• ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • 9k نظر «نمایش»

استخدام شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت (OICO)

استخدام شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت (OICO) (اطلاعیه جدید)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۸,۶۸۶ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مهلت ثبت نام: ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ الی ۱۴۰۲/۰۹/۲۰

ارائه کارت آزمون: ۱۴۰۲/۰۹/۲۸

برگزاری آزمون: ۱۴۰۲/۱۰/۰۱

آخرین وضعیت: مراحل استخدام

آگهی استخدام شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت (OICO)

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

اطلاعیه اعلام نتایج نهایی - دهلران

خبر 6 اردیبهشت 1403: اطلاعیه شركت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنايع نفت (اویکو) درخصوص اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی | دهلران
به اطلاع آن دسته از داوطلبان عزیز آزمون شناسایی و بکارگیری نیروی انسانی مبتدی شرکت اویکو که در آزمون کتبی حائز شریط بوده و درمصاحبه های فنی، تخصصی و رفتاری حضور داشته اند می رساند، نتایج نهایی جذب نیرو در این شرکت در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه 1403 از طریق پیامک و تماس تلفنی به پذیرفته شدگان نهایی اعلام خواهد شد.

خبر اعلام نتایج مصاحبه فنی - تخصصی جذب 858 نفر

خبر 7 اسفند 1402: اعلام نتایج مصاحبه فنی و تخصصی جذب ۸۵۸ نفر (شرکت اویکو)
مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه از اعلام نتایج مصاحبه فنی و تخصصی جذب ۸۵۸ نفر (شرکت اویکو) خبر داد. به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تبریک به مناسبت ولادت باسعادت حضرت ولی عصر "عج" افزود: ۶۰۹ نفر از پذیرفته شدگان نهایی آزمون کتبی مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ دانشگاه خلیج فارس بوشهر در قالب ۸ کمیته و از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ دعوت شدند که پس از مصاحبه فنی و تخصصی و ارزیابی روانشناختی در مرکز آموزش شهید بهشتی جمع، تعداد ۳۲۳ نفر به عنوان پذیرفته نهایی اعلام شدند. باهوش در ادامه تصریح کرد: با توجه به کمبود و نیاز نیروی انسانی کارآمد و جوانان نوآور در سطح پالایشگاه های مجتمع، شروع بکار پذیرفته شدگان تا پایان سال جاری محقق خواهد شد.

اطلاعیه دریافت کارت و مدارک مورد نیاز مصاحبه

خبر 24 دی 1402: اطلاعیه شركت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنايع نفت (اویکو) درخصوص دریافت کارت و مدارک مورد نیاز مصاحبه | بوشهر
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان اولیه آزمون کتبی مورخ 1402/06/31 می‌رساند، به‌ منظور انجام مصاحبه فنی - تخصصی صرفاً در روز تعیین شده به نشانی: استان بوشهر، شهرستان جم، شهرک توحید، مرکز آموزش شهید بهشتی جم مراجعه نمایند.
مدارک مورد نیاز:
۱) اصل و تصویر خوانای تمام صفحات شناسنامه.
۲) اصل و تصویر خوانای کارت ملی (پشت و رو).
۳) اصل و تصویر خوانای دو طرف کارت پایان خدمت نظام وظیفه/ معافیت دائم قانونی/ گواهی معتبر حین خدمت نخبگان وظیفه.
۴) اصل و تصویر خوانای مدرک تحصیلی معتبر مورد نیاز (با ذکر مقطع، رشته، گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل).
توضیح 1: مدرک تحصیلی مورد ملاک شامل دانشنامه و یا گواهی موقت پایان تحصیلات دارای تاریخ اعتبارمی باشد. (مدارک موقت که تاریخ اعتبار آن منقضی شده است، قابل قبول نمی باشد).
۵) اصل و تصویر خوانای گواهی مدارک ایثارگری معتبر (صرفاً برای داوطلبان شرکت‌کننده در سهمیه‌های ۲۵ درصد و ۵ درصد ایثارگران).
توضیح 2: جهت استفاده از امتیاز تخصیص داده ­شده برای خانواده­های معظم شهدا و ایثارگران ارائه کد ایثارگری و یا تأییدیه از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان الزامی است.
توضیح 3: جهت استفاده از سهمیه برای رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها، ارایه مدرک معتبر از سازمان‌ها و نهادهای ذیربط مورد تأیید ستاد کل نیروهای مسلح الزامی می‌باشد. مراجع تائید مدت حضور در جبهه ها عبارتند از:
ارتش جمهوری اسلامی: گواهی جبهه در سطح ستاد آجا و نیروهای چهارگانه (نزاجا، پداجا، نهاجا، نداجا) صرفا با امضای معاون نیروی انسانی (قرارگاه‌های منطقه‌ای آجا نیز مجاز به صدور گواهی هستند).
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: گواهی جبهه در سطح ستاد سپاه، نیروهای پنج گانه (نزسا، ندسا، هوافضا، نیروی قدس، سازمان بسیج) با امضای معاون نیروی انسانی نیروها و در سطح سپاه استانی صرفا با امضا فرمانده سپاه استان.
نکته: قرارگاه ها و مناطق دریایی ندسا (یکم، دوم، سوم، چهارم و مرکز تخصصی موشکی نصر) و قرارگاه نزسا (کربلا، نجف، حمزه سیدالشهدا (س)، قدس، مدینه منوره، غدیر، ثامن الائمه (ع)، عاشورا) مجاز به صدور گواهی برای کارکنان واجد شرایط خود هستند.
جهاد کشاورزی: مرکز صدور گواهی، اداره کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی در استان‌ها و معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها می‌باشد.
نیروی انتظامی: صدور گواهی با امضای معاون نیروی انسانی فراجا و همچنین فرماندهی انتظامی در استان‌ها صورت می‌پذیرد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: صدور گواهی به صورت متمرکز و صرفا با امضای معاون نیروی انسانی وزارت مذکور صورت می‌پذیرد.
6) اصل فرم استشهاد محل سکونت تکمیل و تأیید شده ممهور به مهر پاسگاه یا کلانتری محل (برای داوطلبانی که بر اساس ۱۰ سال سکونت به عنوان بومی شناخته شده‌اند).
توضیح 4: جهت استفاده از امتیاز بومی براساس سکونت، ارائه استشهاد محلی (براساس فرم پیوست) ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) و تایید فرماندهی انتظامی شهرستان مربوطه و یا فرمانداری مبنی بر سکونت حداقل 10 سال در استان بوشهر خواهد بود.
7) اصل گواهی تحصیل در مقطع تحصیلی ابتدایی/ راهنمایی و دبیرستان/ دوره اول یا دوم متوسطه با تأیید اداره آموزش و پرورش استان یا شهرستان مربوطه به ‌عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ۱۰ ساله سکونت (به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر سکونت کنونی فرد در استان یا شهرستان محل تقاضا).
تذکرات بسیار مهم:
*ضرورت دارد کپی تمام مدارک در اندازه A4 تهیه شود.
*تاریخ، ساعت و مکان تعیین‌شده برای انجام مصاحبه فنی - تخصصی قابل تغییر/ تمدید نیست و عدم حضور در موعد مقرر به منزله انصراف قطعی تلقی خواهد شد.
*بدیهی ‌است انجام مصاحبه فنی منوط به تکمیل و مطابقت مشخصات، اطلاعات، مدارک و مستندات داوطلب با مفاد فرم ثبت‌نام و دفترچه راهنمای آزمون کتبی است.
*اصل و تصاویر همه مدارک مورد نیاز حسب مفاد دفترچه راهنمای آزمون کتبی داوطلبان مورد بررسی، تطبیق و کنترل دقیق قرار می‌گیرد و در صورت ارائه نکردن، ارائه ناقص یا مخدوش بودن هریک از مدارک و مستندات یا غیر واجد شناخته شدن داوطلب از حیث شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه یادشده، از حضور داوطلب به جلسه مصاحبه ممانعت به عمل خواهد آمد و در این رابطه حق هرگونه اعتراض از متقاضی سلب و ساقط می‌شود.
*چنانچه در هر مرحله (حتی پس از شروع به کار) مشخص شود فرد با اطلاعات خلاف واقع در آزمون/ مصاحبه شرکت کرده، ضمن پیگرد قانونی موضوع، از ادامه دیگر مراحل وی حتی در صورت بکارگیری، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

کارت مصاحبه (کدملی+موبایل)

کارت مصاحبه (کدملی+داوطلبی)

 دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی 
سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی 
تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون‌های استخدامی، کارجویان (رایگان)

اطلاعیه نتایج آزمون در استان بوشهر

خبر 21 دی 1402: اطلاعیه شركت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنايع نفت (اویکو) در خصوص دریافت کارت مصاحبه
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام؛ پذیرفته شدگان مرحله کتبی آزمون برای دریافت کارت مصاحبه از روز شنبه 1402/10/23 به لینک مندرج در اطلاعیه مراجعه نمایید.

مشاهده نتایج - کدملی+موبایل

مشاهده نتایج - کدملی+داوطلبی

 دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی 
سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی 
تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون‌های استخدامی، کارجویان (رایگان)

اطلاعیه اعلام اسامی جهت حضور در مصاحبه

خبر 20 دی 1402: اطلاعیه شركت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنايع نفت (اویکو) در خصوص اعلام اسامی جهت حضور در مرحله مصاحبه
به اطلاع شرکت کنندگان محترم در آزمون شناسایی و بکارگیری نیروی انسانی مبتدی شرکت اویکو می رساند؛ اسامی نفرات حائز شرایط جهت حضور در مصاحبه های فنی، تخصصی و رفتاری در روز چهارشنبه مورخ 1402/10/20 از طریق پیامک و تماس تلفنی اطلاع رسانی خواهد شد.
شایان ذکر است حضور پذیرفته شدگان در فرایند مصاحبه به معنای قبولی نهایی و اشتغال به کار ایشان نبوده و نتایج نهایی در خصوص بکارگیری نفرات، پس از ارزیابی داوطلبان در مصاحبه های مذکور، مطابق با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و لحاظ نمودن اولویت های ذکر شده، اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

 دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی 
سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی 
تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون‌های استخدامی، کارجویان (رایگان)

اعلام نتایج آزمون استخدام اویکو - تا پایان هفته

خبر 13 دی 1402: اعلام نتایج آزمون استخدام شركت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنايع نفت (اویکو)؛ تا پایان هفته!
آزمون استخدامی پالایشگاه‌های گاز پارس جنوبی در تاریخ 31 شهریورماه با حضور بیش از 3 هزار داوطلب در دانشگاه خلیج فارس برگزار شد. حالا و پس از طولانی شدن مدت زمان اعلام نتایج اصغر جعفری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر بدون پاسخ به سوالات دیگر در یک جمله اظهار داشت: تا آخر این هفته ان شاالله نتایج اعلام خواهد شد.

ادامه خبر

 دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی 
سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی 
تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون‌های استخدامی، کارجویان (رایگان)

اطلاعیه شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت اویکو

خبر 29 آذر 1402: اطلاعیه شركت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنايع نفت (اویکو)
به اطلاع کلیه متقاضیان محترم آزمون شناسایی و بکارگیری نیروی انسانی مبتدی (دهلران - استان ایلام) در شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت اویکو می رساند: بنابر بررسی های انجام شده بر اساس شرایط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون، تعدادی از داوطلبان شرکت در آزمون به دلیل عدم احراز شرایط سنی - سابقه کار بیش از سه سال - عدم تطابق مدرک تحصیلی و همچنین سایر شرایط قید شده در دفترچه، امکان شرکت در آزمون را نداشتند.
با توجه به توضیحات اعلامی و در صورت نیاز به توضیحات تکمیلی تلفن های ذیل در ساعات اداری پاسخگوی تمامی عزیزان خواهد بود.
021-96623636 داخلی 3841 - 3747

شرایط استخدام ایلام - 1402/9/14

آگهی 14 آذر 1402: استخدام شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (اویکو)

توجه | خبر 19 آذر 1402: مهلت ثبت نام استخدام شركت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنايع نفت (اویکو) تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 20 آذر 1402 تمدید گردید. ضمنا سن پذیرش شرکت در آزمون برای مقطع کارشناسی از 29 سال به 33 سال و مقطع کارشناسی ارشد از 32 سال به 35 سال تغییر یافت. (مدت زمان خدمت نظام وظیفه به حداکثر شرط سنی افزوده می شود)شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (اویکو) در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز از طریق برگزاری آزمون‌ علمی و مصاحبه فنی و تخصصی اقدام نماید.
مهلت ثبت نام تا 18 آذر 1402 تا 20 آذر 1402 می باشد.

دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام شرکت نفت
سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون

محل و زمان برگزاری آزمون
آزمون کتبی، در شهرستان دهلران برگزار میشود و در صورت تغییر در برنامه زمانبندی و محل برگزاری آزمون، مراتب از طریق سایت شرکت ایکو اطلاع رسانی خواهد شد.
محل و زمان اجرای آزمون کتبی در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سایت شرکت اعلام خواهد شد. 
شرایط عمومی
متقاضیان ثبت نام در آزمون کتبی میبایست شرایط عمومی زیر را دارا باشند:
تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی.
داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانشناختی با تایید پزشک متخصص طبکار مورد تأیید شرکت اُیکو.
عدم سوء پیشینه و سابقه محکومیت کیفری موثر.
عدم اعتیاد به مصرف مواد مخدر.
عدم اشتغال به کار به صورت رسمی، پیمانی و یا آزمایشی در سازمانهای دولتی و همچنین نداشتن تعهد خدمت در سایر شرکتها و سازمانها (ارایه تعهد کتبی به شرکت اُیکو، مبنی بر عدم وجود تعهد خدمت در سایر شرکتها و سازمانها).
تبصـره 1: چنانچه در هر مرحله از فرآیند ارزیابی و بکارگیری داوطلبان، مکاتبهای از طرف شرکتها و سازمانهای ذیربط مبنی بر دارا بودن تعهد خدمت متقاضی شرکت کننده در آزمون مطرح شود یا از طرق دیگر مسجل گردد، از ادامه روند ارزیابی و بکارگیری فرد متقاضی ممانعت بعمل خواهد آمد.
دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا داشتن کارت معافیت دایم غیرپزشکی برای متقاضیان.
تبصـره 2: تاریخ اتمام خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دایم باید حداکثرتاریخ 1402/09/30 باشد.
تبصره 3: متقاضیانی که از طریق بنیاد ملی نخبگان در حال گذراندن تعهد خدمت نظام وظیفه تخصصی میباشند، براساس ضوابط مربوط و با ارایه مکاتبه رسمی از بنیاد ملی نخبگان، ثبت نام آنها در آزمون امکانپذیر میباشد. این گروه از متقاضیان در صورت پذیرش در مرحله آزمون کتبی، در صورتی میتوانند در آزمون مصاحبه فنی، تخصصی و رفتاری شرکت نمایند که کارت پایان خدمت نظام وظیفه خود را حداکثر تا تاریخ 1402/10/10 به مجری آزمون ارایه نمایند.
دارا بودن دانشنامه یـا گواهینامـه موقـت فراغـت از تحصـیل مـورد تاییـد وزارت علـوم، تحقیقـات وفنـاوری و یا وزارت آموزش و پرورش.
تبصره 4: آخـرین مـدرک تحصـیلی اعلام شـده از سوی متقاضی و مـورد ملاک در آزمـون کتبی، در زمـان ثبـت نـام، مبنای جذب و بکارگیری فرد خواهـد بـود و شـرکت اُیکو هیچگونـه تعهـدی نسـبت بـه پـذیرش و احتسـاب مـدارک تحصیلی بالاتر در طول دوران اشتغال بکار پذیرفته شدگان را ندارد.
تبصره 5: دانشـنامه تحصـیل در دانشـگاههای خـارج از کشـور در صـورتی مـورد تاییـد شرکت اُیکو می باشـد که به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.
متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط سنی ذکر شده در جدول شماره 2 به شرح زیر میتوانند در آزمون کتبی ثبتنام نمایند.
تبصره:6 مدت زمان خدمت نظام وظیفه به حداکثر شرط سنی افزوده می شود.
مراحل آزمون

مراحل برگزاری آزمون به شرح زیر میباشد:
این آزمون در دو مرحله برگزار میشود:
در مرحله اول شرکت کنندگان از طریق آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) مورد سنجش قرار می گیرند و براساس نتایج مرحله اول آزمون، حداقل سه برابر ظرفیت نیروی انسانی مورد نیاز، به مرحــــله دوم جهت انجام مصاحبه فنی، تخصصی و رفتاری دعوت خواهند شد و پس از انجام مصاحبه فنی، تخصصی و رفتاری، متناسب با ظرفیت مورد نیاز افرادی که بالاترین امتیاز را کسب نموده باشند، جهت انجام سایر مراحل اداری دعوت می شوند.
شايان ذکر است:
اعلام اسامی پذیرفته شدگان در مرحله آزمون کتبی به منزله پذیرش قطعی محسوب نـمیشود.
در آزمون کتبی، یک دفترچه حاوی سوال های عمومی و تخصصی به هر داوطلب ارایه خواهد شد.
ضریب نمره آزمون مرحله کتبی، براساس 20 درصد عمومی و 80 درصد تخصصی محاسبه میشود.
کلیه سوالات عمومی و تخصصی به صورت چهارگزینه ای میباشد.
محاسبه نمره نهایی هر داوطلب با در نظر گرفتن ضریب 60 درصد برای مرحله آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) و ضریب 40 درصد برای مرحله مصاحبه فنی، تخصصی و رفتاری صورت میپذیرد.
تبصره 8: برای متقاضیان عنوان شغلی "افسر آتشنشانی و امداد و نجات"، 30 در صد از نمره مرحله مصاحبه فنی، تخصصی و رفتاری، مربوط به بخش ارزیابی آمادگی جسمانی میباشد.

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون

+ دانلود دفترچه شرایط (PDF) 


تقویم آزمون:
شروع ثبت نام: از 13 آذر 1402
مهلت ثبت نام: تا 20 آذر 1402
دریافت کارت آزمون: 23 الی 25 آذر 1402
زمان برگزاری آزمون: 1 دی 1402


منابع آزمون:
دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام شرکت نفت
سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون 


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.
جهت مشاهده آگهی در سایت اصلی کلیک نمایید

اعلام منابع آزمون مقطع دیپلم

خبر 22 شهریور 1402: اعلام منابع آزمون مقطع دیپلم شركت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنايع نفت (اویکو) در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می‌رسانیم؛ منابع آزمون مقطع دیپلم شركت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنايع نفت (اویکو) در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی اعلام گردید.
برای این گروه شغلی، آزمون صرفا دارای یک دفترچه شامل منابع؛ زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی عمومی، مهارت‌های هفت گانه فناوری اطلاعات (ICDL)، هوش و توانمندی های ذهنی و ریاضی و آمار مقدماتی می‌باشد.

تمدید مجدد مهلت ثبت نام

خبر 21 شهریور 1402: تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون استخدام شركت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنايع نفت (اویکو) در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می‌رسانیم؛ مهلت ثبت نام آزمون تا ساعت 24 روز چهارشنبه 22 شهریورماه 1402 تمدید شده است. 

اصلاحیه و تمدید مهلت ثبت نام

خبر 16 شهریور 1402: اصلاحیه و تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام شركت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنايع نفت (اویکو) در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی ۸۵۸ نفری در پارس جنوبی تا ۲۰ شهریور ماه خبر داد.
مصدق کشاورزی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی ۸۵۸ نفری در پارس جنوبی تا ۲۰ شهریور ماه خبر داد و افزود: علت تمدید مهلت ثبت نام استفاده حداکثری کارجویان بومی از این فرصت است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: از همه واجدین شرایط می‌خواهیم نسبت به ثبت نام تا تاریخ اعلام شده اقدام کنند.
وی بیان کرد: تغییراتی در دفترچه آزمون لحاظ شده است و افراد دارای مدارک دیپلم و فوق دیپلم مرتبط با رشته آتش نشانی هم می‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند.
کشاورزی در پایان گفت: متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت نام از طریق سایت دانشگاه خلیج فارس بوشهر اقدام کنند و هرگونه تغییر و اصلاح صرفاً از طریق این سایت مطلع شوند.

ویرایش اطلاعات

خبر 9 شهریور 1402: امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون استخدام شركت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنايع نفت (اویکو) فراهم شد
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می‌رسانیم؛ لینک ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون استخدام شركت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنايع نفت (اویکو) ویژه داوطلبانی که ثبت نام موفق داشته‌اند فعال شد.

ویرایش اطلاعات

نگاهی به برخی از نکات مهم دفترچه

نکات مهم دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون‌ استخدامی شركت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (اویكو)

با توجه به شروع ثبت نام آزمون‌ استخدامی شركت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (اویكو) در سال 1402، نکات مهم دفترچه برای راهنمایی شما عزیزان به شرح ذیل اعلام می‌شود.

