• ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام پلیس مرکزی

استخدام پلیس مرکزی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۹۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام پلیس در استان مرکزی

آگهی 7 خرداد 1402: استخدام نیروی انتظامی استان مرکزی
رئیس اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان مرکزی از آغاز ثبت‌نام و جذب سال ۱۴۰۲ در مقاطع افسری دانش‌آموخته و درجه‌داری ویژه آقایان به مناسبت فرا‌رسیدن دهه کرامت خبر داد.

پیمانی 5 ساله درجه‌داری مرد: مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی با حداقل معدل ۱۴ برای تمامی رشته ها ، سن 18 سال ، حداقل قد 170
پیمانی 5 ساله افسری دانش‌آموخته مرد: کارشناسی با حداقل معدل 14برای تمامی دانشگاه ها با سن 22 و حداقل قد 170 سانتی متر
پیمانی 5 ساله افسری دانش‌آموخته مرد: کارشناسی ارشد با معدل 15 برای تمامی دانشگاه ها با سن 24 سال و حداقل قد 170 سانتی متر
در مقاطع استخدامی بالا چنانچه داوطلب خدمت مقدس سربازی را طی نموده باشد؛ 2 سال به سنّ وی افزوده و در صورتی که دارای سابقه بسیجی فعّال، پلیس افتخاری‌، ایثارگران، فرزندان کارکنان و وابستگان نیروهای مسلّح، نخبگان، حافظان قرآن کریم باشد؛ 2 سال دیگر به سنّ مجاز افزوده خواهد شد.
لازم به ذکر است حدّاکثر سنّ قابل قبول برای درجه‌داری یا افسری محصّل با فرض انجام خدمت سربازی، سابقه بسیج فعّال و شرایط ویژه و برجسته در مقطع دیپلم حداکثر 25 سال، در مقطع کارشناسی حداکثر 26 سال و در مقطع کارشناسی ارشد حداکثر 28 سال و در مقطع دکترا حداکثر 30 سال می‌باشد
مدّت سنوات کارکنان خرید خدمت، قراردادی و پلیس افتخاری برای جذب در مقطع درجه‌داری به سنّ آنان افزوده می‌گردد. (حداکثر تا سنّ شناسنامه‌ای 30 سال)
چنانچه فردی دارای امتیازات خاص و ویژه باشد؛ در صورت تأیید شخص فرمانده محترم استان/یگان از حدّاکثر 2 سال تسهیلات سنی مختص فرماندهی برخوردار خواهد شد. (10 درصد سهمیه جذب مرد)
جذب فرزندان ایثارگران تابع قوانین و ضوابط خاص خود می‌باشد.
در راستای تحقق جذب کیفی گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی در سال 1402 حداکثر سن استخدام پزشکان متخصص و فوق تخصص 45 سال (منوط به جذب از دانشگاه‌های دولتی با رتبه علمی بالا و پزشکان دارای سابقه کاری عالی)، پزشکان عمومی، دندانپزشک و داروساز 30 سال و پیراپزشکان 28 سال می‌باشد.
6. جذب داوطلبان غیر بومی ممنوع می‌باشد و در صورت عدم صداقت از سوی داوطلب در ارائه نشانی‌های محل سکونت، پرونده در هسته گزینش استان/ یگان مطرح و راکد می‌گردد.
ثبت نام و تطبیق شرایط كاركنان وظیفه‌ای كه در استانی غیر از استان محل سكونت خود مشغول خدمت هستند در صورتی مجاز است كه 9 ماه از خدمت آنها باقی‌مانده باشد. (با اخذ تعهد مبنی بر انجام خدمت پیمانی در استان محل خدمت سربازی و یا هر نقطه‌ای كه فراجا تشخیص دهد)
ثبت نام و تطبیق شرایط داوطلبان متأهل در استان محل ازدواج (ثبت عقدنامه) و سکونت همسر، در صورت اقامت در آن استان مجاز می‌باشد. (با اخذ تعهد مبنی بر انجام خدمت پیمانی در استان محل گزینش و یا هر نقطه‌ای كه فراجا تشخیص دهد)
ثبت نام داوطلبانی که عضو خانواده نیروهای مسلح می‌باشند در صورت انتقال از محل سکونت خود به استان دیگر، تابع شرایط احراز سکونت بومی نمی‌باشد.
ثبت نام داوطلبان استخدام با آخرین مدرك تحصیلی آنان صورت پذیرد.
کارکنان وظیفه متأهل به ویژه دارای فرزند که واجد شرایط استخدام در فراجا هستند در اولویت استخدام می‌باشند.
ثبت نام داوطلبان مشمولی كه دارای دفترچه آماده به خدمت ممهور به مهر غیبت بوده و یا سربازان در حال خدمت كه غیبت سنواتی دارند منع قانونی دارد. (بخشودگی مدت اضافه خدمت سنواتی سربازان، دلیل بر رفع غیبت آنان برای استخدام نمی‌باشد)
در مواقع محدودیت جذب و کثرت متقاضی، از میان دارندگان شرایط، شایسته‌ترین افراد و دارندگان بالاترین نمرات و امتیازات در شاخصه‌های پلیس شایسته، جذب می‌شوند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=252901
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k