردیف۶ ،داوطلب باید ازسمت چپ به راست فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوطه درج نماید و ازدرج حروف، ممیز و یا خط تیره که در بعضی شناسنامه ها درج گردیده خودداری نماید.
۵ -در ردیف ۷ :داوطلب باید تاریخ تولد خود را به صورت سال، ماه و روز درمحل مربوط درج نماید.
۶ -در ردیف ۸ :داوطلب باید بر حسب اینکه مجرد یا متاهل می باشد مربع مربوط را عالمتگذاری نماید.
۷ -در ردیف ۹ و ۱۰ :داوطلب باید کد استان و شهرستان محل تولد خود را با توجه به جدول شماره ۳ مندرج درصفحات ۶۱-۴۸ مشخص و در این محل درج نماید.
۸ -در ردیف ۱۱ :داوطلب باید با علامتگذاری در یکی از مربع ها، دین خود را مشخص نماید.
۹-در ردیف ۱۲:داوطلبان مرد باید وضعیت نظام وظیفه خود را با عالمتگذاری در مربع مربوطه مشخص نمایند. (ملاک محاسبه تاریخ پایان خدمت یا معافیت دائم زمان برگزاری آزمون۹۵/۶/۱۹ میباشد).
۱۰ -درردیف ۱۳ :داوطلبان چپ دست می بایست این مربع را علامتگذاری نمایند.
۱۱-در ردیف ۱۴ :داوطلب متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران وضعیت ایثارگری خود را بر اساس سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد در این بند علامت گذاری نماید.
۱۲-در ردیف ۱۵:داوطلبان شاغل قراردادی دستگاه ها می بایست موارد خواسته شده در این بند را با درج سابقه خدمت تکمیل نمایند. (میزان سابقه خدمت به حداکثر سن داوطلب اضافه خواهد شد و در صورتی که داوطلب دارای شماره شناسه قراردادی از سامانه کارمند ایران باشد از امتیاز نمره شاغلین قراردادی نیز استفاده خواهد کرد.)
۱۳ -درردیف ۱۶ :داوطلب معلول می بایست نوع معلولیت خود را در یکی از مربع ها عالمتگذاری نماید و فرم دریافتی از بهزیستی را حداکثر تا تاریخ ۹۵/۵/۱۰ به نشانی این سازمان (تهران صندوق پستی : ۱۳۶۵ -۱۵۸۷۵ )ارسال نمایند.
۱۴ -درردیف ۱-۱۶ :داوطلب معلول چنانچه نیازمند منشی میباشد باید این قسمت را علامتگذاری نماید.
۱۵-در ردیف ۱۷ :داوطلب می بایست آخرین مقطع تحصیلی خود را در این بند علامتگذاری نماید.(براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما)
۱۶-در ردیف ۱۸:داوطلب می بایست عنوان رشته تحصیلی خود را مشخص و در این محل درج نماید.
۱۷-در ردیف ۱۹ :داوطلب می بایست گرایش رشته تحصیلی خود را براساس ضوابط مندرج در دفترچه انتخاب و در این قسمت درج نماید.
۸-در ردیف ۲۰ :داوطلب باید دانشگاه یا موسسه محل اخذ مدرک تحصیل خود را درج نماید.
۱۹ -در ردیف ۲۱ :داوطلب می بایست تاریخ فارغ التحصیلی آخرین مقطع تحصیلی خود را به سال و ماه و روز در این قسمت درج نماید. (ملاک محاسبه تاریخ فارغ التحصیلی زمان برگزاری آزمون ۹۵/۶/۱۹ میباشد).
۲۰ -در ردیف ۲۲ :داوطلب باید معدل آخرین مدرک تحصیلی خود را درج نماید.
۲۱-در ردیف ۲۳ :داوطلب میبایست وضعیت فعلی طرح قانون مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان خود را مشخص و علامتگذاری نماید.
۲۲ -در ردیف ۲۴ :داوطلب می بایست کد و عنوان خوشه شغلی خود را با توجه به جدول شماره ۱ مندرج درصفحات ۲۴-۱۲ مشخص و دراین محل درج نماید.
۲۳ -در ردیف ۲۵ :داوطلب می بایست کد شغل محل انتخابی خود را که شامل نام دستگاه، شغل و محل مورد تقاضا است در این قسمت درج نماید.(براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما)
تذکر مهم: داوطلبان میبایست در انتخاب کد شغل محل به نام شغل، خوشه شغلی، محل خدمت، جنس و ظرفیت پذیرش، کد شرایط احراز توجه نمایند )الزم به توضیح است منظور از کد شرایط احراز تطابق رشته و مقطع تحصیلی با شغل محل مورد تقاضا بر اساس جدول شماره ۲ مندرج در صفحات ۲۵ تا ۴۷ میباشد.
۲۴ -در ردیف ۲۶ :داوطلب می بایست بومی بودن یا غیر بومی بودن خود را مشخص نماید. در صورت بومی بودن نوع بومی بودن خود را بر اساس مندرجات صفحه ۷ دفترچه علامتگذاری نماید.
۲۵ -در ردیف ۲۷ :داوطلب می تواند با توجه به خوشه انتخابی در صورت امکان از میان شغل محل های اعالم شده به ترتیب اولویت تا سه شغل محل دیگر را انتخاب و در محل مربوط درج نماید.
۲۶ -در ردیف های ۲۸ و ۲۹ :داوطلب می بایست کد و نام استان و شهرستان محل اقامت خود را جهت تعیین حوزه امتحانی با توجه به جدول شماره ۳ مندرج در صفحات ۶۱-۴۸ مشخص و در این محل درج نماید. همچنین آدرس دقیق پستی و کدپستی دقیق خود را که یک عدد ده رقمی می باشد در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید.
۲۷-در ردیف های ۳۰ و ۳۱ :داوطلب باید آدرس کامل محل سکونت و کد پستی ده رقمی خود را درج نماید.
۲۸ -در ردیف های ۳۲ و ۳۳ :داوطلب شماره تلفن ثابت با کد شهر و شماره تلفن همراه خود را در محل مربوط درج نماید.
۲۹-در ردیف ۳۴ :داوطلب متقاضی میتواند آدرس پست الکترونیکی خود را درج نماید.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:
– کارت شرکت در آزمون برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۲۱ / ۸ / ۱۳۹۵ در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی میباشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون برروی کارت شرکت درآزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان
خواهد رسید . لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس
از اجرای آزمون توسط دستگاه اجرایی مربوط بررسی خواهد شد

مواد آزمون عبارتند از:
به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی داده خواهد شد .
کلیه دروس آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهارگزینهای با ضریب یک ( ۱ ) طراحی خواهد شد. ضمنا یک سوم نمره منفی
به ازای هر سوال غلط در نظر گرفته خواهد شد.
الف- مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین میشود:
۱ – فنّاوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL )
۲ – ریاضی و آمار مقدماتی
۳ – زبان و ادبیات فارسی
۴ – معارف اسلامی
۵ – زبان انگلیسی عمومی
۶ – اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
۷ – هوش و توانمندیهای عمومی

ب- مواد آزمون تخصصی:
مواد آزمون تخصصی برای هر یک از خوشههای شغلی در جدول شماره ۱ مشخص شده است.
-کلیه دروس عمومی و تخصصی باضریب یک محاسبه و اعمال خواهندشد.
– اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالهای معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت
نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سؤالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد .
تذکر مهم: سؤال های حیطه های تخصصی آزمون براساس دانش و مهارت های تخصصی متناسب با خوشه های شغلی یا مشاغل، بر اساس مواد آزمون مندرج در جدول شماره ۱ تهیه خواهد شد .
داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که مقطع تحصیلی، عنوان رشته تحصیلی و گرایش رشته تحصیلی آن ها با مقطع و عنوان رشته و گرایش تحصیلی ذکر شده در جدول شرایط احراز مشاغل (جدول شماره ۲ ) مطابقت داشته باشد.

امتیازات و سهمیه های قانونی:
نمره داوطلبان بومی استان با ضریب یک و دو دهم ( ۲ / ۱ ،) و بومی شهرستان با ضریب یک و چهار دهم ) ۴ / ۱(، نمره مکتسبه در هر حیطه از آزمون و مصاحبه استخدامی و صرفاً در صورت کسب حد نصاب آزمون در مرحله معرفی برای مصاحبه محاسبه میگردد .
تذکر ۱ : با توجه به اینکه برخی از دستگاه ها به صورت ملی بوده و بجز تهران در سایر استان ها و شهرستان ها فاقد واحد استانی می باشند و تصمیمات آن ها در زمینه وظایف و فعالیت های مربوط به کل کشور می باشد، لذا جذب نیروی انسانی بومی برای این دستگاه ها مطرح نبوده و داوطلبان چنین دستگاههایی از هیچ گونه امتیاز بومی برخوردار نخواهند شد.
تذکر ۲: استخدام برای شغل محل های ادارات کل استان ها که محل خدمت آن ها در مرکز استان قرار دارد، برای تمامی داوطلبان همان استان و شهرستان های آن استان بومی استان محسوب گردیده و کلیه داوطلبان بومی اعم از بومی استان و شهرستان صرفاً از امتیاز یک و دو دهم ( ۲ / ۱ ) برخوردار خواهند شد.

داوطلب بومی: افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند، داوطلب بومی استان یا شهرستان تلقی میگردند .
۱ – شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد .
۲ – استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد .
۳ – همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح )اعم از شاغل و یا بازنشسته( که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
۴ – همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح )اعم از شاغل و یا بازنشسته( که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد .
۵ – داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی)ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه( را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد .
۶ – داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی)ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه( را به صورت متوالی یا متناوب
در استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد .
۷ – داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.
۸ – داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.
۹ – پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.
۱۰ – پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.
تذکر : پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده در بندهای ۷ الی ۱۰ صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.

توجه : داوطلبان موضوع این بند لازم است در صورت قرار گرفتن در فهرست چند برابر، مستندات و مدارک بومی بودن را به همراه سایر مدارک مورد نیاز در زمان بررسی مدارک و قبل از مصاحبه استخدامی که متعاقباً از سوی سازمان سنجش و یا دستگاه استخدام کننده اعلام خواهد شد، ارائه نمایند .
تبصره: مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن داوطلب، تقسیمات کشوری در زمان ثبتنام میباشد .
۲ – به نمرات مکتسبه کارکنان قراردادی که دارای شماره شناسه قراردادی از سامانه کارمند ایران باشند، صرفاً در صورت کسب حد نصاب آزمون به ازاء هر سال سابقه خدمت در هر یک از دستگاه های اجرایی، دو درصد (هر سال ۲۰۰ امتیاز) و حداکثر تا بیست درصد ( ۲۰ %)نمره کل (حداکثر ۲۰۰۰ امتیاز) در هریک از حیطه های آزمون کتبی و مصاحبه استخدامی آنان برای معرفی در مرحله مصاحبه اضافه خواهد شد .
توجه : همچنین آن دسته از داوطلبان شاغل قراردادی که از طریق دستگاه های اجرایی مربوطه تا تاریخ ۳۱ / ۰۶ / ۱۳۹۵
موفق به دریافت شماره شناسه از سامانه کارمند ایران گردند، می توانند از امتیاز مذکور بهره مند گردند و این تاریخ به
هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.
۳ – در صورت مساوی بودن نمرات مکتسبه داوطلبان، اولویت معرفی به گزینش به ترتیب با شاغلین قراردادی دستگاههای اجرایی، افراد بومی شهرستان و بومی استان می باشد .
۴ – معلولین عادی بشرط دارا بودن شرایط مندرج در آگهی و کسب حد نصاب لازم به ترتیب نمره مکتبسه از سه (۳) درصد سهمیه قانونی برخوردار خواهند بود .

بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران جذب ایثارگران از محل سهمیه های استخدامی مربوطه با رعایت سازوکار ذیل انجام می پذیرد.
۵ – استخدام ایثارگران اعم از سهمیه استخدامی ۲۵ درصد و ۵ درصد )موضوع ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران( در دستگاه های اجرایی صرفاً از طریق شرکت در آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی انجام می پذیرد.
الف)مشمولین سهمیه ۲۵ درصد مجاز به بهره مندی از سهمیه استخدامی ۵ درصد سایر ایثارگران و یا بالعکس، نمی باشند به عبارت دیگر هر داوطلب می تواند در صورت مشمول بودن صرفاً از یکی از سهمیه های مشخص شده استفاده نماید.
ب)سهمیه استخدامی ۲۵ درصد ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یکسال اسارت و خواهر و برادر شاهد می باشند .
ج) سهمیه استخدامی پنج درصد( ۵ % )به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد( ۲۵ %) و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت اختصاص می یابد .
توجه : خدمت داوطلبانه در جبهه شامل: بسیجیان، جهادگران و نیروهای مردمی رزمنده، کارکنان شاغل و بازنشستگان دستگاههای اجرایی، سازمانها، نهادها و شرکت ها و مؤسسات دولتی یا تحت پوشش قانون کار و مقررات تأمین اجتماعی و قوانین خاص، صاحبان شغل آزاد در شرکت ها و مؤسسات خصوصی، صنوف آزاد و افراد بدون شغل )دانشجویان، دانش آموزان و افراد فاقد کار( بوده که از طریق بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جهاد سازندگی به مناطق جنگی، عملیاتی و امنیتی اعزام شده اند. تأییدیه مدت حضور در مناطق مذکور حسب مورد با معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاونت توسعه و منابع وزارت جهاد کشاورزی می باشد.

د) سهمیه های استخدامی ایثارگران مشمول ۲۵ درصد از طریق رقابت بین فرزندان شاهد و ایثارگران بیکار، جانبازان، آزادگان، فرزندان جانباز ۲۵ درصد و باالتر، فرزندان آزادگان با یک سال اسارت و بیشتر و غیردانشجو انجام میپذیرد. فلذا کسب حد نصاب نمرات آزمون، رعایت شرط حداقل معدل و حداکثر سن برای داوطلبان مذکور (به استثناء خواهر و برادر شهید) در حد سهمیه تعیین شده الزامی نمی باشد.
هـ) ایثارگران مشمول سهمیه های استخدامی ۲۵ درصد و ۵ درصد در زمان انتخاب شغل محل موظفند در حد امکان شغل محلی راانتخاب نمایند که تعداد مورد نیاز آن شغل محل ها بیش از یک نفر باشد. الزم به تاکید است اولویت انتخاب برای ایثارگران مشمول، در شغل محل هایی است که ظرفیت پذیرش آن ها بیش از یک نفر باشد.
و) در فرایند جذب و استخدام فرزندان شاهد و سایر ایثارگران (بیکار و غیردانشجو) مشمول سهمیه ۲۵ درصد اولویت ایثارگری آن ها مطابق ضوابط و مقررات جاری و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام خواهد شد.
ز) اولویت استخدامی در بین مشمولین سهمیه ۲۵ درصد به ترتیب با جانبازان، آزادگان، فرزندان شاهد، فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و باالتر و فرزندان آزادگان با یک سال اسارت و بیشتر می باشد. و در صورت عدم تکمیل سهمیه از بین ایثارگران فوق الذکر مانده سهمیه قابل تسری به سایر ایثارگران مشمول سهمیه یاد شده به ترتیب به همسر شهید، همسر جانبازان ۲۵ درصد و باالتر، همسر آزادگان با یک سال اسارت و بیشتر، خواهر و برادر شهید تعلق می گیرد.
ح) فرزندان شاهد و ایثارگرانی که حسب ضوابط جاری بنیاد استان در شمول سهمیه استخدامی ۲۵ درصد قرار نمی گیرند و احیاناً به صورت غیر رسمی شاغل و یا دانشجو باشند، در صورت تمایل می توانند در آزمون ثبت نام نمایند و صرفاً از معافیت شرط حداقل معدل و حداکثر سن بهره مند می گردند و ملزم به رعایت سایر شرایط آگهی استخدامی می باشند.
ط) به تمامی ایثارگران مشمول سهمیه استخدامی ۲۵ درصد توصیه می شود برای حصول اطمینان از امکان بهره مندی خود از سهمیه استخدامی مذکور، قبل از ثبت نام با بنیاد محل پرونده خود تماس و نسبت به مشخص شدن وضعیت شغلی و در صورت لزوم اصالح آن اقدام نمایند.
ی) اولویت پذیرش در مشمولین پنج درصد سهمیه استخدامی، با رزمندگان میباشد (رزمندگان در صورت ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی و داشتن شرایط احراز الزم در حد سهمیه تعیین شده از شرط حدنصاب در آزمون معاف بوده و بر اساس نمرات فضلی مکتسبه انتخاب خواهند شد)و سایر مشمولین سهمیه مذکور در اولویت بعدی قرار داشته و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت.
ک) استخدام مازاد بر سهمیه استخدامی ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان صورت می پذیرد.