مجری برگزاری آزمون: دانشگاه خلیج فارس

زمان ثبت نام در آزمون: 4 الی 17 شهریور ماه

هزینه ثبت نام در آزمون: مبلغ  180 هزار تومان

جنسیت: مرد

شرط بومی: دارد

امتیاز تاهل و فرزندآوری: دارد

شرایط سنی: حداقل 20 سال - حداکثر 40 سال
حداکثر سن برای متقاضیان کارگروه آتش نشان 25 سال

شرایط خاصی برای متقاضیان شرکت کننده در گروه آتش‌نشان راننده، در صفحه 5 دفترچه راهنما ذکر شده است.

شرط معدل: ندارد

شرایط سربازی: داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم

مقاطع تحصیلی و رشته‌های تحصیلی مجاز: صرفاً فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌ها و گرایش‌های موجود در جدول شماره 2 صفحه 4 دفترچه راهنما

منابع و مواد آزمون استخدامی:
سوالات عمومی زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی عمومی، مهارتهای هفت‌گانه فناوری اطلاعات، هوش و توانمندی‌های ذهنی
سوالات تخصصی برای هریک از گروه‌های شغلی مورد نیاز به شرح جدول شماره 5 دفترچه راهنما

دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام شرکت نفت

نتایج آزمون:
پس از اعلام نتایج کتبی آزمون، داوطلبان به مرحله ارزیابی تکمیلی دعوت خواهند شد
ارزیابی تكمیلی شامل مصاحبه فنی-تخصصی و روانشناختی می باشد.

امتیازات ویژه: برای متقاضیان بومی شهرستان‌های عسلویه، کنگان، دیر و جم

زمان دریافت کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون
ارائه کارت ورود به جلسه: 25 الی 30 شهریور‌ماه
برگزاری آزمون کتبی: 31 شهریور‌ماه
ساعت و محل دقیق برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه اعلام می‌شود.

شرایط آگهی استخدام در بوشهر - 1402/6/2

آگهی 2 شهریور 1402: استخدام شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت (OICO)
شركت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (اویكو) از شرکت‌های خصوصی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز در پالایشگاه‌های گاز در استان بوشهر، شهرستان‌های عسلویه و گنگان، دانش‌آموختگان واجد شرایط مرد بومی را از طریق برگزاری آزمون‌ کتبی (عمومی و تخصصی) و ارزیابی تکمیلی (مصاحبه فنی-تخصصی و روانشناختی)، معاینات پزشکی طب‌کار و گزینش، مطابق با قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی (مقررات اداره کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی پارس) بکارگیری نماید.
مهلت ثبت نام از 4 الی 17 شهریور ماه 1402 20 شهریور ماه 1402 22 شهریور 1402 می باشد.

دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام شرکت نفت
سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون 

جدول نیروی انسانی مورد نیاز

نیازمندی های نیروی انسانی شرکت براساس جدول شماره 2 می باشد.

جدول شماره 2: نیازمندی های نیروی انسانی

ردیف گروه مشاغل مقطع تحصیلی رشته تحصیلی گرایش (بر اساس نیازمندی) تعداد کل مورد نیاز تعداد مورد نیاز
سهمیه 25 درصد سهمیه 5 درصد سهمیه آزاد
1 بهره برداری کارشناسی و
کارشناسی
ارشد
مهندسی شیمی،
مهندسی پلیمر،
مهندسی نفت
کلیه گرایش ها (به استثنای صنایع غذایی، بیوتکنولوژی، محیط زیست، زیست پزشکی، داروسازی) 25 6 1 18
2 مکانیک کارشناسی و
کارشناسی
ارشد
مهندسی مکانیک کلیه گرایش ها 358 89 18 251
3 تعمیرات برق کارشناسی و
کارشناسی
ارشد
مهندسی برق کلیه گرایش ها 170 42 9 119
4 ابزار دقیق کارشناسی و
کارشناسی
ارشد
مهندسی کنترل و
ابزار دقیق
کلیه گرایش ها 93 24 4 65
5 آزمایشگاه کارشناسی و
کارشناسی
ارشد
شیمی کلیه گرایش ها 20 5 1 14
6 برنامه ریزی،
نگهداری و
تعمیرات
کارشناسی و
کارشناسی
ارشد
مهندسی صنایع کلیه گرایش ها به استثنای
سیستم های مالی و سلامت
20 5 1 14
7 بازرسی
فنی
کارشناسی و
کارشناسی
ارشد
مهندسی متالوژی،
مهندسی مواد، مهندسی
بازرسی فنی، مهندسی
جوش
کلیه گرایش ها 22 6 1 15
8 آتش نشان
/
آتش نشان
راننده
کارشناسی و
کارشناسی
ارشد
آتش نشانی، مدیریت
عملیات و امداد و نجات، کارشناس حرفه ای حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث، آتش نشانی گرایش پیشگیری
در برابر حریق و حوادث
کلیه گرایش ها 80 20 4 56
9 ایمنی کارشناسی و
کارشناسی
ارشد
ایمنی بهداشت و محیط
زیست (HSE)، مهندسی ایمنی
کلیه گرایش ها 70 17 4 49

توضیح‌: با توجه‌ به‌ شرایط‌ احراز و ماهیت‌ مشاغل‌ مورد نیاز (عملیاتی‌ و نوبتکاری‌)، صرفا پذیرش از بین‌ متقاضیان مرد می‌باشد.
تبصره1: برای‌ رشته‌های‌ تحصیلی‌ مورد نیاز ذکر شده در جدول بالا، مدارک تحصیلی‌ متقاضیانی‌ که‌ عنوان رشته‌ تحصیلی‌ آن ها، بدون گرایش‌ در دانشنامه‌ یا گواهینامه‌ موقت‌ ذکر شده نیز قابل‌ پذیرش می‌باشد.
تبصره2: برای‌ متقاضیان شرکت‌کننده در گروه آتش‌نشان راننده، داشتن‌ گواهینامه‌ رانندگی‌ پایه‌ 2 الزامی‌ می‌باشد و همچنین‌ طبق‌ ضوابط‌ طب‌ کار داشتن‌ حداقل‌ وزن 70 کیلوگرم و حداکثر وزن 85 کیلوگرم لازم و ضروری‌ می‌باشد.

