• ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت سامسونگ

استخدام شرکت سامسونگ

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت سامسونگ


معرفی شرکت:

شرکت سامسونگ یک مجموعه تجاری بزرگ است که از چند شرکت و واحد تولیدی در زمینه های مختلف تشکیل شده است. این شرکت یکی از بزرگ ترین شرکت های کره جنوبی است که تقریبا یک پنجم کل صادرات کشور را با تمرکز بر صنایع الکترونیک، صنایع سنگین، ساخت و ساز و صنایع دفاعی بر عهده دارد. واژه سامسونگ در زبان کره‌ای هانجا به معنی سه‌ ستاره است. منظور از عدد سه در این نام، توان و بزرگی، و منظور از ستاره، جاودانگی است. امروزه گروه سامسونگ شامل مجموعه‌ای از 80 شرکت است که بزرگترین مجموعه تجاری-صنعتی در کره جنوبی محسوب می‌شود. در حال حاضر، با موفقیت هایی که شرکت سامسونگ در صنایع الکترونیک کسب کرده است، این شرکت به عنوان یک پیشرو در فناوری شناخته شده و جزء 10 برند برتر جهانی است.

آرشیو آگهی های استخدام شرکت سامسونگ

۳۰ مهر ۱۴۰۱
استخدام تکنسین فنی آقا برای مرکز خدمات لوازم خانگی سامسونگ در اصفهان

مرکز خدمات لوازم خانگی سامسونگ ضمانت سام سرویس در اصفهان جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز تکنسین فنی آقا (زیر 40 سال) ساکن اصفهان دارای وسیله نقلیه موتور سیکلت جهت انجام امور مربوط به تعمیرات لوازم خانگی(یخچال فریزر یا لباسشویی) در سطح شهر اصفهان دارای بیمه و آموزش و درآمد بیشتر از اداره کار ساعات تماس 9:00 الی 16:00 متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره همراه زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام کارشناس فروش موبایل در فروشگاههای زنجیره ای سامسونگ و اپل

فروشگاههای زنجیره ای سامسونگ و اپل برای تکمیل کادر خود در تهران از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نمایید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش موبایل خانم / آقا موبایل و تبلت بصورت تمام وقت سابقه کاری: 1 سال مقطع تحصیلی: دیپلم حقوق: از 5 میلیون تومان حقوق ثابت/پورسانت+بیمه+تشویقی متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره همراه زیر تماس حاصل نمایند (ساعت تماس از 11صبح تا 5 بعدازظهر (خانم باقری)).

مشاهده بیشتر
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام تکنسین فنی آقا در مرکز خدمات لوازم خانگی سامسونگ

استخدام مرکز خدمات لوازم خانگی سامسونگ مرکز خدمات لوازم خانگی سامسونگ با ضمانت سام سرویس در اصفهان جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز تکنسین فنی آقا (زیر 30سال) با 1 سال سابقه کار بصورت تمام وقت و نیمه وقت دارای وسیله نقلیه موتور سیکلت جهت انجام امور مربوط به تعمیرات لوازم خانگی(یخچال فریزر یا لباسشویی) در سطح شهر اصفهان دارای بیمه و آموزش و درآمد بیشتر از اداره کار ساعات تماس 9:00-13:00 16:00 - 19:00 متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره...

مشاهده بیشتر
۰۷ آذر ۱۴۰۰
استخدام فروشنده ماهر با حقوق ثابت برای شرکت سامسونگ مرکزی در تهران

آگهی استخدام شرکت سامسونگ مرکزی در تهران شرکت سامسونگ مرکزی در تهران (محل کار: میدان ونک) جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز فروشنده جنسیت: خانم یا آقا دو همکار ماهر و پرانرژی با حقوق ثابت و مناسب به همراه پورسانت روزانه بالا سن بین 24 تا 40 سال دارای انرژی و گفتار مناسب متقاضیان محترم میتوانند سابقه کار و مشخصات شخصی خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ آبان ۱۴۰۰
استخدام نیروی فروش خانم با حقوق و بیمه در نمایندگی سامسونگ (موبایل پدیده)

دعوت به همکاری نمایندگی سامسونگ (موبایل پدیده) نمایندگی سامسونگ (موبایل پدیده) واقع در آذربایجان شرقی در راستای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی فروش تعداد مورد نیاز: چند نفر جنسیت: خانم در قسمت فروش شیفت 1: 10 الی 17 شیفت 2: 15 الی 22 حقوق : 42,000,000 ریال با بیمه حداکثر سن 32 سال شهر مورد نیاز: تبریز متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۷ مهر ۱۴۰۰
استخدام فروشنده ماهر موبایل با حقوق و پورسانت در شرکت سامسونگ مرکزی ونک

آگهی استخدام شرکت سامسونگ مرکزی ونک شرکت سامسونگ مرکزی ونک واقع در تهران (محل کار: میدان ونک) جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شریط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز فروشنده ماهر موبایل ماهر و پرانرژی با حقوق ثابت مناسب به همراه پورسانت روزانه بالا در شرکت سامسونگ مرکزی ونک دو فروشنده با سن بین 24 تا 40 سال جنسیت: خانم یا آقا دارای انرژی و گفتار مناسب محل کار: میدان ونک استان و شهر مورد نیاز: تهران متقاضیان واجد شرایط لطفا سابقه کاری و مشخصات شخصی خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال...

مشاهده بیشتر
۰۷ خرداد ۱۴۰۰
استخدام تعدادی فروشنده در نمایندگی رسمی موبایل سامسونگ (همراه ارتباطات)

آگهی استخدام نمایندگی رسمی موبایل سامسونگ (همراه ارتباطات) در تهران نمایندگی رسمی موبایل سامسونگ (همراه ارتباطات) واقع در تهران برای تکمیل کادر فروش خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز فروشنده جنسیت: خانم و آقا شرایط سنی 20 به بالا نوع همکاری: تمام وقت با بیمه و پورسانت شهر مورد نیاز: تهران متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام چهار ردیف شغلی در نمایندگی سامسونگ (آسایش)

آگهی استخدام نمایندگی سامسونگ (آسایش) نمایندگی سامسونگ (آسایش) واقع در مشهد جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 حسابدار تعداد: یک نفر جنسیت: خانم لیسانس به بالا مسلط به امور حسابداری 2 همکار جهت کار اداری تعداد: یک نفر جنسیت: خانم 3 همکار جهت امور فنی تعداد: یک نفر جنسیت: خانم 4 همکار طراحی سایت تعداد: یک نفر جنسیت: خانم متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام حسابدار خانم با حداقل مدرک لیسانس در مشهد

آگهی استخدام نمایندگی سامسونگ (آسایش) نمایندگی سامسونگ (آسایش) واقع در مشهد جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز حسابدار تعداد: یک نفر جنسیت: خانم لیسانس به بالا مسلط به امور حسابداری متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام همکار خانم جهت کار اداری در نمایندگی سامسونگ (آسایش)

آگهی استخدام نمایندگی سامسونگ (آسایش) نمایندگی سامسونگ (آسایش) واقع در مشهد جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز همکار جهت کار اداری تعداد: یک نفر جنسیت: خانم متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=597585
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k