1

نحوه اعلام نتیجه:
براساس دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی منضم به بخشنامه شماره ۹۷۵۷ / ۹۳ / ۲۰۰ مورخ ۱۹ / ۰۷ / ۱۳۹۳ سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور )معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور سابق(، تعیین حد نصاب و انتخاب افراد به شرح ذیل صورت میپذیرد:

الف) تعیین حدنصاب:
شرط اولیه انتخاب داوطلبان استخدام جهت معرفی به گزینش و یا انجام مصاحبه استخدامی، کسب حدنصاب لازم در آزمون کتبی در امتحان مشترک فراگیر مطابق شرایط ذیل میباشد:
– پس از برگزاری امتحان مشترک فراگیر، نمرات داوطلبان به تفکیک حیطههای عمومی و تخصصی با وزن برابر محاسبه و براساس مجموع نمرات بهدست میآید.
– برای تعیین حدنصاب در آزمون ، پنجاه درصد ) ۵۰ %( مجموع بالاترین نمره مکتسبه در آن آزمون محاسبه و مبنای سایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار میگیرد.
تذکر ۱ : پس از تعیین حدنصاب در هر آزمون، داوطلبان فاقد حدنصاب، از سایر مراحل استخدامی حذف و صرفاً کارنامه آزمون کتبی از طریق سامانه امتحانات جهت اطلاع برای آنها قابل مشاهده خواهد بود.
تذکر ۲ : استخراج فهرست افراد دارای حدنصاب صرفاً بر اساس میانگین نمره عمومی و اختصاصی خواهد بود و در این مرحله امتیازات بومی و یا امتیازت کارکنان قراردادی وسایرامتیازات عمل نخواهد شد. به عبارت دیگر امتیازات بومی و کارکنان قراردادی برای استخراج فهرست اسامی چند برابر برای داوطلبانی اعمال خواهد شد که حدنصاب لازم را کسب کرده باشند.
تذکر ۳ : کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون مشترک فراگیر هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمیکند .

ب) مراحل استخدام گزینش علمی (انتخاب چند برابر) از بین دارندگان حدنصاب:
۱ – در این مرحله داوطلبان دارای حدنصاب براساس انتخاب خود در تقسیم بندی هریک از دستگاههای استخدام کننده قرار میگیرند.
۲ – انتخاب افراد براساس نمره کل اولیه آنان )با وزن چهل درصد ( ۴۰ %) برای حیطه عمومی و شصت درصد ( ۶۰ %) برای حیطه تخصصی( با درنظر گرفتن موارد ذیل به تعداد چند برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل و محل مورد تقاضا صورت میپذیرد.
۱ – ۲ – نمره کل اولیه داوطلبان بومی استان با ضریب یکودو دهم ) ۲ / ۱ (، و بومی شهرستان با ضریب یکوچهار دهم ) ۴ / ۱(، نمره
مکتسبه در هر حیطه از آزمون و مصاحبه استخدامی در صورت کسب حد نصاب آزمون محاسبه میشود.
۲ – ۲ – به نمرات مکتسبه کارکنان قراردادی که دارای شماره شناسه می باشند، به ازاء هر سال سابقه خدمت در هر یک از دستگاه های اجرایی صرفاً در صورت کسب حد نصاب آزمون، دو درصد و حداکثر تا بیست درصد ) ۲۰ %( نمره کل، در هریک از حیطه های امتحان مشترک و مصاحبه استخدامی آنان اضافه خواهد شد.
ج( معرفی به گزینش )انتخاب یک برابر(:
۱ – پس از برگزاری مصاحبه استخدامی، معرفی افراد به گزینش براساس مجموع نمره کل نهایی آنان با وزن هفتاد درصد( ۷۰ %) برای امتحان مشترک فراگیر و سی درصد( ۳۰ %)برای مصاحبه استخدامی (با درنظر گرفتن موارد ” ۱ – ۲ ” و ” ۲ – ۲ ” در بند “ب” در مصاحبه استخدامی) به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش بهترتیب نمره کل نهایی خواهد بود.
۲ – در صورت عدم برگزاری مصاحبه استخدامی، برای معرفی افراد دارای حدنصاب به گزینش، براساس مجموع نمره کل اولیه آنان با وزن چهل درصد ( ۴۰ %)برای حیطه عمومی و شصت درصد ( ۶۰ %) برای حیطه تخصصی (با درنظر گرفتن موارد ” ۱ – ۲ ” و ” ۲ – ۲ ”
در بند “ب”) برابر تعداد ظرفیت پذیرش اقدام میشود.

