۸ سال پیش

استخدام های ناصواب سالهاي گذشته مشكل جدی نظام آموزشی است
اطلاعات بیشتر

 

 مديركل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: استخدام هاي ناصواب در سالهاي گذشته باعث شده تا نظام تعليم و تربيت سه دهه افرادي را تحمل كند كه بيشتر آنها فاقد تخصص و كارايي و توانمندي لازم هستند.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش ايرنا، ناصر كرمي روز دوشنبه در نشست با جمعي از مديران مدارس، روساي انجمن اوليا و مربيان و فرهنگيان شهرستان كنگان افزود: به همين دليل توانمند سازي و بهسازي نيروي انساني در آموزش و پرورش يك ضرورت است كه اين كار رويكرد و سياست كلان اين وزارتخانه در سال 95 است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود استفاده از ظرفيت بخش خصوصي را در آموزش و پرورش ضروري دانست و بيان كرد: هم اكنون ميزان مشاركت بخش خصوصي در حوزه آموزش و پرورش دراستان بوشهر كمتر از 8 درصد و در مقايسه با ميانگين كشور 4 درصد پايين تر است.
كرمي به موضوع هوشمندسازي مدارس اشاره كرد و ادامه داد: تا دو سال آينده همه مدارس استان بوشهر هوشمند سازي خواهد شد.
وي در باره پايين بودن ميانگين نمرات درسي در استان بوشهر بيان كرد: ميانگين نمره درسي دانش آموزان در اين استان در مقايسه با كشور در سطح پاييني است كه بايد با كلاس هاي تقويتي و رفع اشكال اين نقيصه برطرف شود.
مديركل آموزش و پرورش استان بوشهر با اعلام آمادگي اين اداره كل براي برگزاري كلاسهاي ضمن خدمت در نقاط مختلف استان گفت: آموزش و پرورش براي برگزاري دوره هاي ضمن خدمت براساس نيازسنجي حتي بصورت مدرسه اي نيز آمادگي دارد.
مدير آموزش و پرورش شهرستان كنگان در اين نشست ضمن ارائه گزارشي از اقدامات و فعاليتهاي اين اداره گفت: افزايش سه برابري بودجه آموزش و پرورش، برگزاري چندين المپياد علمي، فرهنگي، ورزشي، كسب موفقيت در زمينه كنكور سراسري حاصل تلاش جامعه بزرگ فرهنگيان و دانش آموزان اين شهرستان است.
شاكر محيسن، كمبود فضاي آموزشي را دغدغه مهم آموزش و پرورش در شهرستان كنگان عنوان كرد و افزود: با وجود احداث فضاهاي آموزشي از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب اما همچنان مشكل كمبود فضاي آموزشي در اين شهرستان وجود دارد به گونه اي كه برخي كلاسهاي درس با شمار دانش آموزان بالاتر از نرم معمول تشكيل مي شود.
وي خواستار افزايش سرانه آموزشي، تقويت نگاه عادلانه به آموزش و پرورش دراستان در تخصيص اعتبارات، تسريع در خروج نيروهاي بي انگيزه و ناكارآمد شد.
در اين نشست نمايندگاني از فرهنگيان، معلمان، انجمن اوليا و مربيان، مديران مدارس و پيش دبستاني ها به بيان نظرها، خواسته ها و نيازهاي خانواده آموزش و پرورش كنگان پرداختند.
شهرستان كنگان با بيش از 100 هزار نفر جمعيت در 200 كيلومتري جنوب استان بوشهر واقع است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=575649
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد