• ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام سازمان بنادر و دریانوردی

استخدام سازمان بنادر و دریانوردی (مراحل استخدام)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳۳۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مهلت ثبت نام: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ الی ۱۴۰۲/۱۲/۱۴

ارائه کارت آزمون: ۱۴۰۳/۰۲/۱۸

برگزاری آزمون: ۱۴۰۳/۰۲/۲۱

آخرین وضعیت: مراحل استخدام

آزمون استخدامی‌ سازمان بنادر و دریانوردی

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

آزمون استخدامی ویژه معلولان

آگهی 29 بهمن 1402: انتشار دفترچه آزمون استخدامی ویژه معلولان
به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در 45 دستگاه اجرایی کشور، اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان با ضوابط و شرایط مندرچ در دفترچه راهنما، برگزار می‌گردد. این آزمون صرفا مختص معلولان بوده و برای ثبت‌نام باید مدارک لازمه ارائه شود.
مهلت ثبت نام تا 14 اسفند 1402 می باشد.

توجه: کاربران گرامی به منظور اطلاع از سایر شرایط جذب و بکارگیری این آزمون اعم از زمان دریافت کارت و برگزاری آزمون و اعلام نتایج و نیز مراحل مربوط به ارزیابی تکمیلی، پیگیر اخبار و اطلاعیه های این آزمون در صفحه اختصاصی آن باشید. 

ورود به صفحه اختصاصی

توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.

اخبار استخدام جدید

خبر 21 مرداد 1402: دریافت مجوز جذب 309 نیرو در پست های تخصصی سازمان بنادر
به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر گفت: مجوز استخدام 309 نیرو در پست های تخصصی سازمان بنادر و دریانوردی دریافت شده است و تاکنون 11 نیرو در این سازمان جذب کرده ایم.

ادامه خبر


خبر 9 خرداد 1402: کمبود 4 هزار دریانورد در سازمان بنادر و دریانوردی کشور
به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در حال حاضر با کمبود 4 هزار دریانورد در سازمان بنادر و دریانوردی مواجه هستیم که از طریق دانشگاه ها این کمبود رفع خواهد شد.

ادامه خبر


خبر 3 خرداد 1402: خبر نهایی شدن جذب 45 نیروی متخصص در بنادر جنوبی کشور
 معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به برگزاری 2 دوره آموزش و ارزیابی جذب نخبگان در سازمان‌های ‌‏اجرایی کشور گفت: مجوز جذب 45 نیروی متخصص برای بنادر جنوبی کشور نهایی شده است.

ادامه خبر


خبر 19 اردیبهشت 1402: مجوز جذب 120 نفر در بنادر استان خوزستان صادر شد
معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: توانستیم مجوز جذب 121 نفر در بنادر خوزستان را دریافت کنیم و در ادامه برنامه داریم تا 16 نفر با تخصص های دیگر نیز جذب شوند.

ادامه خبر


خبر 14 اردیبهشت 1402: سازمان بنادر و دریانوردی به زودی آزمون استخدامی برگزار می‌کند
معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ساماندهی وضعیت تشکیلاتی و تامین نیازهای ساختاری و نیروی انسانی متخصص و نخبه از اولویت‌های این سازمان برای بنادر جنوبی کشور است که مجوزهای لازم اخذ شده است.

ادامه خبر


خبر 28 اسفند 1401: صدور مجوز استخدام 409 نفر در سازمان بنادر و دریانوردی
عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: با ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور، مجوز استخدام 409 نفر در سازمان بنادر و دریانوردی صادر شد. 

ادامه خبر


خبر 5 آذر 1401: خبر جذب نیروهای متخصص بومی در سازمان بنادر و دریانوردی
به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، مدیرعامل سازمان بنادر آمادگی خود را در خصوص جذب نیروهای متخصص بومی در صنعت حمل و نقل دریایی کشور با تأیید رئیس سازمان اداری و استخدامی اعلام کرده است.

ادامه خبر


خبر 20 شهریور 1401: کمبود بیش از 15 هزار نفر نیرو در صنایع دریانوردی کشور
به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: صنایع دریانوردی کشور با کمبود بیش از 15 نفر نیرو مواجه است که با جذب جوانان در این صنایع اقدام به رفع کمبود خواهیم کرد. 

ادامه خبر


خبر 23 فروردین 99: درخواست مجوز استخدام در سازمان بنادر و دریانوردی
عضو هیأت عامل و معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی از نهایی شدن سند جامع نیروی انسانی و تصویب تشکیلات تفصیلی ستاد مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد. به گفته معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی، جدول تراز مربوطه با توجه به تعداد پستها، تعداد شاغلین و تعداد خروجی ها طی سه سال اخیر احصاء شد و نتیجه این بررسی ها بیانگر کمبودی به تعداد «۶۲۳» نفر در مشاغل تخصصی بود و لذا تقاضای این سازمان به امضاء مقام عالی وزارت راه جهت اخذ سهمیه استخدامی به سازمان اداری و استخدامی کشور ارسال شده است.

ادامه خبر


خبر 17 فروردین 99: جزییات نحوه استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر در سازمان بنادر و دریانوردی
رأی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری به صدور حکم استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در سازمان بنادر و دریانوردی بر اساس آزمون استخدامی منجر شد.

ادامه خبر


خبر 10 آذر 97: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام سازمان بنادر و دریانوردی
قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی: به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان می رساند به دلیل وجود نقص در ارائه مدارک مورد نیاز استخدامی، مقتضی است داوطلبان پذیرفته شده نهایی با قید فوریت نسبت به ارسال صرفاً تصویر کارت ملی و تصویر مدرک تحصیلی دانشگاهی (مدرک تحصیلی که بواسطه آن مجاز به شرکت در آزمون بوده اند) با ذکر نام و نام خانوادگی داوطلب ظرف تاریخ ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ لغایت ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ به آدرس الکترونیکی به نشانی Tashkilat@pmo.ir اقدام لازم معمول دارند.

دهمین آزمون استخدام دستگاه های اجرایی - 22 فروردین 1402

آگهی 22 فروردین 1402: انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی
با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی منضم به بخشنامه سازمان به شماره ۱۰۱۲۴۳ مورخ ۰۹/۱۲/۱۴۰۱ و به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاههای اجرایی کشور، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی برای استخدام در دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور به شرح زیر اعلام میگردد: 
مهلت ثبت نام از 23 فروردین 1402 الی 4 اردیبهشت ماه 1402 می باشد.

دانلود دفترچه شرایط

تعاریف (مشاهده)

مفاهیم و تعاریف برخی از اصطلاحات بکار رفته در متن دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر به
شرح ذیل است:
الف) دستگاه اجرایی
کلیه وزارتخانه ها ، مؤسسات دولتی، مؤسسات یا نهادهای عمومی غیردولتی، شرکتهای دولتی و کلیه دستگاههایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانکها و بیمه های دولتی، (کلیه دستگاههای موضوع ماده(۵)  قانون مدیریت خدمات کشوری دستگاه اجرایی نامیده میشوند. 
تذکر: مراجع تأیید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:
۱ .معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود؛
۲ .معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل؛
۳ .معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران. 
ج) داوطلب بومی شهرستانی(به استثنای شهرستان تهران و شهرستان مراکز استانها)
با توجه به قانون اصلاح ماده(۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری(مصوب سال ۱۳۹۹) مبنی بر ایجاد اولویت برای داوطلبان بومی شهرستانی(به استثنای شهرستان تهران و شهرستان مراکز استان ها) در امتحانات مشترک فراگیر داوطلبی بومی شهرستانی تلقی میشود که «متولد» یا «ساکن با سابقه ده سال سکونت» در همان شهرستان باشد. بومی بودن افراد به طرق ذیل احراز میگردد:
۱ - شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
تبصره: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سالهای مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام درخصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.
۲ - استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تأیید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی(براساس فرم پیوست) ممهور به مهر نیروی انتظامی(پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا با ارائه مدارک و مستندات ذیل امکانپذیر خواهد بود:
الف - داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنما یی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه؛
ب - گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناو ین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه.
تبصره: داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه میتواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تأیید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد.
د) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت(موضوع مصوبه شماره ۲۷۸/۶۹۳۸۵ مورخ ۱۹/۰۸/۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی)
بر اساس ماده(۱۵) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت(موضوع مصوبه شماره ۲۷۸/۶۹۳۸۵ مورخ ۱۹/۰۸/۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی)؛
۱ - به ازای تاهل و داشتن هر فرزند، یکسال به سقف محدوده سنی داوطلب که در دفترچه راهنمای ثبت نام درج گردیده، اضافه خواهد شد. سنوات قابل افزایش برای تاهل و داشتن فرزند موضوع این ماده، حداکثر پنج(۵) سال میباشد.
۲ - به ازای تاهل و نیز هر فرزند دو(۲) درصد، حداکثر تا ده(۱۰) درصد به مجموع امتیاز آزمون مشترک فراگیر داوطلب اضافه میشود.
تبصره: امتیازات مطروحه در بندهای(۱) و ( ۲) این ماده با رعایت تبصره بند (ت) ماده(۱) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مبنی بر اینکه امتیازات فوق الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند وی، بالای 2/5 نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری امتحان مشترک فراگیر میباشد، اعمال میشود. 

شرایط عمومی (مشاهده)
۱ - داشتن تابعیت ایران؛
۲ - اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
۳ - التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
۴ - انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان؛
تبصره : با عنایت به ماده(۸) مصوبه شماره ۶۷۹۵/۱۴۰۰/دش مورخ ۰۵/۰۵/۱۴۰۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی، نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، میتوانند قبل از صدور کارت پایان خدمت در آزمونهای استخدامی دستگاه های اجرایی  مشمول ماده(۵) قانون مدیریت خدمات کشوری ثبت نام نمایند. این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون استخدامی، حداکثر تا یکسال(۱۲ ماه) پس از تاریخ برگزاری آزمون مورخ(۰۵/۰۳/۱۴۰۲) نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به دستگاه اجرائی استخدام کننده اقدام نمایند. در صورت عدم ارائه گواهی پایان خدمت توسط افراد مذکور در زمان مقرر، ادامه فرایند استخدامی آنها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی در آزمون مربوطه، استخدام و بکارگیری آنها کان لم یکن تلقی میشود. همچنین صدور شماره مستخدم، انعقاد قرارداد پیمانی و صدور حکم کارگزینی در بازه زمانی تعیین شده منوط به ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت دائم میباشد.
۵ - داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند؛
۶ - عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛
۷ - نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر؛
۸ - عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح؛
۹ - داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی و همچنین بازنشسته باشند؛
۱۰ - به استناد ماده(۹۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پست های سازمانی در هر یک از دستگاه های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا میباشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر در زمان استخدام، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاههای اجرایی باشند.
تبصر ه: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی و یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون میباشد.
۱۱ - داشتن حداقل سن بی ست(۲۰) سال تمام و داشتن حداکثر چهل(۴۰) سال تمام برای استخدام و برای متخصصین با مدرک تحصیلی دکتر ی چهل و پنج(۴۵) سال تمام بر اساس بند(الف) ماده(۴۲ (قانون مدیر یت خدمات کشوری
 تبصره ۱ : جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف میباشند.
تبصره ۲ :موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
- پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
- داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛ 
- داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تماموقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه ها ی دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها.
تبصره ۳ : به موجب بند(الف) ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند، یکسال به سقف محدوده سنی داوطلب که در متن دفترچه راهنمای ثبتنام امتحان مشترک فراگیر درج گردیده، اضافه خواهد شد. حداکثر سنوات قابل افزایش برای تاهل و داشتن فرزند، پنج(۵) سال میباشد.
امتیازات فوق الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند وی، بالای 2/5 نباشد.
مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری امتحان مشترک فراگیر میباشد.  
قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (مشاهده)
به ازای تاهل و نیز هر فرزند دو(۲) درصد، مجموعًا حداکثر تا ده (۱۰) درصد به امتیاز مکتسبه آزمون کتبی داوطلب اضافه میشود.
تذکرات:
۱ .امتیازات مطروحه در بند فوقالذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای 2/5 نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری امتحان مشترک میباشد. 
۲ .امتیاز مطروحه پس از تعیین حد نصاب و قبل از معرفی افراد مشمول برای سایر مراحل استخدام، محاسبه و ملاک عمل قرار میگیرد.
۳ .با توجه به اینکه اعمال امتیازات فوق الذکر بر اساس اطلاعات خوداظهاری داوطلبان میباشد، در صورتی که در مرحله بررسی مدارک و مستندات، داوطلب فاقد مدارک مثبته باشد، از سایر فرآیند استخدام حذف میشود. 
مراحل ثبت نام (مشاهده)
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز دوشنبه ۴ اردیبهش تماه ۱۴۰۲ انجام خواهد شد. این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. 
ویرایش اطلاعات (مشاهده)
در زمانی که سامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز میباشد، داوطلبان میتوانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود نمایند. 
نکته بسیار مهم: در صورتی که داوطلب جهت ویرایش وارد سامانه شود ، حتمًا میبایست دوباره تمامی ٧ مرحله را به صورت کامل طی نموده و کد رهگیری خود را مشاهده نماید، در غیر این صورت ، تغییرات مورد نظر ایشان اعمال نخواهد گردید و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود.
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت (مشاهده)
کارت شرکت در آزمون ، از تاریخ سه شنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه ۱۲ خردادماه ۱۴۰۲ در مراکز استانها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لاز م به ذکر است صدور کارت شرکت  در آزمون ، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سو ی داوطلبان نبود ه و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
تعیین حدنصاب (مشاهده)
کسب حداقل پنجاه درصد(۵۰ ٪) میانگین نمره مکتسبه سه نفر اول با ارزش وزنی چهل درصد(۴۰ ٪) برای حیطه عمومی امتحان مشترک فراگیر و شصت درصد(۶۰ ٪) برای حیطه تخصصی و اختصاصی امتحان مشترک فراگیر در هر سهمیه استخدامی - شغل - شهرستان در هر یک از دستگاههای اجرایی.
تذکر: داوطلبان فاقد حد نصاب، از ادامه سایر مراحل استخدامی حذف و صرفًا کارنامه آزمون کتبی از طریق درگاه الکترونیکی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی جهت اطلاع برای آنها قابل مشاهده خواهد بود.