تذکرات:

۱ – به منظور احراز مهارتهای پایه و عمومی فنّاوری اطلاعات افراد واجد شرایط جهت استخدام در مشاغل تخصصی، کارشناسی و بالاتر )موضوع تبصره دو ماده ) ۴۲ ( قانون مدیریت خدمات کشوری( پذیرفتهشدگان نهایی موظفند حداکثر یک ماه پس از اعلام تایید گزینش، مدارک مربوط به کسب مهارتهای هفتگانه ) ICDL ( صادره از مراکز و مؤسسات تایید صلاحیتشده توسط سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور را ارائه نمایند .
-توجه: کسانی که فاقد گواهینامههای مذکور میباشند و یا گواهی نامه آنان از مراکز تعیین صلاحیت شده نمیباشند، موظفند در یکی از مراکز تعیین شده که در بخش اعتبار « سنجی موسسات » آموزشی با عنوان موسسات « تعیین صلاحیت » شده سایت مرکز آموزش مدیریت دولتی با آدرس www.smtc.ac.ir قابل مشاهده میباشد، پس از شرکت در آزمون تعیین سطح، گواهینامه مذکور
را در زمان مقرر ارایه نمایند .
۲ – دانشجویان مقاطع تحصیلی اعلام شده و همچنین دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک تحصیلی معادل حق شرکت در آزمون استخدامی را ندارند .
۳ – مدارک تحصیلی فارغالتحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون استخدامی، حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه بایستی به تأیید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد .
۴ – مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان مصاحبه و گزینش برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم
استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر میشود.
۵ – انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل گزینش میسر میباشد و اسامی پذیرفتهشدگان پس از تأیید مراجع ذیصلاح از طریق درگاه دستگاهها و سازمانهای مربوط و سامانه امتحانات یا مسابقات استخدامی به نشانی www.sanjesh.org به اطلاع داوطلبان خواهد رسید .

جهت دانلود جدول شماره ۱ -کد و عناوین خوشه های شغلی و مواد آزمون اینجا کلیک کنید

جهت دانلود جدول شماره ۲ – کد و دیکد شرایط احراز تحصیلی شغل محلها اینجا کلیک کنید

جهت دانلود جدول شماره ۳ -راهنمای انتخاب شغل محل بر اساس کد شرایط احراز اینجا کلیک کنید

جهت دانلود جدول شماره ۴ -کد و نام استان، نام و کد شهرستان اینجا کلیک کنید

جهت دانلود تقاضانامه ثبت نام سومین آزمون متمرکز دستگاههای اجرایی کلیک کنید

جهت مشاهده فهرست شغل محلهای سازمان امور مالیاتی کشور اینجا کلیک کنید


اخبار لحظه به لحظه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی را از این قسمت دنبال کنید:
اختصاص ۳۰ درصد سهمیه استخدامی امور مالیاتی لرستان به خانواده شهدا (خبر ۶ مهر ۹۵)
اعلام نتایج آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی کشور سال ۹۵ (خبر ۲۴ شهریور ۹۵)
اصلاحات دفترچه راهنمای سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی (خبر ۴ مرداد ۹۵)
شروع استخدام سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی (خبر ۲۸ تیر ۹۵)
اطلاعیه تاریخ پرینت کارت، زمان‌ برگزاری آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی (خبر ۴ خرداد ۹۵)
دانلود اطلاعیه انجام مراحل گزینش پذیرفته شدگان آزمون امورمالیاتی سال ۹۴
اعلام نتیجه نهایی (نخستین) آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۴ (خبر ۲۴ مرداد ۹۵)
اصلاحات دفترچه راهنمای سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی (خبر ۳۱ تیر ۹۵)


آگهی استخدام سازمان امور مالیاتی – سال ۹۱

جهت مشاهده آگهی استخدام سازمان امور مالیاتی (سال ۹۱) اینجا کلیک نمایید

Save

Save

Save


دریافت آگهی استخدامی از طریق پیامک و ایمیل دریافت رایگان آگهی استخدامی به تفکیک استان

پاورقی



دیدگاه های مخاطبین

این مطلب ۲۴,۷۱۴ دیدگاه دارد. شما نیز دیدگاه خود را ارسال کنید.

  • کاربری : مالياتى ارسال : 95/10/29

    کاربری : مالياتى

    ارسال : 95/10/29

    ساعت ارسال : 01:29

    کد دیدگاه : 1072944

    پاسخ

    سلام ادمین خسته نباشین من تازه سایت شمارو پیدا کردم خوشحالم از این که جایى هست که بتونم جواب سؤالمو بگیرم .ثبت نام من توسط همسرم انجام شد منتها ایشون سهوا محل تولدمو اشتباه زده.هنگام کنترل کارت ورود به جلسه محل تولد ذکر نشده بود که زودتر متوجه این اشتباه بشم.در رابطه با بومى روى محل تولد ایشون استناد کرده ام.بعد از اعلام نتایج متوجه اىن اشتباه شدم وبا سازمان سنجش تماس گرفتم گفتن بانک اطلاعاتىشون بسته شده وگفت باىد هنگام تشکیل پرونده یک نامه جهت اصلاح ضمیمه پرونده ام کنم وبا مطابقت مدارک اصلاحات لازم رو انجام میدن ومن هم انجام دادم حالا این مسئله ممکنه براى من مشکل درست کنه؟ ممنون میشم جوابمو بدین باسپاس

    • نقل قول : adminدر : 95/10/29 09:10:04 پاسخ

      شما باید بفرماید که آیا این اشتباه باعث جابجایی امتیاز و رتبه شما شده و یا خیر فقط لنتخاب اشتباه بوده و در اصل شما بومی محل قبول شده هستید با سند.
      کمی بیشتر باد در خصوص وضعیتتون توضیح بدید تا بشه دقیق بیان کرد.
      اگر فقط یک اشتباه در انتخاب بوده که در امتیازات و رتبه شما تاثیر نداشته با کاری که انجام دادید مشکل رفع خواهد شد. ولی مثلا من بومی شهرستان نباشم ولی در ثبت نام تیک بوی شهرستان رو زده باشم به اشتباه، این برای من مشکل ساز خواهد بود. چون امتیازی رو گرفتم که در اصل مربوط به وضعیت من نمیشه