شرایط آزمون

شرایط عمومی
- متقاضیان ثبت نام در آزمون میبایست شرایط عمومی زیر را دارا باشند:
داشتن تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یكی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی.
برخورداری از سلامت جسمانی و روانشناختی و توانایی انجام کاری که بكارگیری میشوند با تأیید پزشک متخصص طب کار.
عدم سوء پیشینه و سابقه محكومیت کیفری موثر و نداشتن سابقه محكومیت جزائی.
عدم اعتیاد به مواد مخدر.
دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه یا داشتن کارت معافیت دایم برای متقاضیان.
تبصره 1: تاریخ اتمام خدمت نظام وظیفه و یا صدور کارت معافیت دایم میبایست حداکثر تا یک روز قبل از برگزاری آزمون باشد.
تبصره 2: دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصیصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تائید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح شروع نموده و دوره آموزشی نظامی خود را طی نموده اند میتوانند بل از صدور کارت پایان خدمت در آزمون کتبی ثبت نام نمایند. این افراد درصورت پذیرفته شدن در آزمون کتبی، حداکثر تا یكسال (12ماه) پس از تاریخ برگزاری آزمون باید نسبت به ارائه گواهی/کارت پایان خدمت نظام وظیفه خود اقدام نمایند. ضمنا تاریخ شروع به کار این متقاضیان پس از ارائه گواهی /کارت پایان خدمت نظام وظیفه میباشد. در صورت عدم ارائه گواهی/کارت پایان خدمت نظام وظیفه در زمان تعیین شده فرآیند بكارگیری ایشان متوقف/کان لم یكن تلقی میگردد.
صرفا مدارک دارای یكی از عناوین "گواهینامه موقت فراغت از تحصیل"، "دانشنامه پایان تحصیلات" و یا "ارزشنامه مدرک تحصیلی خارج از کشور که توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر گردیده" در یكی از مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز با رعایت موارد ذیل قابل قبول میباشد.
مدارک دانشگاهی افرادی که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاه های دولتی و آزاد اسلامی موفق به ورود به مراکز آموزش عالی برای دریافت مدرک رسمی در یكی از رشته های مورد نیاز باشند و یا مدارک ایشان از لحاظ ارزش علمی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی باشد مورد پذیرش واقع میگردد.
هیچگونه مدرک دیگری اعم از گواهی اتمام، معادل، افتخاری و یا نامه های صادره از دانشگاه ها از جمله لغو معافیت تحصیلی نظام وظیفه و یا غیره، به عنوان مدرک تحصیلی معتبر ملاک عمل قرار نمی‌گیرد.
تبصره 1: تاریخ فراغت از تحصیل متقاضیان میبایست حداکثر تا یک روز قبل از برگزاری آزمون باشد.
تبصره 2: آخرین مدرک تحصیلی ارایه شده در زمان ثبت نام ملاک بكارگیری خواهد بود و شرکت هیچگونه تعهدی نسبت به پذیرش و تعدیل مدارک تحصیلی بالاتر در طول دوران خدمت کارکنان را ندارد.
تذکر: نحوه تشخیص شرایط افراد، بدواً بصورت خوداظهاری میباشد. لیكن چنانچه حسب مدارک و مستندات خلاف آن ثابت شود، فرایند بكارگیری افراد در هر مرحله ای که باشند متوقف شده و اشتغال به کار آنها کان لم یكن تلقی میگردد.
شرایط اختصاصی
حداقل سن 20 و حداکثر سن متقاضیان جهت امكان ثبت نام در آزمون 40 سال خواهد بود (ملاک عمل تاریخ اولین روز ثبت نام میباشد).
برای متقاضیان کارگروه آتش نشان / آتش نشان راننده حداکثر سن 25 سال میباشد.

زمان آزمون

زمان برگزاری آزمون استخدام شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت (OICO) 31 شهریور ماه 1402 می باشد.

کارت آزمون

کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت 25 الی 30 شهریور 1402 قابل دریافت خواهد بود.

نتایج آزمون

پس از اعلام نتایج کتبی آزمون، داوطلبان به مرحله ارزیابی تکمیلی دعوت خواهند شد. ارزیابی تكمیلی شامل مصاحبه فنی-تخصصی و روانشناختی می باشد.
تعریف بومی
بومی به متقاضیانی اطلاق میشود که حداقل دارای یكی از شرایط زیر باشند:
محل تولد مندرج در شناسنامه متقاضی استان بوشهر باشد.
متقاضی ساکن با سابقه 10 سال سكونت در استان بوشهر را داشته باشد. ملاک شناسایی شهرستانهای استان بوشهر براساس آخرین تقسیمات جغرافیایی کشور میباشد
تبصره1: جهت استفاده از امتیاز بومی براساس سكونت، ارائه استشهاد محلی (براساس فرم پیوست) ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) و تایید فرماندهی انتظامی شهرستان مربوطه و یا فرمانداری مبنی بر سكونت حداقل 10 سال در استان بوشهر خواهد بود.
تبصره2: داشتن گواهی تحصیلی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان/دوره اول و دوم متوسقه در استان یا شهرستان محل تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه میتواند به عنوان تمام یا سمتی از سابقه 10 سال سكونت ملاک محاسبه قرار میگیرد.
سهمیه‌ خانواده های معظم‌ شهدا و ایثارگران

خانواده های‌ معظم‌ شهدا و ایثارگران به‌ شرح ذیل‌ در کلیه‌ رشته‌های‌ شغلی‌ مورد نیاز و مطابق‌ جدول نیازمندی‌ها (جدول شماره 2) از سهمیه‌ ویژه برخوردار خواهند شد:
- 25 درصد از ظرفیت‌ بکارگیری‌ نیروی‌ انسانی‌ مورد نیاز به‌ جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بیست‌ و پنج‌ درصد و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان دارای‌ یک‌ سال و بالای‌ یکسال اسارت و بالاتر، پدر و برادر شهید تخصیص‌ می‌یابد.
- 5 درصد از ظرفیت‌ بکارگیری‌ نیروی‌ انسانی‌ مورد نیاز به‌ رزمندگان با سابقه‌ حداقل‌ 6 ماه حضور داوطلبانه‌ در جبهه‌ها، همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست‌ و پنج‌ درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال سابقه‌ اسارت تخصیص‌ می‌یابد.
تبصره1: جهت‌ استفاده از امتیاز تخصیص‌ داده شده برای‌ خانواده های‌ معظم‌ شهدا و ایثارگران ارائه‌ کد ایثارگری‌ و یا تأییدیه‌ از بنیاد شهید و امور ایثارگران الزامی‌ است‌.
تبصره2: کسب‌ حدنصاب نمره آزمون کتبی‌ برای‌ مشمولین‌ 25 درصد و 5 درصد ایثارگران در سهمیه‌ مذکور الزامی‌ نمی‌باشد و صرفا در مقایسه‌ و رقابت‌ با سایر مشمولین‌ رشته‌ تحصیلی‌ - سهمیه‌ یاد شده قرار می‌گیرند.
تبصره3: جهت‌ استفاده از سهمیه‌ برای‌ رزمندگان با سابقه‌ حداقل‌ 6 ماه حضور داوطلبانه‌ در جبهه‌ها، ارایه‌ مدرک معتبر از سازمان ها و نهادهای‌ ذیربط‌ مورد تأیید ستاد کل‌ نیروهای‌ مسلح‌ در سطح‌ شهرستان الزامی‌ می‌باشد. مراجع‌ تائید مدت حضور در جبهه‌ ها عبارتند از:
ارتش‌ جمهوری‌ اسلامی‌: گواهی‌ جبهه‌ در سطح‌ ستاد آجا و نیروهای‌ چهارگانه‌ (نزاجا، پداجا، نهاجا، نداجا) صرفا با امضای‌ معاون نیروی‌ انسانی‌ (قرارگاه های‌ منطقه‌ای‌ آجا نیز مجاز به‌ صدور گواهی‌ هستند).
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌: گواهی‌ جبهه‌ در سطح‌ ستاد سپاه، نیروهای‌ پنج‌ گانه‌ (نزسا، ندسا، هوافضا، نیروی‌ قدس، سازمان بسیج‌) با امضای‌ معاون نیروی‌ انسانی‌ نیروها و در سطح‌ سپاه استانی‌ صرفا با امضا فرمانده سپاه استان.
نکته‌: قرارگاه ها و مناطق‌ دریایی‌ ندسا (یکم‌، دوم، سوم، چهارم و مرکز تخصصی‌ موشکی‌ نصر) و قرارگاه نزسا (کربلا، نجف‌، حمزه سیدالشهدا (س)، قدس، مدینه‌ منوره، غدیر، ثامن‌ الائمه‌ (ع)، عاشورا) مجاز به‌ صدور گواهی‌ برای‌ کارکنان واجد شرایط‌ خود هستند.
جهاد کشاورزی‌: مرکز صدور گواهی‌، اداره کل‌ امور اداری‌ وزارت جهاد کشاورزی‌ در استان ها و معاونت‌ توسعه‌ مدیریت‌ و منابع‌ سازمان جهاد کشاورزی‌ استان ها می‌باشد.
نیروی‌ انتظامی‌: صدور گواهی‌ با امضای‌ معاون نیروی‌ انسانی‌ فراجا و همچنین‌ فرماندهی‌ انتظامی‌ در استان ها صورت می‌پذیرد.
وزارت دفاع و پشتیبانی‌ نیروهای‌ مسلح‌: صدور گواهی‌ به‌ صورت متمرکز و صرفا با امضای‌ معاون نیروی‌ انسانی‌ وزارت مذکور صورت می‌پذیرد.