استخدام سازمان بنادر و دریانوردی - 11 فروردین 91

آگهی 11 فروردین 91: استخدام سازمان بنادر و دریانوردی
سازمان بنادر و دریانوردی برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود، طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد در دستگاه‌های اجرایی از محل مجوز استخدامی شماره ۲۵۵۲۶/ت۳۲۹۶۴هـ مورخ ۱۱/۵/۸۴ هیأت محترم وزیران تعداد ۱۰۴ نفر از افراد واجد شرایط زیر را از طریق برگزاری آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی استخدام می‌نماید.
شرایط عمومی

- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی.

- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.

- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران).

- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و عدم سابقه محکومیت جزائی مؤثر.

- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند.

- نداشتن منع استخدام در دستگاه‌های دولتی به موجب آراء مراجع قانونی.

- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه‌های دولتی و یا بازخرید خدمت باشند.

- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

شرایط اختصاصی
داشتن حداقل سن ۲۰ سال و حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی ۲۸ سال و مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر ۳۰ سال تا تاریخ انتشار آگهی استخدام.
تبصره : موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه‌های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
داوطلبانی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ لغایت ۲۹/۵/۱۳۶۷) به طور داوطلبانه خدمت نموده‌اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل.
-افراد خانواده معظم شهداء، آزادگان، مفقودالاثرها و جانبازان از کارافتاده کلی که قادر به انجام کار نمی‌باشند شامل : همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر تا میزان ۵ سال.
-آزادگان از شرط حداکثر سن معاف می‌باشند.
-داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه‌های اجرایی از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته‌اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها.
توضیحات