  • کاربری : رضا ارسال : 95/10/28

    کاربری : رضا

    ارسال : 95/10/28

    ساعت ارسال : 22:46

    کد دیدگاه : 1072722

    پاسخ

    سلام عزیزان دلواپس
    ما هم این دوران را گذراندیم
    نگران نباشید انشالله بهترینها براتون رقم بخوره
    من از قبولیهای دوره قبل مالیاتی هستم الانم در اداره کل شمال تهران مشغول کارم دوره قبل ما مصاحبه تخصصی نداشتیم و فقط گزینش بود
    مالیاتی جای خوبی هست
    من اگه دوباره متولد بشم بازم دوست دارم برم مالیاتی
    اگه سوالی داشتید در خدمتم
    خوشحال میشم به همکاران ایندم کمکی کرده باشم

    • نقل قول : ناشناسدر : 95/10/29 04:54:36 پاسخ

      دوست عزیز میشه بگین وضعیت حقوق و مزایا چجوری هست؟ تو شهر ما کارمنداش خیلی ناراضین از حقوق.فقط همینقدر میخوام بدونم که در چه حدودی هست؟

  • کاربری : زهره ارسال : 95/10/28

    کاربری : زهره

    ارسال : 95/10/28

    ساعت ارسال : 20:51

    کد دیدگاه : 1072557

    پاسخ

    سلام ادمین جان…خوبید؟؟؟
    کاربرای مالیاتی همه مشغول خوندن شدن شما هم حسابی از دستمون راحت شدیدااا 😀
    شما هم پشت صحنه واسمون دعا کنید ممنونتون میشیم… 😉

    • نقل قول : adminدر : 95/10/28 21:10:52 پاسخ

      سلام
      تشکر، ان شاء الله که نتیجه خیر باشه

      • نقل قول : زهرهدر : 95/10/28 21:25:31 پاسخ

        ان شاااء اللّه که نتیجه بله باشه اما عاقبتش به خیر… 😉

  • کاربری : المیرا ارسال : 95/10/28

    کاربری : المیرا

    ارسال : 95/10/28

    ساعت ارسال : 14:32

    کد دیدگاه : 1071964

    پاسخ

    سلام دوستان اینجا کسی از پاکدشت هست که حدنصاب آورده باشه؟

  • کاربری : میخک ارسال : 95/10/28

    کاربری : میخک

    ارسال : 95/10/28

    ساعت ارسال : 12:26

    کد دیدگاه : 1071759

    پاسخ

    سلام ادمین گرامی.
    قرار شد منابع کلی مصاحبه رو بهمون اعلام کنید ولی هنوز خبری نشده.با سپاس فراوان.

    • نقل قول : adminدر : 95/10/28 12:49:29 پاسخ

      منابع رو ما اعلام نخواهیم کرد دوست عزیز. توضیح ما در خصوص نحوه پوشش و مسائلی از این قبیل خواهد بود

  • کاربری : حسابداری ارسال : 95/10/28

    کاربری : حسابداری

    ارسال : 95/10/28

    ساعت ارسال : 11:10

    کد دیدگاه : 1071585

    پاسخ

    سلام.وقت بخیر.ببخشیدهنوزمشخص نشده مصاحبه تخصصی حدوداچه زمان برگزارمیشه؟ممنون ازپاسخگویی آدمین جان وهمه دوستان صمیمی

    • نقل قول : adminدر : 95/10/28 11:13:39 پاسخ

      سلام
      فعلا خیر

  • کاربری : یاسمین ارسال : 95/10/28

    کاربری : یاسمین

    ارسال : 95/10/28

    ساعت ارسال : 00:18

    کد دیدگاه : 1071283

    پاسخ

    سلام ادمین جان من برای اعتراض به تهران رفتم میخواستم پاسخنامه ام رو حضوری تصحیح کنن ولی گفت پاسخنامه ها کرج تازه اگه اینجا هم بود ما همچین اجازه ایی نداشتیم منم یه فرم اعتراض پر کردم و گذاشتم روی فرم اعتراض قبلیم
    به نظرت ادمین جان ای که پاسخنامه ها کرج و اینکه نمیشه حضوری پاسخنامه ها رو درآورد صحت داره؟ به نظر شما به اعتراض دوم رسیدگی میکنند ؟ من امور مالیاتی شرکت کردم

    • نقل قول : adminدر : 95/10/28 00:28:35 پاسخ

      در خصوص روال کاری اونها متاسفانه اطلاعاتی برای تضمین ندارم.
      امسال حجم اعتراض های مختلف زیاد شده و به نظر خودم برخیشون هم بی دلیل هست و این باعث شده که افرادی که اعتراض واقعی دارند و نیاز بیشر برای بررسی اعتراضشون بین این حجم زیاد گم بشوند.
      ان شاءالله که بررسی کنند

  • کاربری : ناشناس ارسال : 95/10/27

    کاربری : ناشناس

    ارسال : 95/10/27

    ساعت ارسال : 23:05

    کد دیدگاه : 1071190

    پاسخ

    آدمین جان من حرف بدی زدم که پیامم تایید نشد؟؟؟

    • نقل قول : محمد امیریدر : 95/10/27 23:06:51 پاسخ

      دوست گرامی همکاری که مسئول رسیدگی به ایمیل ها هستند، برای پاسخگویی حضور نداشتند به همین خاطر کامنت شما در انتظار تایید مانده