مراحل ثبت نام

مراحل‌ ثبت‌نام در آزمون به‌ شرح زیر می‌باشد:
مراجعه‌ به‌ تارنمای‌ دانشگاه خلیج‌ فارس 
تکمیل‌ فرم تقاضانامه‌ الکترونیکی‌ در تارنمای‌ ذکرشده در بند یک‌
بارگذاری‌ عکس‌ ٤×٣ پرسنلی‌ با زمینه‌ سفید یا روشن‌
نکته‌ ١: عکس‌ پرسنلی‌ به‌ صورت تمام رخ، بدون عینک‌، کراوات و کلاه گیس‌ باشد.
نکته‌ ٢: عکس‌ پرسنلی‌ جدید بوده، در صورت هرگونه‌ تغییر ظاهری‌ و یا عمل‌ جراحی‌ منجر به‌ تغییر در چهره به‌ هر شکل‌ ممکن‌، متقاضی‌ می‌بایست‌ نسبت‌ به‌ تهیه‌ عکس‌ جدید اقدام نماید. اندازه عکس‌ حداقل‌ ٣٠٠×٢٠٠ پیکسل‌ و حداکثر ٤٠٠×٣٠٠ پیکسل‌ باشد. حجم‌ فایل‌ ذخیره شده عکس‌ نباید از ١٠٠ کیلو بایت‌ بیشتر باشد.

موارد کلیدی مرتبط با ثبت نام و برگزاری آزمون

جهت‌ واریز وجه‌ ثبت‌نام از اطلاعات مربوط به‌ رمز پویا (اینترنتی‌) و CVV2 کارت بانکی‌ و همچنین‌ فعال بودن امکان خرید اینترنتی‌ کارت بانکی‌ خود اطمینان حاصل‌ فرمایید.
ثبت‌نام زمانی‌ تکمیل‌ می‌شود که‌ شماره پرونده از طریق‌ تارنما به‌ متقاضی‌ اعلام گردد.
مسئولیت‌ صحت‌ ثبت‌ اطلاعات در تارنمای‌ اینترنتی‌ باتوجه‌ به‌ خوداظهاری‌بودن بدواً به‌ عهده شخص‌ متقاضی‌ می‌باشد. بدیهی‌ است‌ چنانچه‌ مغایرتی‌ در مندرجات مدارك ارایه‌ شده با شرایط‌ دفترچه‌ راهنمای‌ آزمون وجود داشته‌ باشد از ادامه‌ مراحل‌ جذب متقاضی‌ در هر مرحله‌ جلوگیری‌ به‌ عمل‌ خواهد آمد و متقاضی‌ حق‌ هیچ‌ گونه‌ اعتراضی‌ را نخواهد داشت‌.
نکته‌: به‌ طور مکرر مشاهده گردیده افرادی‌ که‌ ثبت‌نام خود را از طریق‌ کافی‌نت‌ و یا از طریق‌ شخص‌ ثالث‌ انجام می‌دهند، در ورود اطلاعات و صحت‌ آن دچار مشکل‌ شده و در فرآیند شرکت‌ متقاضی‌ در آزمون اختلال جدی‌ به‌ وجود می‌آید. لذا ضروریست‌ است‌ در هنگام ثبت‌نام از ورود صحیح‌ و کامل‌ کلیه‌ اطلاعات مورد نیاز مطابق‌ با مشخصات فردی‌، اطمینان حاصل‌ گردد.
همراه داشتن‌ کارت ورود به‌ جلسه‌ و شناسنامه‌/کارت ملی‌ در روز برگزاری‌ آزمون ضروری‌ می‌باشد.
متقاضیان می‌بایست‌ پس‌ از اخذ کارت ورود به‌ جلسه‌ آزمون از طریق‌ تارنما، نسبت‌ به‌ کنترل صحت‌ مشخصات فردی‌، محل‌ تولد و صدور شناسنامه‌، مدرك تحصیلی‌، سهمیه‌ ایثارگری‌، شماره داوطلبی‌، شماره صندلی‌، ساعت‌ و محل‌ برگزاری‌ آزمون اطمینان حاصل‌ نمایند.

مراحل‌ ارزیابی‌ و انتخاب

ارزیابی‌ متقاضیان در دو مرحله‌ اصلی‌ شامل‌ آزمون کتبی‌ و ارزیابی‌ تکمیلی‌ (مصاحبه‌ فنی‌- تخصصی‌ و روانشناختی‌) انجام می‌پذیرد.
برای‌ ورود به‌ مرحله‌ ارزیابی‌ تکمیلی‌، حدنصاب نمره آزمون کتبی‌ متقاضی‌ حداقل‌ 50 برمبنای‌ 100 در رشته‌ و مقطع‌ تحصیلی‌ مورد نیاز می‌باشد. در مواردی‌ که‌ تعداد پذیرفته‌شدگان در مرحله‌ آزمون کتبی‌ کمتر از حدنصاب لازم برای‌ ورود به‌ مرحله‌ ارزیابی‌ تکمیلی‌ باشد، حداقل‌ 60 درصد میانگین‌ نمره مکتسبه‌ نفرات اول تا سوم برای‌ ورود به‌ مرحله‌ بعد ملاک عمل‌ قرار می‌گیرد.
در آزمون کتبی‌ به‌ هر یک‌ از متقاضیان، یک‌ دفترچه‌ حاوی‌ سوالات عمومی‌ و تخصصی‌ داده خواهد شد. کلیه‌ دروس آزمون عمومی‌ و تخصصی‌ به‌ صورت چهار گزینه‌ ای‌ می‌باشند. ضمنا به‌ ازای‌ هر پاسخ‌ غلط‌، یک‌ سوم نمره منفی‌ در نظر گرفته‌ خواهد شد. نمره آزمون کتبی‌ با وزن 40 درصد دروس عمومی‌ و 60 درصد دروس تخصصی‌ محاسبه‌ می‌گردد.
برای‌ متقاضیان بر اساس جدول شماره 3 امتیاز ویژه منظور خواهد شد.

