• ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت اعتماد سازان

استخدام شرکت اعتماد سازان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت اعتماد سازان

ضمن آرزوی موفقيت برای يکايک شما کارجويان گرامی، سايت ايران استخدام در نظر دارد تمامی آگهی های استخدام شرکت اعتماد سازان را در اين صفحه اطلاع رسانی نمايد.


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت اعتماد سازان به آرشيو زير مراجعه نماييد

۱۰ بهمن ۱۳۹۸
استخدام کارمند اداری خانم با حقوق و بیمه در شرکت اعتماد سازان

آگهی استخدام شرکت اعتماد سازان در تهران شرکت اعتماد سازان واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز کارمند اداری - جنسیت: خانم - حداکثر سن 32 سال - کار با کامپیوتر عالی - مهربان، خوش برخورد، منظم - تنظیم نوبت دهی برای مراجعین - روابط عمومی بسیار خوب و فن بیان قوی - پاسخدهی به مراجعین در واتساپ و تلگرام و تلفن - کار در محیطی دوستانه  و آرام همراه با امنیت شغلی - حقوق 2/500/000 هزار تومان+ اضافه‌کاری+ بیمه تامین اجتماعی...

مشاهده بیشتر
۲۱ شهریور ۱۳۹۸
استخدام گرافیست خانم در شرکت اعتماد سازان تجارت

استخدام شرکت اعتمادسازان تجارت شرکت اعتمادسازان تجارت واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به همکاری رده های شغلی زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز راه های ارتباطی 1 گرافیست خانم تسلط کامل به فتوشاپ و ایلستریتور با سلیقه،خلاق و با انگیزی علاقمند به یادگیری متقاضیان محترم میتوانید جهت تکمیل فرم و ارسال رزومه با تلگرام اعلام شده در ارتباط باشند شرکت در  میباشد و ساعت کار شنبه تا چهارشنبه 8:00 الی 16:30 و پنج شنبه ها 8:00الی12:00

مشاهده بیشتر
۱۴ مرداد ۱۳۹۸
استخدام طراح مسلط به وردپرس خانم در شرکت اعتماد سازان

استخدام شرکت اعتماد سازان شرکت اعتمادسازان در تهران استخدام می نماید: عنوان شغل توضیحات طراح مسلط به وردپرس خانم مسلط به طراحی سایت با وردپرس و قالب های آن مسلط به html, css, php,mysql دارای سابقه کار و متعهد حقوق بالا با بیمه محیط کار همه خانم متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به ایمیل یا شماره واتساپ و تلگرام اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۶ خرداد ۱۳۹۸
استخدام وب مستر خانم در شرکت اعتماد سازان

استخدام شرکت اعتماد سازان شرکت اعتماد سازان در تهران استخدام می نماید: عنوان شغل توضیحات وب مستر خانم -فارغ التحصیل از دانشگاه دولتی معتبر -دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر کامپیوتر و رشته های مرتبط -متعهد، با انگیزه، فعال، با استعداد، علاقه مند به یادگیری و پیشرفت -آشنایی با امور سایت، بهینه سازی، تجارت الکترونیک و زبان انگلیسی مزیت محسوب میشود -ساعت کار شرکت 8 صبح تا 4:30 و روز های پنج شنبه 8 صبح تا 12 -محل کار 4 راه ولیعصر -حقوق توافقی با بیمه متقاضیان واجد شرا...

مشاهده بیشتر
۰۱ خرداد ۱۳۹۸
استخدام طراح مسلط به وردپرس، html ،css ،php و mysql

استخدام شرکت اعتمادسازان شرکت اعتماد سازان در تهران استخدام می نماید: ردیف عنوان شغل توضیحات 1 طراح مسلط به وردپرس خانم تسلط کامل به وردپرس و کار کردن با قالب های آن مسلط به html, css, php, mysql -ساعت کار شرکت 8 صبح تا 4:30 و روز های پنج شنبه 8 صبح تا 12 -حقوق توافقی با بیمه متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به شماره تلگرام و یا ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۱ خرداد ۱۳۹۸
استخدام کارشناس تولید محتوای خانم با تسلط کامل به زبان انگلیسی

استخدام شرکت اعتمادسازان شرکت اعتماد سازان در تهران استخدام می نماید: ردیف عنوان شغل توضیحات 1 کارشناس تولید محتوا خانم رشته روانشناسی و دیگر رشته های تحصیلی تسلط کامل به زبان انگلیسی برای خواندن و نوشتن مقاله توانایی انجام کارهای تیمی -ساعت کار شرکت 8 صبح تا 4:30 و روز های پنج شنبه 8 صبح تا 12 -حقوق توافقی با بیمه متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به شماره تلگرام و یا ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=650401
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k