      • نقل قول : ناشناسدر : 95/10/27 23:25:56 پاسخ

        تشکر از شما

  • کاربری : ناشناس ارسال : 95/10/27

    کاربری : ناشناس

    ارسال : 95/10/27

    ساعت ارسال : 22:01

    کد دیدگاه : 1071100

    پاسخ

    سلام آدمین جان، شما ایمیل هایی که براتون ارسال میشه رو هم می خونید؟؟ خیلی طول می کشه تا جواب بدین؟

    • نقل قول : adminدر : 95/10/27 23:11:55 پاسخ

      ایمیلهامون رو همکاران دیگرمون بررسی میکنند و حوزه فعالیتشون سوالات خاص دیگر رو مروبط میشه.
      در چه خصوصی بوده موضوع ایمیل شما؟

      • نقل قول : ناشناسدر : 95/10/27 23:24:26 پاسخ

        بله متوجه شدم. ببخشید!! منابع معتبر برای دروس عمومی می خواستم بهم معرفی کنید. هر یک از بچه ها یکسری کتاب معرفی می کنن که نمیدونم کدوم یک از اونها مناسب تر هست که حداقل وقتی که صرف خوندن اینهمه کتاب حجیم می کنم بتونم نتیجه عالی بگیرم.
        ممنونم از پاسخگویی شما

  • کاربری : مریم 1 ارسال : 95/10/27

    کاربری : مریم 1

    ارسال : 95/10/27

    ساعت ارسال : 17:56

    کد دیدگاه : 1070788

    پاسخ

    سلام زهره جون یسوال مهم دارم
    من برای icdl نمیدونم چه کتابی بخونم میشه اسم کتابی ک میخونی با نویسندشو بگید ؟
    ممنونم ک راهنماییم میکنید

    • نقل قول : زهرهدر : 95/10/27 19:47:25 پاسخ

      سلام عزیزم…خوبی؟ مگه کلاسشو نرفتی؟ خواهش گلم کاری نمیکنم که..سطح ۱ و سطح ۲ مولف هر دو علی موسوی و سبزعلی گل… کتاب سبز و آبی رنگه…

      • نقل قول : مریم 1در : 95/10/27 20:31:11 پاسخ

        نه نرفتم عزیزم
        بله من اهواز هستم عزیزم
        زهره جون من بادوستام ک فراگیر قبلی قبول شدن صحبت کردم بهم گفتن مباحث کلی حسابداری پرسیده میشه وسوالای شخصی برا پی بردن ب اینکه شخصیت ما بدرد این کارمیخوره یانه اما من خودم حس میکنم چون تعداد زیاده شاید سختترباشه
        واسه این نمیدونم مباحثی مث اقتصاد ومالیه هم باید خوند یانه؟
        وزهره جون شما ک رفتی تو سازمان تونسی متوجه بشی اهوازه مصاحبه،یاتهران؟
        تونسی اطلاعاتی بدست بیاری؟:)
        اینکه چطورباید بود وچی باید خوندکه قبول شد؟:)

        • نقل قول : زهرهدر : 95/10/28 04:54:51 پاسخ

          مالیه, خرد و کلان که جزو موارد آزمونم بوده…گفتن وقتی تعداد زیاد باشه مرکز هر استان…هرچی بود رو گفتم قبلا

    • نقل قول : زهرهدر : 95/10/27 19:58:02 پاسخ

      مریم جون شما برای اهواز هستین؟

  • کاربری : ناشناس ارسال : 95/10/27

    کاربری : ناشناس

    ارسال : 95/10/27

    ساعت ارسال : 16:38

    کد دیدگاه : 1070691

    پاسخ

    دوستانی که با کارمندای اداره مالیاتی در ارتباط هستین میشه از وضعیت حقوق و مزایا هم بپرسین؟من که تو شهرمون از هرکی میپرسم خیلی ناراضین (کارشناس مالیاتی) یا شایدم خدای نکرده تو دل ما رو خالی میکنن.ممنون میشم شما هم یه پرس و جویی بکنین که وضعیتشون چجوریه؟

    • نقل قول : زهرهدر : 95/10/27 19:50:43 پاسخ

      من دیروز سازمان بودم…با خیلیا صحبت کردم… یه آقایی که اتفاقا تازه کار بودن فرصت دونستم که راجع به حقوق بپرسم… ایشون گفتن حقوق پایه نزدیک ۲ تومن اما اضافه کاری و پاداش و چیزای دیگه بیشترش میکنه… که البته بستگی به درآمد مالیاتی شهری که ایشالله شاغل میشید هم بستگی داره…

  • کاربری : علیرضا ارسال : 95/10/27

    کاربری : علیرضا

    ارسال : 95/10/27

    ساعت ارسال : 13:38

    کد دیدگاه : 1070386

    پاسخ

    سلام با یکی از اساتیدم صحبت کردم گفتن: قطعا عمده سوالات قوانین مالیاتی و اصول و استانداردهای حسابداریست
    خونسرد بودن و شمرده حرف زدن مهم است

    • نقل قول : زهرهدر : 95/10/27 20:08:02 پاسخ

      بله دیروزم که من سازمان بودم خیلی تاکید داشتن که محکم و با اعتماد بنفس جواب بدیم… حتی میگفتن اگه جوابتون صحیح باشه اما با ترس و لرز بگید به دلشون نمیشینه… آقایی که اتفاقا مصاحبه تخصصی برای دورشون بود میگفت من چنان محکم صحبت میکردم و جواب میدادم که رتبم از ۲۴ اهواز رسید به ۶ … یکی از آقایون با سابقه هم گفت دخترم میدونی باید چه مدلی جواب بدی یه کلمه بگم راحت بشی؟ با اشتیاق گفتم ااالبته بفرماااایید!!! گفتن همون مدلی که عروس جواب مادرشوهرو میده 😀
      خیییییلی فضاشو دوست داشتم… دیگه فقط رویای من شده اداره مالیاتی… من بااااید قبول بشم…