مدارک مورد نیاز( مشخصات عکس ارسالی و شماره حساب)
- فایل اسکن شده عکس پرسنلی می تواند به صورت رنگی یا سیاه و سفید ارسال شود لذا می بایست عکس ارسالی به صورت تمام رخ با زمینه روشن و به تازگی تهیه شده باشد.
- اندازه تصویر ارسالی می باید ۳*۴ سانتی متر ، معادل ۱۱۸*۱۵۷ پیکسل با رزولوشن ۱۰۰ پیکسل بر اینچ (Dpi=۱۰۰)و حداکثر حجم ۷۰ کیلو بایت ارسال گردد (فرمت ارسال عکس فقط:   jpg)
-حتما دقت نمایید تا عکس ارسالی کیفیت خود را از دست نداده و چهره شما به راحتی قابل شناسایی باشد. از گذاشتن کادر یا حاشیه برای عکس نیز خودداری نمایید.
-ارسال مشخصات فیش واریزی به مبلغ ۵۰,۰۰۰ ریال به حساب ۹۸۰ خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران به عنوان حق ثبت نام استخدام (ایثارگران ۵۰ درصد مبلغ مذکور را می‌پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می‌باشند)

نحوه ارائه درخواست شغل، مهلت ثبت نام و تذکرات

متقاضیان استخدام حداکثر تا تاریخ ۲۷/۰۴/۹۰ (ساعت ۹ صبح) می‌توانند جهت ارائه درخواست با مراجعه به سایت http://azmoon.pmo.ir و ورود به سامانه استخدام پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط استخدام (درصورت دارا بودن شرایط) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی و الصاق مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

کلیه متقاضیان می‌بایست پس از ثبت نام الکترونیکی، نسبت به ارسال موفق اطلاعات خود اطمینان حاصل نموده و پس از دریافت کد رهگیری جهت پیگیری مراحل دریافت کارت و نتیجه آزمون آن را نزد خود نگهداری نماید.

تذکرات :
۱-  ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان و رزمندگانی که ۹ ماه متوالی یا ۱۲ ماه متناوب سابقه حضور داوطلبانه در جبهه‌های جنگ تحمیلی دارند و نیز فرزندان و همسر آنان درصورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی، با رعایت قوانین و مقررات مربوط از اولویت قانونی به شرح ذیل برخوردار خواهند بود.

۱-۱- از کل مجوز استخدامی ۳۰ درصد آن برای استخدام ایثارگران اختصاص دارد که ۲۵ درصد آن به فرزندان شاهد، فرزندان جانبازان (۵۰ درصد و بالاتر) و فرزندان آزادگانی که حداقل دارای پنج سال سابقه اسارت دارند و ۵ درصد باقیمانده به سایر جانبازان، آزادگان، رزمندگان و همسر و فرزندان آنان اختصاص دارد. ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران مذکور از سوی بنیاد شهید معرفی شده و جذب خواهند شد. فرزندان معظم شاهد و جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر و فرزندان آزادگانی که از سوی بنیاد مذکور معرفی نشده‌اند می‌توانند در این آگهی ثبت نام نموده و درصورت عدم تکمیل سهمیه از باقیمانده سهمیه اختصاصی بهره‌مند شوند. انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده به ترتیب نمره کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده‌اند انجام خواهد شد.
۲-۱- استخدام مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.
۳-۱- ایثارگرانی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران کارت شناسایی دارند و افراد وابسته به آنان درصورت ارائه تصویر آن نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.

۲- معلولین عادی به شرط دارا بودن شرایط مندرج در آگهی و کسب حد نصاب نمره لازم به ترتیب نمره فضلی از ۳ درصد سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود. با توجه به ماهیت مشاغل، معلولین جسمی و حرکتی صرفاً می‌توانند داوطلب رشته‌های شغلی ردیفهای ۲، ۳، ۴، ۵، ۹ و ۱۰ گردند.

۳- داوطلبان بومی درصورت داشتن شرایط مندرج در آگهی و همچنین کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون عمومی و براساس نمرات برتر تخصصی می‌توانند از تسهیلات ۵۰ درصد سهمیه استخدامی بومی برخوردار شوند.

۴- استفاده از امتیاز بومی بودن برای داوطلبان استخدامی اختیاری بوده و درصورت برخورداری پذیرفته‌شدگان از امتیاز فوق، موظف به سپردن تعهد (۱۰) سال خدمت در محل جغرافیایی مورد تقاضا می‌باشند.