امتیازات ویژه
ردیف عنوان میزان امتیاز
1 متقاضی بومی شهرستان های
عسلویه، کنگان، دیر و جم
20 درصد به امتیاز آزمون کتبی متقاضی بومی شهرستان های محل خدمت اضافه می شود.
2 قانون حمایت از خانواده و جوانی
جمعیت برای افراد متاهل و
دارای فرزند
به ازای تأهل و نیز هر فرزند 2 درصد، مجموعا حداکثر تا 10 درصد به امتیاز آزمون کتبی متقاضی اضافه می شود، مشروط به آنکه نرخ باروری شهرستان محل زادگاه متقاضی یا فرزند وی بالای 2/5 نباشد.

امتیازات فوق الذکر در مرحله‌ آزمون کتبی‌ به‌ نمره متقاضی‌ اضافه‌ و به‌ عنوان نمره مکتسبه‌ وی‌ استخراج می‌گردد. متقاضیان حائز حد نصاب (به‌ غیر از سهمیه‌ 5 و 25 درصد ایثارگری‌) به‌ ترتیب‌ نمرات فضلی‌ در سهمیه‌ خود رتبه‌بندی‌ و از برترین‌ رتبه‌ به‌ ترتیب‌ حداکثر تا 3 برابر ظرفیت‌ مورد نیاز در هر رشته‌ - مقطع‌ تحصیلی‌ به‌ مرحله‌ ارزیابی‌ تکمیلی‌ دعوت به‌ عمل‌ می‌آید.
 ارزیابی‌ تکمیلی‌ از دو بخش‌ مصاحبه‌ فنی‌ - تخصصی‌ و روانشناختی‌ تشکیل‌ شده است‌. هدف از بخش‌ مصاحبه‌ فنی‌ - تخصصی‌، ارزیابی‌ فعالیت‌ ها و تجارب کاری‌ پذیرفته‌شدگان مرتبط‌ با شغل‌ و رشته‌ تحصیلی‌، بررسی‌ توانمندی‌ها و قابلیت‌های‌ فرد در ارتباط با دانش‌ فنی‌ و تخصصی‌ و دیگر مهارت های‌ متقاضی‌ می‌باشد. در بخش‌ روانشناختی‌، متقاضی‌ از بعد سازگاری‌ روانشناختی‌، چگونگی‌ تعاملات و مهارت های‌ اجتماعی‌ و مهارت های‌ مقابله‌ای‌ ارزیابی‌ می‌گردد.

نکات مهم‌

کسب‌ حداقل‌ 40 درصد امتیاز مرحله‌ مصاحبه‌ فنی‌ - تخصصی‌ الزامی‌ بوده و امتیاز کمتر از آن به‌ منزله‌ عدم پذیرش نهایی‌ متقاضی‌ می‌باشد.
نمره مکتسبه‌ نهایی‌ این‌ آزمون بر اساس جمع‌ امتیازات کسب‌ شده در آزمون کتبی‌ (با 70 درصد تاثیر در نمره نهایی‌) و مصاحبه‌ فنی‌ و تخصصی‌ - روانشناختی‌ (با 30 درصد تاثیر در نمره نهایی‌) به‌ ترتیب‌ اولویت‌ بالاترین‌ امتیاز بر اساس جدول نیازمندی‌ها به‌ تعداد نیاز در فهرست‌ اقدامات بعدی‌ و معرفی‌ به‌ سایر مراحل‌ قرار می‌ گیرند.

مواد آزمون

مواد آزمون کتبی‌ (عمومی‌ و تخصصی‌) براساس توضیحات ارایه‌ شده در زیر می‌باشد:

مواد آزمون کتبی‌ عمومی‌

مواد آزمون کتبی‌ عمومی‌ برای‌ هریک‌ از گروه های‌ شغلی‌ به‌ شرح جدول شماره 4 می‌باشد:

جدول شماره 4: مواد آزمون کتبی‌ عمومی‌ و ضرایب‌ آنها

عنوان ضریب

زبان و ادبیات فارسی‌

1

زبان انگلیسی‌ عمومی‌

1

مهارت های‌ هفت‌گانه‌ فناوری‌ اطلاعات (ICDL)

2
هوش و توانمندی‌های‌ ذهنی‌ 2

مواد آزمون کتبی‌ تخصصی‌

مواد آزمون کتبی‌ تخصصی‌ برای‌ هریک‌ از گروه های‌ شغلی‌ مورد نیاز به‌ شرح جدول شماره 5 می‌باشد:

جدول شماره 5: مواد آزمون کتبی تخصصی

ردیف گروه مشاغل مواد آزمون
1 بهره بردار انتقال حرارت، انتقال جرم و عملیات واحد، مکانیک‌ سیالات، ترمودینامیک‌، سینتیک‌ و طراحی‌ راکتور
2 مکانیک‌ حرارت و سیالات، دینامیک و ارتعاشات، استاتیک و مقاومت مصالح، ترمودینامیک
3 برق ماشین های الکتریکی، سیستم های کنترل خطی، بررسی سیستم های قدرت، مدارهای الکتریکی، الکترومغناطیس
4 ابزار دقیق‌ الکترونیک، سیستم های کنترل خطی، مدارهای الکتریکی، سیگنال ها و سیستم ها، الکترومغناطیس
5 آزمایشگاه شیمی تجزیه، شیمی فیزیک، شیمی آلی، شیمی معدنی
6 برنامه ریزی، نگهداری و تعمیرات کنترل پروژه، آمار و احتمال، اقتصاد مهندسی، مبانی سازمان و مدیریت، تحقیق در عملیات
7

بازرسی‌ فنی‌

خواص فیزیکی، خواص مکانیکی، شیمی فیزیک و ترمودینامیک، خوردگی و الکتروشیمی، تست غیر مخرب، حرارت و سیالات
8 آتش نشان / اتش نشان راننده اصول پیشگیری و علل بروز و گسترش حریق، سیستم های اطفا، آبرسانی در عملیات اطفای حریق، قوانین کار و مقررات عمومی ایمنی، واکنش در مقابله با حریق و سوانح
9 ایمنی ریاضی و آمار مهندسی – بهداشت محیط کار – ایمنی محیط کار - HSE

تمامی‌ دروس تخصصی‌ دارای‌ ضریب‌ یک‌ می‌باشند.