      • نقل قول : مریم 1در : 95/10/27 20:37:23 پاسخ

        زهره عزیزم از امور مالیاتی اهواز پرسیدی؟
        واون آقا ک دورشون تخصصی داشتن مواد ازمونشون چی بود؟چی ازشون پرسیدن؟
        ممنونم میشم بازم راهنماییم کنید
        منم اگه چیزی بدونم دریغ نمیکنم

        • نقل قول : مریم 1در : 95/10/27 20:43:58 پاسخ

          اشتباه نوشتن مواد آزمون
          مواد مصاحبه

        • نقل قول : زهرهدر : 95/10/28 04:57:34 پاسخ

          اهواز نپرسیدم…اداره مالیاتی شهر خودمون

          • نقل قول : مریم 1در : 95/10/28 21:32:59 پاسخ

            زهره خانم کاش بخش دوم سوالمم جواب میدادی

  • کاربری : عزیزی ارسال : 95/10/27

    کاربری : عزیزی

    ارسال : 95/10/27

    ساعت ارسال : 13:23

    کد دیدگاه : 1070352

    پاسخ

    دوستان به نظرشما من با نمره کل ۴۲درامورمالیاتی شهریارقبول میشم یابیخوددل خوش نکنم

    • نقل قول : ناشناسدر : 95/10/27 19:03:32 پاسخ

      سلام دوست عزیز منم برا شهریار قبول شدم نمره کلم ۳۷ … تلاشتونو بکنید و امیدتون ب خدا باشه … انشاالله ک قبولین

  • کاربری : مظلوووووم ارسال : 95/10/27

    کاربری : مظلوووووم

    ارسال : 95/10/27

    ساعت ارسال : 13:17

    کد دیدگاه : 1070344

    پاسخ

    سلام دوستان تو مصاحبه تخصصی احکام اطلاعات روز و قانون اساسی و…. میپرسن ایا?
    یا فقط مربوط به تخصص خودمون? ممنون میشم جواب بدین .

    • نقل قول : خراسانیدر : 95/10/27 13:29:24 پاسخ

      نه نمیپرسن اون موارد فقط در مصاحبه گزینش مطرح میشه

      • نقل قول : دیگه مظلوم نیستدر : 95/10/27 16:00:27 پاسخ

        خیلی ممنونم.

    • نقل قول : زهرهدر : 95/10/27 19:52:40 پاسخ

      بستگی داره…تامین اجتماعی پارسال واسه مصاحبه تخصصی دوستم که رفته بود یسری چیزای کلی از اطلاعات روز و احکامم پرسیده بودن…

      • نقل قول : مظلومدر : 95/10/28 10:57:00 پاسخ

        مرسی زهره جون دستت درد نکنه

        • نقل قول : زهرهدر : 95/10/28 20:43:04 پاسخ

          خواهش میکنم مظلوم جون…

  • کاربری : خراسانی ارسال : 95/10/27

    کاربری : خراسانی

    ارسال : 95/10/27

    ساعت ارسال : 12:18

    کد دیدگاه : 1070257

    پاسخ

    دوستان یک خبر جدید

    با یکی از کارکنان ستاد تهران امورمالیاتی صحبت کردم ایشون گفتن بستگی به نوع شغل و حدنصاب اون شغل تعداد دعوت شدگان به مصاحبه متغیره یعنی اگه مثلا کارشناس امور مالیاتی ۱۴۹ نفر میخواسته باتوجه به حدنصاب و تا تعدادی که نمره بالای حدنصاب بوده پذیرفته شدن
    من از شغل محل خودم پرسیدم که کارشناس امور اداری هست گفت برای ۳ نفر احتمال زیاد همون ۹ نفر دعوت شدن
    اگر همون ۳۳۸ نفر رو قطعی بپذیریم و باتوجه به حد نصاب بالای امور مالیاتی ها احتمالا امور مالیاتی خیلی کمتر از ظرفیت پذیرش شده و بقیه رشته ها هم بین ۱.۵ تا ۳ برابره
    ولی در هر صورت ایشون گفت به دستور سازمان مدیریت این دوره مصاحبه تخصصی قطعیه

    تبریک به بچه های امور مالیاتی

    • نقل قول : ناشناسدر : 95/10/27 16:36:30 پاسخ

      دوست خوبم با تشکر از اطلاع رسانیتون.میشه از وضعیت حقوق و مزایا هم بپرسی.من که تو شهرمون از هرکی میپرسم خیلی ناراضین (کارشناس مالیاتی) یا شایدم خدای نکرده تو دل ما رو خالی میکنن.ممنون میشم شما هم یه پرس و جویی بکنین.

    • نقل قول : زهرهدر : 95/10/27 19:55:20 پاسخ

      شما هنوز ذهنتون درگیر این چیزاست؟؟؟؟؟!!!!
      بخونید زمان رو از دست ندید…این چیزا فقط حاشیست…

1 531 532 533

  • لطفا از ارسال دیدگاه هایی با محتوای تبلیغاتی خودداری فرمایید.
  • در دیدگاه های خود از جملات توهین آمیز استفاده نکنید.
  • لطفا از ارسال دیدگاه های سیاسی خودداری فرمایید.