ضمناً بومی، به افرادی اطلاق می‌شود که حداقل دارای یکی از ویژگی‌های زیر باشند :

الف) محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

ب) حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و متوسطه) را در محل جغرافیایی مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

ج) فرزندان پرسنل نیروی مسلح درصورتی که محل ۳ سال از سنوات تحصیلی آنها (اعم از ابتدایی، راهنمائی و دبیرستان) با محل مورد تقاضای استخدامی یکی باشد نیز بومی تلقی می‌شوند.

دواطلبان موضوع این بند بایستی مدارک لازم را به همراه سایر مدارک مورد نیاز ارسال دارند.

۵- به مدارک تحصیلی ارسالی توسط دانشجویان یا دارندگان مدرک تحصیلی پایین‌تر از مقطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک معادل (به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده‌اند و گواهی مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۶- انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی (۶۰ درصد کل نمره آزمون) را کسب کرده‌اند براساس بالاترین نمره فضلی آزمون تخصصی آنان انجام خواهد شد.

۷- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندی‌های عمومی صرفاً به منزله تأیید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی‌کند و انتخاب داوطلبان براساس نمرات آزمون تخصصی و با رعایت اولویتهای مقرر صورت می‌پذیرد.

۸- کارکنان غیررسمی و نیروهای شرکت پیمانکاری طرف قرارداد سازمان بنادر و دریانوردی به ازای هر سال سابقه خدمت مربوط و مشابه از (۲) درصد و حداکثر تا (۲۰) درصد کل امتیاز در هر یک از مراحل آزمون استخدامی به صورت جداگانه برخوردار خواهند شد.

۹- اولویت انتخاب داوطلبان، در شرایط یکسان به ترتیب با شاغلین غیررسمی و نیروهای شرکت پیمانکاری طرف قرارداد سازمان بنادر و دریانوردی، داوطلبان بومی و شاغلین غیررسمی مناطق محروم و دورافتاده برای همان مناطق خواهد بود.

۱۰- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان، مسابقه و جذب محرز شود داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و درصورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌گردد.

۱۱-  پذیرفته‌شدگان در گارد بنادر مکلف به ارائه تعهد محضری برای انجام خدمت نامحدود صرفاً در واحدهای گارد بنادر می‌باشند.

مواد امتحانی

مواد امتحانی
آزمون عمومی شامل :
۱- زبان و ادبیات فارسی ۲- زبان انگلیسی عمومی  ۳- ریاضی و آمار مقدماتی ۴- فن‌آوری اطلاعات ۵- معارف اسلامی ۶- اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی که به تعداد (۱۰۰) سئوال چهار گزینه‌ای (بدون اعمال نمره منفی) طراحی خواهد شد.

آزمون تخصصی:
متناسب با عناوین رشته‌های شغلی مورد تقاضا خواهد بود.

عناوین شغلی مورد نیاز

 

عنوان رشته شغلی

کد انتخابی

محل جغرافیایی خدمت

تعداد

جنسیت

شرایط احراز

۱

کارشناس امور دریایی و دریانوردی

۱۰۰

بنادر عباس و امام هر کدام ۴ نفر

۲۰

مرد

دارا بودن حداقل دانشنامه لیسانس در یکی از رشته‌های علوم دریایی و دریانوردی

بنادر باهنر، خرمشهر، چابهار و بوشهر هر کدام ۲ نفر

بنادر لنگه، آبادان، خارک و عسلویه هر کدام ۱ نفر

۲

کارشناس بازرگانی داخلی

۱۱۰

بنادر عباس و امام هر کدام ۲ نفر

۸

مرد

زن

دارا بودن حداقل دانشنامه لیسانس در رشته‌های‌ مدیریت بازرگانی، علوم اقتصادی، اقتصاد بازرگانی، اقتصاد نظری، مدیریت امور گمرکی

بنادر باهنر، خرمشهر، چابهار و بوشهر هر کدام ۱ نفر

۳

کارشناس امور اداری

۱۲۰

بندر عباس ۲ نفر

۵

مرد

زن

دارا بودن حداقل دانشنامه لیسانس در رشته‌های مدیریت دولتی، صنعتی، اجرایی، بازرگانی، بیمه