تذکرات مهم
- با توجه‌ به‌ اینکه‌ صحت‌ اطلاعات متقاضیان شرکت‌ در آزمون طی‌ چند مرحله‌ مورد ارزیابی‌ قرار می‌گیرد، لذا توجه‌ به‌ موارد زیر الزامی‌ است‌.
ثبت‌نام متقاضیان صرفا از طریق‌ تارنمای‌ مذکور و به‌ صورت اینترنتی‌ بوده و نیازی‌ به‌ ارسال فیزیکی‌ مدارک در این‌ مرحله‌ نمی‌باشد.
ثبت‌نام در آزمون صرفا اینترنتی‌ و براساس دفترچه‌ راهنمای‌ آزمون مندرج در تارنمای‌ ثبت‌نام به‌ نشانی‌ دانشگاه خلیج فارس انجام خواهد شد.
چنانچه‌ در هر مرحله‌، عدم صحت‌ و اعتبار مدارک برای‌ شرکت‌ محرز گردد، در همان مقطع‌ از ادامه‌ همکاری‌ افراد مورد نظر ممانعت‌ به‌ عمل‌ خواهد آمد و مسئولیت‌ این‌ مورد بدون حق‌ هرگونه‌ اعتراض به‌ عهده فرد متقاضی‌ می‌باشد.
مکان برگزاری‌ مصاحبه‌ فنی‌ - تخصصی‌ و روانشناختی‌، به‌ تشخیص‌ شرکت‌ خواهد بود
جذب نیروی‌ انسانی‌ در شرکت‌ براساس موفقیت‌ متقاضیان در تمامی‌ مراحل‌ بکارگیری‌ مشتمل‌ بر آزمون کتبی‌ (عمومی‌ و تخصصی‌)، مصاحبه‌ فنی‌ - تخصصی‌ و روانشناختی‌ و معاینات پزشکی‌ طب‌کار، گزینش‌ و .... متناسب‌ با برنامه‌ های‌ اجرایی‌ شرکت‌ می‌باشد و چنانچه‌ متقاضیان در هر یک‌ از مراحل‌ فوق شرایط‌ لازم را کسب‌ ننمایند، موضوع ادامه‌ مراحل‌ بکارگیری‌ آنان منتفی‌ خواهد گردید.
اعلام نتایج‌ در مرحله‌ آزمون کتبی‌ به‌ منزله‌ پذیرش نهایی‌ متقاضی‌ تلقی‌ نخواهد شد و شرکت‌ نسبت‌ به‌ انتخاب نیروهای‌ مورد نیاز خود، پس‌ از موفقیت‌ در تمامی‌ مراحل‌ ذکر شده و انجام مراحل‌ اداری‌ اشتغال اقدام خواهد نمود.
قرارداد همکاری‌ پذیرفته‌شدگان نهایی‌، در دوران کارآموزی‌ و کارورزی‌ به‌ مدت ٦ ماه توسط‌ شرکت‌ پیمانکاری‌ اویکو / شرکت‌ پیمانکاری‌ مجری‌ ارائه‌ خدمات بعدی‌، تحت‌ عنوان کارآموز / کارورز منعقد می‌گردد.
حضور پذیرفته‌ شدگان در مراکز کارآموزی‌ و کارورزی‌ براساس برنامه‌ زمانبندی‌ تعیین‌ شده شرکت‌ به‌ صورت تمام وقت‌ می‌باشد.
به‌ پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ در منطقه‌ سکونت‌ ندارند، امکانات خوابگاهی‌ (به‌ صورت مجردی‌) ارایه‌ خواهد شد.
بکارگیری‌ پذیرفته‌شدگان نهایی‌ مشروط به‌ گذراندن موفقیت‌آمیز دوره کارآموزی‌ و کارورزی‌ و اخذ گواهینامه‌ صلاحیت‌ حرفه‌ای‌ از اداره فنی‌ و حرفه‌ای‌، در چارچوب قوانین‌ و مقررات کار و تامین‌ اجتماعی‌ (مقررات کار و اشتغال منطقه‌ ویژه اقتصادی‌ پارس) خواهد بود.
پس‌ از جذب و بکارگیری‌ افراد واجد شرایط‌، ارایه‌ سرویس‌ ایاب و ذهاب صرفا در مراکز تعیین‌ شده شرکت‌ امکان پذیر خواهد بود.
تاکید می‌گردد متقاضیان شرکت‌ در آزمون فوق می‌بایست‌ پس‌ از پایان ثبت‌نام شماره پرونده خود را یادداشت‌ نموده و تا پایان مراحل‌ آزمون و مصاحبه‌ها نزد خود نگهداری‌ نمایند.
ثبت‌نام های‌ ناقص‌ ترتیب‌ اثر داده نخواهد شد و همچنین‌ استرداد وجوه پرداختی‌ به‌ هیچ‌ عنوان امکان پذیر نمی‌باشد. ضمنا عدم حضور داوطلب‌ در هریک‌ از مراحل‌ آزمون کتبی‌، ارزیابی‌ تکمیلی‌، مراحل‌ اداری‌ اشتغال و .... در موعد زمان مقرر (حسب‌ مورد) به‌ منزله‌ انصراف از بکارگیری‌ محسوب می‌گردد و هیچگونه‌ حق‌ اعتراضی‌ برای‌ داوطلب‌ نیز ایجاد نمی‌کند.
هرگونه‌ اطلاعیه‌ و تغییر درخصوص موارد مرتبط‌ با آزمون صرفا از طریق‌ تارنمای‌ دانشگاه خلیج‌ فارس اطلاع رسانی‌ خواهد شد، لذا ضروریست‌ متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون اطلاعات مورد نظر را با مراجعه‌ مکرر به‌ تارنمای‌ مذکور دریافت‌ نمایند. بدیهی‌ است‌ هرگونه‌ اطلاع رسانی‌ از طریق‌ سایر منابع‌ فاقد اعتبار می‌باشد.
ثبت‌نام متقاضیان در آزمون به‌ منزله‌ پذیرش کلیه‌ مفاد دفترچه‌ راهنمای‌ آزمون، ضوابط‌، مقررات و دستورالعمل‌های‌ شرکت‌ می‌باشد و حق‌ هرگونه‌ ادعایی‌ درخصوص عدم اطلاع از مفاد دفترچه‌ راهنمای‌ آزمون از متقاضی‌ سلب‌ می‌گردد.
متقاضیان می‌توانند در صورت داشتن‌ هر گونه‌ سوال از ساعت‌ 8 صبح‌ الی‌ 15 عصر در روزهای‌ غیرتعطیل‌ با شماره تلفن‌های‌ 17-64545516- 021 تماس حاصل‌ فرمایند و یا سوالات خود را به‌ آدرس پست‌ الکترونیکی‌ azmoon@pgu.ac.ir ارسال نمایند.

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون

+ دانلود دفترچه شرایط (PDF) 


تقویم آزمون:
شروع ثبت نام: از 4 شهریور 1402
مهلت ثبت نام: تا 22 شهریور 1402
دریافت کارت آزمون: 25 الی 30 شهریور 1402
زمان برگزاری آزمون: 31 شهریور 1402


منابع آزمون:
دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام شرکت نفت
سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون 


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.
جهت مشاهده آگهی در سایت دانشگاه خلیج فارس کلیک نمایید

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=460733
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 9k