بنادر لنگه، امام و بوشهر هر کدام ۱ نفر

۴

حسابدار

۱۳۰

بنادر عباس و امام هر کدام ۲ نفر

۸

مرد

زن

دارا بودن حداقل دانشنامه لیسانس در رشته‌های‌ حسابداری، مدیریت مالی

بنادر لنگه، بوشهر، خارک و عسلویه هر کدام ۱ نفر

۵

کارشناس برنامه‌ریزی

۱۴۰

بنادر عباس، امام، خرمشهر و بوشهر هر کدام ۱ نفر

۴

مرد

زن

دارا بودن حداقل دانشنامه لیسانس در رشته‌های‌ مهندسی صنایع (با گرایش برنامه‌ریزی و تحلیل سیستم‌ها و یا مدیریت سیستم و بهره‌وری)، اقتصاد بازرگانی، اقتصاد نظری، مدیریت بازرگانی، مدیریت امور گمرکی، مدیریت صنعتی، اقتصاد حمل و نقل

۶

مهندس برق

۱۵۰

بنادر عباس، امام و چابهار هر کدام ۱ نفر

۳

مرد

دارا بودن حداقل دانشنامه لیسانس در یکی از رشته‌های مهندسی برق (کلیه گرایشها)

۷

مهندس راه و ساختمان

۱۶۰

بنادر عباس و چابهار هر کدام ۲ نفر

۸

مرد

دارا بودن حداقل دانشنامه لیسانس در یکی از رشته‌های مهندسی عمران (کلیه گرایشها)، راه و ساختمان (کلیه گرایشها)

بنادر لنگه، باهنر، امام و بوشهر هر کدام ۱ نفر

۸

مهندس مکانیک

۱۷۰

بنادر عباس، امام هر کدام ۱ نفر

۲

مرد

دارا بودن حداقل دانشنامه لیسانس در یکی از رشته‌های مهندسی مکانیک (کلیه گرایش‌ها)

۹

کارشناس تحلیل‌گر سیستم

۱۸۰

بنادر عباس، امام، آبادان، بوشهر و خرمشهر هر کدام ۱ نفر

۵

مرد

زن

دارا بودن حداقل دانشنامه لیسانس در رشته کامپیوتر (گرایش نرم‌افزار)

۱۰

کارشناس حقوقی

۱۹۰

بندر عباس ۲ نفر

۹

مرد

دارا بودن حداقل دانشنامه لیسانس در رشته حقوق، حقوق عمومی

بنادر باهنر، لنگه، امام، خرمشهر، آبادان، چابهار و بوشهر هر کدام ۱ نفر

 

عنوان رشته شغلی

کد انتخابی

محل جغرافیایی خدمت

تعداد

جنسیت

شرایط احراز

۱۱

نیروهای مورد نیاز (ویژه گارد بنادر)

کارشناس تحلیل‌گر سیستم

۲۰۱

بنادر عباس، لنگه، امام، خرمشهر، چابهار و بوشهر هر کدام ۱ نفر

۶

مرد

دارا بودن حداقل دانشنامه لیسانس در رشته کامپیوتر (نرم‌افزار)

کارشناس تحلیل‌گر سیستم

۲۰۲

بنادر عباس، امام و چابهار هر کدام ۱ نفر

۳

مرد

دارا بودن حداقل دانشنامه لیسانس در رشته مهندسی صنایع گرایش برنامه‌ریزی و تحلیل سیستم‌ها

مهندس برق

۲۰۳

بنادر عباس، امام و چابهار هر کدام ۱ نفر

۳

مرد

دارا بودن حداقل دانشنامه لیسانس در یکی از رشته‌های مهندسی برق و الکترونیک

کارشناس حقوقی

۲۰۴

بنادر عباس، باهنر، امام، ، خرمشهر، آبادان، چابهار و بوشهر هر کدام ۱ نفر

۷

مرد

دارا بودن حداقل دانشنامه لیسانس در رشته حقوق یا علوم قضایی

مترجم

۲۰۵

بنادر عباس، امام و بوشهر هر کدام ۲ نفر

۱۳

مرد

دارا بودن حداقل دانشنامه لیسانس در رشته مترجمی زبان انگلیسی

بنادر باهنر، لنگه، خرمشهر، آبادان، چابهار، خارک و عسلویه هر کدام ۱ نفر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=30654
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k